Programiranje?

Zanima me...
radovednež

Programiranje?

Post by radovednež » 21.2.2004 17:05

Kako bi napisal igro (spogramiral)?????
prosim pomagajte.


karkoli je dobr

User avatar
Buschi
Posts: 30
Joined: 18.2.2004 0:18

Post by Buschi » 12.3.2004 22:22

Uf, vpiši se v računalniško srednjo šolo, kar je za začetek kr dober. Tm smo pisal igrce, kot so štiri v vrsto, šah, tetris in podobno. Vse ostalo pa je samo-učenje.

User avatar
Amzer
Posts: 5
Joined: 5.3.2004 20:00

Post by Amzer » 13.3.2004 0:45

mah preveč folka si misli kak je to na izi...
zej pa lahk tak ko ti je že Buschi povedal, kar je najbolj pametno, pa ne pričakuj veliko, ker za sprogramirat dobro igro rabiš veliko dela in znanja, pa še sam jo boš ZELO težko naredil

lažje stvari pa ... lahk poiščeš kak program za izdelovanje navadnih 2D iger, dokaj preprosto, pomagaj si z google

al pa se raj usmeriš v izdelovanje sob, veliko iger ima zraven editorje s katerimi se lahko naučiš in izdelaš kakšno sobo

Gost

Post by Gost » 13.6.2004 22:19

za zacetek je pascal uredu :) pa ni zajeban, sam logicn je treba razmislat.
primer: konkretna kaca - 300 vrstic kode

Pipo
Posts: 15
Joined: 4.6.2004 18:46

Post by Pipo » 13.6.2004 22:44

Ja ali pa v Delfiju. Neki takšnega:

program DjukNukem;
uses Vindovs, Barabe,GudGajs;
var
vampirji:prostaki;
....
begin
repeat
EnFajnŠpil;
until OlDed;
end.

Tako. Fajn špil v 10. vrsticah. LP

qg
Posts: 772
Joined: 13.1.2006 20:05

Re: Programiranje?

Post by qg » 10.2.2006 12:09

radovednež wrote:Kako bi napisal igro (spogramiral)?????
prosim pomagajte.


karkoli je dobr
Mislim, da so v Sloveniji neka podjetja, ki pišejo igrice. Mislim, da je bolj racionalno, da se nekam priključiš, kot da vse delaš sam. LP

azi
Posts: 74
Joined: 23.10.2005 14:07

Post by azi » 10.2.2006 12:33

Kako bos to naredu je odvisno od vec faktorjev :

a) Znas programirat (kako dobro) ?
b) Kako igro bi rad naredu

itd...

User avatar
Aniviller
Posts: 7263
Joined: 15.11.2004 18:16

Post by Aniviller » 10.2.2006 14:51

Uradna racunalniska izobrazba nima pomena. Bistvo je kako kompleksne sisteme lahko se obvladas da se ne izgubis, sintakso pa garantirano obvladas po 2 tednih dela na projektu. Preverjeno 8)
Glede iger, za enega cloveka mislim da je izvedljivo napisati kakrsnokoli miselno igro, mogoce primitivnejso strategijo (blocna grafika), umetna inteligenca za matematicno deterministicne enostavne probleme. Kar se tice 3D grafike pa naceloma nimas sans, le kdo bo vnasal vse skelete in poligone :P :P
Sicer je post star dve leti, ampak dobro bi blo vedeti kaksen projekt imas v mislih...

ges
Posts: 45
Joined: 20.7.2006 22:11

Post by ges » 20.7.2006 22:25

Se opravičujem ker zamujam za nekajmesecev. O zgodovini ne bom klobasal, čeprav se z njo marsi kaj razjasni. Najprej, kaj sploh želiš narediti. Kot so že drugi omenili je za konkretno igro (kača tetris, ...) velik dela, predvsem učenje samega jezika. Za take igre lahko programiraš, na grafiko pa dokler si sam si ne delat utvar, to ni mišljeno negativno, ko boš videl za kaj se gre boš videl kaj vse je potrebno, Za nek visokoleteč naslov je okoli 100 profijev, ki so spezializirani (programiranje, riusanje, načrtovanje, zvok) in potem še na področja AI, texture, animacije, FX, in potem še enkrat toliko ljudi za oglaševanje in trženje, prevajanje ... Za začetek priporočam heh C++, če ne bo šlo potem profesijonalnost odpade probaj potem C#, dobri knjigi sta "C++ Primer plus" (stephen Pratha) ali Pro "C# and .net platform 2005", za kompilerje pa priporočam VC++ express in VC# express brezplačna sta, ne zato ker bi bil privrženec Microsofta ampak ker je v velikih projektih brez IDEja ne gre področje ker Microsoft nima kunkurence.

vecKt
Posts: 10
Joined: 11.5.2006 18:30

Post by vecKt » 29.7.2006 21:19

v živeljnju sm jih naredu kar nekaj...
prvo se morš naučit splošnega programiranja,...
te dni je pomojm najlažje narest igro v flashu, ker ima relativno preprost in dober grafični interface.
če delaš pod linuxom, maš kar nekaj dobrih knjižnic za delo z grafiko...
drgač pa kake preproste igre se da narest z delphijem (verjetno tudi nepreproste, ne poznam dost delphija)
lohk greš pa v ekstrem pa si instaliraš kakšen visual c++, pa pogruntaš openGL oz. directX :) sam tuki se stravi pol mal zakomplicirajo, predvsem s 3d grafiko...

User avatar
matemusic
Posts: 72
Joined: 22.7.2006 19:09

Post by matemusic » 30.7.2006 10:35

poskus gamemaker..

ges
Posts: 45
Joined: 20.7.2006 22:11

Post by ges » 30.7.2006 10:45

Em, flash je bolj tako. Flash je dober za hitro in nekompleksno, če se želi kaj več se ne da, znanje ne koristi naprejter flash ni za hitrost. Delphi sam po sebi nič ne pomaga, še zmeraj se rabi grafika. Ta ekstrem, to je to kar se rabi ko nekdo želi narediti igro kot si želi :lol:, tiste knižnice v Linuxu so, brez zamere, poden in tudi niso ne vem kako preprostejše od OpenGLa če je že Linux na sceni.

User avatar
Aniviller
Posts: 7263
Joined: 15.11.2004 18:16

Post by Aniviller » 30.7.2006 17:36

1.)Ce delas enostavno miselno igro ali kaj podobnega, potem: JAVA ali FLASH
2.)Ce hoces 3D pospeseno grafiko, potem se izogibaj DirectX-u. Microsoft je tukaj naredil eno veliko sranje. Za prvi trikotnik rabis v DirectX sto vrstic neberljive kode, v OpenGL pa okrog 10. Poleg tega pri OpenGL za vsako stvar ki jo napises ves kaj pomeni, kar zna biti precej koristno. Glede programskega jezika je pa tukaj najboljsi C++ ker mu je OpenGL pisan na roko. Glede postavitve prvega okna in manipulacijo gumbkov in podobnih reci je pa spet boljsi Linux in njegov QT, ki ga molce prevzamejo tudi Win uporabniki. Brez tega imas namrec spet opravka z mesano solato nekih nerazumljivih _HANDLE, HWND in HINSTANCE zadev...

pa se to: DELPHI je za otroke in nedeljske programerje. Ce noces dobiti cira na zelodcu se z njim ne ukvarjaj. Tudi knjiznice za DELPHI so redke in jih je tezko najti.

alexa-lol
Posts: 380
Joined: 12.5.2006 19:57

Post by alexa-lol » 30.7.2006 17:55

delphi je cisto uredu sam za igrce pa ni

C++->je uredu sam da sem en preprost okncek dubu sm mogu 50 vrstic al se vec kode napisat :evil:

User avatar
Aniviller
Posts: 7263
Joined: 15.11.2004 18:16

Post by Aniviller » 30.7.2006 20:00

Ne pritozuj se. V Delphiju bi rabil se vec. Razlika je samo v tem da ti razvojno okolje nudi moznost da samo zlagas zadevo kot iz lego kock. Zelo slab stranski efekt tega nacina je pa da nimas nikakrsnega nadzora nad mehanizmom ustvarjanja okna in tako ne mores posegati v delovanje (sploh ne ves kaj pravzaprav zadeva pocne). Sploh pa tudi za C++(Borland) in Javo(NetBeans) obstajajo podobna orodja (in ravno tako ti skrivajo resnico o tem kako zadeva deluje).

Pa mislim da je 50 vrstic pretirano. Deluje ze tole (upam, nisem preveril):

Code: Select all

#include <stdlib.h>

#include <qapplication.h>
#include <qwidget.h>

using namespace std;

int main(int argc, char **argv){
   QApplication app(argc, argv);
   QWidget* widg=new QWidget();
   widg->setGeometry(40, 40, 500, 500);
   app.setMainWidget(widg);
   widg->show();
   return app.exec();
}
Za kaj vec pa samo povozis QWidget in v konstruktorju meces gor elemente. Simpl. 8)

Post Reply