Programiranje?

Zanima me...
radovednež

Programiranje?

Odgovor Napisal/-a radovednež »

Kako bi napisal igro (spogramiral)?????
prosim pomagajte.


karkoli je dobr

Uporabniški avatar
Buschi
Prispevkov: 30
Pridružen: 18.2.2004 0:18

Odgovor Napisal/-a Buschi »

Uf, vpiši se v računalniško srednjo šolo, kar je za začetek kr dober. Tm smo pisal igrce, kot so štiri v vrsto, šah, tetris in podobno. Vse ostalo pa je samo-učenje.

Uporabniški avatar
Amzer
Prispevkov: 5
Pridružen: 5.3.2004 20:00

Odgovor Napisal/-a Amzer »

mah preveč folka si misli kak je to na izi...
zej pa lahk tak ko ti je že Buschi povedal, kar je najbolj pametno, pa ne pričakuj veliko, ker za sprogramirat dobro igro rabiš veliko dela in znanja, pa še sam jo boš ZELO težko naredil

lažje stvari pa ... lahk poiščeš kak program za izdelovanje navadnih 2D iger, dokaj preprosto, pomagaj si z google

al pa se raj usmeriš v izdelovanje sob, veliko iger ima zraven editorje s katerimi se lahko naučiš in izdelaš kakšno sobo

Gost

Odgovor Napisal/-a Gost »

za zacetek je pascal uredu :) pa ni zajeban, sam logicn je treba razmislat.
primer: konkretna kaca - 300 vrstic kode

Pipo
Prispevkov: 15
Pridružen: 4.6.2004 18:46

Odgovor Napisal/-a Pipo »

Ja ali pa v Delfiju. Neki takšnega:

program DjukNukem;
uses Vindovs, Barabe,GudGajs;
var
vampirji:prostaki;
....
begin
repeat
EnFajnŠpil;
until OlDed;
end.

Tako. Fajn špil v 10. vrsticah. LP

qg
Prispevkov: 780
Pridružen: 13.1.2006 20:05

Re: Programiranje?

Odgovor Napisal/-a qg »

radovednež napisal/-a:Kako bi napisal igro (spogramiral)?????
prosim pomagajte.


karkoli je dobr
Mislim, da so v Sloveniji neka podjetja, ki pišejo igrice. Mislim, da je bolj racionalno, da se nekam priključiš, kot da vse delaš sam. LP

azi
Prispevkov: 74
Pridružen: 23.10.2005 14:07

Odgovor Napisal/-a azi »

Kako bos to naredu je odvisno od vec faktorjev :

a) Znas programirat (kako dobro) ?
b) Kako igro bi rad naredu

itd...

Uporabniški avatar
Aniviller
Prispevkov: 7263
Pridružen: 15.11.2004 18:16

Odgovor Napisal/-a Aniviller »

Uradna racunalniska izobrazba nima pomena. Bistvo je kako kompleksne sisteme lahko se obvladas da se ne izgubis, sintakso pa garantirano obvladas po 2 tednih dela na projektu. Preverjeno 8)
Glede iger, za enega cloveka mislim da je izvedljivo napisati kakrsnokoli miselno igro, mogoce primitivnejso strategijo (blocna grafika), umetna inteligenca za matematicno deterministicne enostavne probleme. Kar se tice 3D grafike pa naceloma nimas sans, le kdo bo vnasal vse skelete in poligone :P :P
Sicer je post star dve leti, ampak dobro bi blo vedeti kaksen projekt imas v mislih...

ges
Prispevkov: 45
Pridružen: 20.7.2006 22:11

Odgovor Napisal/-a ges »

Se opravičujem ker zamujam za nekajmesecev. O zgodovini ne bom klobasal, čeprav se z njo marsi kaj razjasni. Najprej, kaj sploh želiš narediti. Kot so že drugi omenili je za konkretno igro (kača tetris, ...) velik dela, predvsem učenje samega jezika. Za take igre lahko programiraš, na grafiko pa dokler si sam si ne delat utvar, to ni mišljeno negativno, ko boš videl za kaj se gre boš videl kaj vse je potrebno, Za nek visokoleteč naslov je okoli 100 profijev, ki so spezializirani (programiranje, riusanje, načrtovanje, zvok) in potem še na področja AI, texture, animacije, FX, in potem še enkrat toliko ljudi za oglaševanje in trženje, prevajanje ... Za začetek priporočam heh C++, če ne bo šlo potem profesijonalnost odpade probaj potem C#, dobri knjigi sta "C++ Primer plus" (stephen Pratha) ali Pro "C# and .net platform 2005", za kompilerje pa priporočam VC++ express in VC# express brezplačna sta, ne zato ker bi bil privrženec Microsofta ampak ker je v velikih projektih brez IDEja ne gre področje ker Microsoft nima kunkurence.

vecKt
Prispevkov: 10
Pridružen: 11.5.2006 18:30

Odgovor Napisal/-a vecKt »

v živeljnju sm jih naredu kar nekaj...
prvo se morš naučit splošnega programiranja,...
te dni je pomojm najlažje narest igro v flashu, ker ima relativno preprost in dober grafični interface.
če delaš pod linuxom, maš kar nekaj dobrih knjižnic za delo z grafiko...
drgač pa kake preproste igre se da narest z delphijem (verjetno tudi nepreproste, ne poznam dost delphija)
lohk greš pa v ekstrem pa si instaliraš kakšen visual c++, pa pogruntaš openGL oz. directX :) sam tuki se stravi pol mal zakomplicirajo, predvsem s 3d grafiko...

Uporabniški avatar
matemusic
Prispevkov: 72
Pridružen: 22.7.2006 19:09

Odgovor Napisal/-a matemusic »

poskus gamemaker..

ges
Prispevkov: 45
Pridružen: 20.7.2006 22:11

Odgovor Napisal/-a ges »

Em, flash je bolj tako. Flash je dober za hitro in nekompleksno, če se želi kaj več se ne da, znanje ne koristi naprejter flash ni za hitrost. Delphi sam po sebi nič ne pomaga, še zmeraj se rabi grafika. Ta ekstrem, to je to kar se rabi ko nekdo želi narediti igro kot si želi :lol:, tiste knižnice v Linuxu so, brez zamere, poden in tudi niso ne vem kako preprostejše od OpenGLa če je že Linux na sceni.

Uporabniški avatar
Aniviller
Prispevkov: 7263
Pridružen: 15.11.2004 18:16

Odgovor Napisal/-a Aniviller »

1.)Ce delas enostavno miselno igro ali kaj podobnega, potem: JAVA ali FLASH
2.)Ce hoces 3D pospeseno grafiko, potem se izogibaj DirectX-u. Microsoft je tukaj naredil eno veliko sranje. Za prvi trikotnik rabis v DirectX sto vrstic neberljive kode, v OpenGL pa okrog 10. Poleg tega pri OpenGL za vsako stvar ki jo napises ves kaj pomeni, kar zna biti precej koristno. Glede programskega jezika je pa tukaj najboljsi C++ ker mu je OpenGL pisan na roko. Glede postavitve prvega okna in manipulacijo gumbkov in podobnih reci je pa spet boljsi Linux in njegov QT, ki ga molce prevzamejo tudi Win uporabniki. Brez tega imas namrec spet opravka z mesano solato nekih nerazumljivih _HANDLE, HWND in HINSTANCE zadev...

pa se to: DELPHI je za otroke in nedeljske programerje. Ce noces dobiti cira na zelodcu se z njim ne ukvarjaj. Tudi knjiznice za DELPHI so redke in jih je tezko najti.

alexa-lol
Prispevkov: 380
Pridružen: 12.5.2006 19:57

Odgovor Napisal/-a alexa-lol »

delphi je cisto uredu sam za igrce pa ni

C++->je uredu sam da sem en preprost okncek dubu sm mogu 50 vrstic al se vec kode napisat :evil:

Uporabniški avatar
Aniviller
Prispevkov: 7263
Pridružen: 15.11.2004 18:16

Odgovor Napisal/-a Aniviller »

Ne pritozuj se. V Delphiju bi rabil se vec. Razlika je samo v tem da ti razvojno okolje nudi moznost da samo zlagas zadevo kot iz lego kock. Zelo slab stranski efekt tega nacina je pa da nimas nikakrsnega nadzora nad mehanizmom ustvarjanja okna in tako ne mores posegati v delovanje (sploh ne ves kaj pravzaprav zadeva pocne). Sploh pa tudi za C++(Borland) in Javo(NetBeans) obstajajo podobna orodja (in ravno tako ti skrivajo resnico o tem kako zadeva deluje).

Pa mislim da je 50 vrstic pretirano. Deluje ze tole (upam, nisem preveril):

Koda: Izberi vse

#include <stdlib.h>

#include <qapplication.h>
#include <qwidget.h>

using namespace std;

int main(int argc, char **argv){
   QApplication app(argc, argv);
   QWidget* widg=new QWidget();
   widg->setGeometry(40, 40, 500, 500);
   app.setMainWidget(widg);
   widg->show();
   return app.exec();
}
Za kaj vec pa samo povozis QWidget in v konstruktorju meces gor elemente. Simpl. 8)

Odgovori