Želel sem reči, kakor onima klovnoma ni do "oblasti", tako homeopatom verjetno ni do profita. Ampak, konec koncev lahko to očitamo praktično vsem aktivnostim človeka. Šlo je zgolj za malo šale.shrink napisal/-a:Hočeš morda s tem povedati, da je v demokratičnemu duhu dopustna tudi prodaja homeopatskih pripravkov - v smislu: naj se vsak sam odloči, kaj je zanj najbolje?problemi napisal/-a:A toliko ne, kot ne gre "Čelavom" in poglavici "Ponošena trenirka" za oblast?shrink napisal/-a:Vsepovsod. Izdelovalcem homeopatskih pripravkov pač ne gre za profit.
Volitve
Re: Volitve
Re: Volitve
shrink napisal/-a:Sklepam, da je.
Ja za božjo voljo saj si pismen, saj objavljaš članke in veš kako to gre: premise/argumenti/sklep(i). Mislim, da ne boš imel težav svoj sklep utemeljiti z argumenti, torej: Psihoanaliza imela vpliv na psihiatrijo glede problema homoseksualnosti? Lahko to argumentiraš?
Kren ni moj kompanjon, temveč ga smatram za svojega prijatelja, kolikor je to smiselno govoriti o prijateljstvu v tem našem "virtualnem svetu". Je oseba, katero zelo cenim in kot sva že oba nemalokrat povdarila imava glede določenih stvari tudi midva (povsem) različni mnenji. Če omenim zgolj moj materializem in njegov pluralizem. Ampak, kaj te to sploh briga.Sicer pa je že tvoj kompanjon kren (ki je tudi ljubitelj te discipline) dejal, da "je tudi Freud imel homoseksualnost za bolezen".
Točno tako, Freud je imel homoseksulanost za bolezen. In? Se je v tem pač, po moje, motil. In če je na kakršen koli način zdravil pri nekem posamezniku to "bolezen" je bilo to početje navadno šarlatanstvo.
Zakaj sploh gre: ni niti enega indica, ki bi kazal, da je drugačna spolna usmerjenost od tiste, ki smo jo razglasili za "normalno" bolezen - in pri tem pojmu je imel tudi Freud hude težave, namreč definirati, kaj je "normalno"?.
Zdaj je pa res čas, da pokažeš malo korektnosti in mi poveš, iz kje se da izčitati, da ne vem, da je za omenjeni disciplini bila homoseksulanost tudi bolezen in pa kje trdim, da njihovo početje ni bilo "kriminalno"?Saj to niti ni bistveno, bistveno je nekaj drugega: izjaviš, da je ta primer eklatanten primer šarlatanstva v medicini, a ne veš, da je isto (če ne še bolj) moč očitati tvojim ljubljenim disciplinam.
Ampak psihologija (in njene sestrske discipline) pač s tem, ko je trdila, da je homoseksualnost bolezen, ni bila šarlatanstvo, k'ne, kvazifilozof?
Ja, ni moj problem, če kvazifilozof meni, da zaupanje v strokovnost znanosti pomeni, da je ta nezmotljiva.
A zdaj boš pa še podtikal? Nisva govorila o zaupanju, temveč o "slepem zaupanju/veri". Ločiš razliko? Tudi sam, ko grem zdravniku, grem z nekim (za)upanjem, da mi bo pomagal. Vendar gredo z istim/podobnim zaupanjem k svojemu vraču tudi Indijanci iz pragozdov Amazonije. Pravzaprav moram biti bolj natančen, Indijanci gredo k svojemu vraču podobno kot ti zdravniku, s slepim zaupanjem v njihovo vednost/strokovnost. V obeh primerih tako pri Indijancih kakor pri tebi gre za "zaslepljenost", ki jo povzročajo različne ideologije.
Ja zato, ker govorimo o šarlatanstvu znotraj znanosti, kakor ti ta pojem razumeš. In o temu ti nočeš nič slišati, nič vedeti in se ne pogovarjati, kar je očitno, ker zdaj pa že par postov ponavljaš tisto okoli psihologije in psihoanalize. Zgoraj sem ti odgovoril kaj si glede omenjenih mislim, tako da lahko zdaj v miru govoriva o šarlatanstvu znotraj medicine in farmacije, seveda če ima ta pogovor sploh kakšen smisel.Le zakaj bi se skoncentriral na znanost, če je pa kvazifilozof sprožil debato s tem:
Saj sem ti. Preveri letnice.Kar omeni.
Re: Volitve
Ni potrebno: saj si lahko prebereš, katera disciplina je homoseksualnost vseskozi imela za bolezen.problemi napisal/-a:shrink napisal/-a:Sklepam, da je.
Ja za božjo voljo saj si pismen, saj objavljaš članke in veš kako to gre: premise/argumenti/sklep(i). Mislim, da ne boš imel težav svoj sklep utemeljiti z argumenti, torej: Psihoanaliza imela vpliv na psihiatrijo glede problema homoseksualnosti? Lahko to argumentiraš?
Hah, če sem se sam spomnil te njegove izjave, bi se jo lahko tudi sam.problemi napisal/-a:Kren ni moj kompanjon, temveč ga smatram za svojega prijatelja, kolikor je to smiselno govoriti o prijateljstvu v tem našem "virtualnem svetu". Je oseba, katero zelo cenim in kot sva že oba nemalokrat povdarila imava glede določenih stvari tudi midva (povsem) različni mnenji. Če omenim zgolj moj materializem in njegov pluralizem. Ampak, kaj te to sploh briga.shrink napisal/-a:Sicer pa je že tvoj kompanjon kren (ki je tudi ljubitelj te discipline) dejal, da "je tudi Freud imel homoseksualnost za bolezen".
No, ali je bil (po tvoje) Freud potemtakem CENZURA?Točno tako, Freud je imel homoseksulanost za bolezen. In? Se je v tem pač, po moje, motil. In če je na kakršen koli način zdravil pri nekem posamezniku to "bolezen" je bilo to početje navadno šarlatanstvo.
Zakaj sploh gre: ni niti enega indica, ki bi kazal, da je drugačna spolna usmerjenost od tiste, ki smo jo razglasili za "normalno" bolezen - in pri tem pojmu je imel tudi Freud hude težave, namreč definirati, kaj je "normalno"?.
Saj gre za vprašanje. Torej?problemi napisal/-a:Zdaj je pa res čas, da pokažeš malo korektnosti in mi poveš, iz kje se da izčitati, da ne vem, da je za omenjeni disciplini bila homoseksulanost tudi bolezen in pa kje trdim, da njihovo početje ni bilo "kriminalno"?shrink napisal/-a:Saj to niti ni bistveno, bistveno je nekaj drugega: izjaviš, da je ta primer eklatanten primer šarlatanstva v medicini, a ne veš, da je isto (če ne še bolj) moč očitati tvojim ljubljenim disciplinam.
Ampak psihologija (in njene sestrske discipline) pač s tem, ko je trdila, da je homoseksualnost bolezen, ni bila šarlatanstvo, k'ne, kvazifilozof?
Podtikaš kvečjemu sam, ko trdiš, da (jaz) govorim, da gre "slepo zaupanje/vero". Nič čudnega s strani kvazifilozofa, ki tako zlahka dodeljuje ideološke etikete.problemi napisal/-a:shrink napisal/-a:Ja, ni moj problem, če kvazifilozof meni, da zaupanje v strokovnost znanosti pomeni, da je ta nezmotljiva.
A zdaj boš pa še podtikal? Nisva govorila o zaupanju, temveč o "slepem zaupanju/veri".
Ni moj problem, če kvazifilozof vidi tisto, česar ni.Ločiš razliko?
Kakšno kvazifilozofsko nakladanje! Pacienti zahodne medicine so vsaj lahko prepričani, da jim bo obisk zares pomagal.Tudi sam, ko grem zdravniku, grem z nekim (za)upanjem, da mi bo pomagal. Vendar gredo z istim/podobnim zaupanjem k svojemu vraču tudi Indijanci iz pragozdov Amazonije.
Očitno kvazifilozof pozabi, da vednost/strokovnost zahodne medicine temelji na znanstveni osnovi. "Slepo zaupanje" je pa tako in tako kvazifilozofska domislica.Pravzaprav moram biti bolj natančen, Indijanci gredo k svojemu vraču podobno kot ti zdravniku, s slepim zaupanjem v njihovo vednost/strokovnost.
Zaslepljenost in ideologijo vidijo zgolj kvazifilozofi. Nič novega sicer.V obeh primerih tako pri Indijancih kakor pri tebi gre za "zaslepljenost", ki jo povzročajo različne ideologije.
Saj sam niti približno ne govorim, da gre za šarlatanstvo. To je tvoja (idiotska) teza. Ampak kot kaže, bi ti rad kar zanemaril "šarlatanskost" v zvezi s homoseksualnostjo (po tvojem mnenju) tebi ljubih disciplin.problemi napisal/-a:Ja zato, ker govorimo o šarlatanstvu znotraj znanosti, kakor ti ta pojem razumeš. In o temu ti nočeš nič slišati, nič vedeti in se ne pogovarjati, kar je očitno, ker zdaj pa že par postov ponavljaš tisto okoli psihologije in psihoanalize. Zgoraj sem ti odgovoril kaj si glede omenjenih mislim, tako da lahko zdaj v miru govoriva o šarlatanstvu znotraj medicine in farmacije, seveda če ima ta pogovor sploh kakšen smisel.shrink napisal/-a:Le zakaj bi se skoncentriral na znanost, če je pa kvazifilozof sprožil debato s tem:
Kar omeni letnice.problemi napisal/-a:Saj sem ti. Preveri letnice.shrink napisal/-a:Kar omeni.
Re: Volitve
Zgolj idiot, kot pač sem, si lahko zastavi zgornje vprašanje, vsakdo, ki bi imel kanček razuma bi poznal odgovor, ki je seveda: ta pogovor nima nikakršneg smisla. Iz več razlogov. Naj začnem z manj pomembnim in ta je, da postane debata zelo utrujajoča, če sogovorniku vsaj dvakrat rečem, da tudi psihoanaliza vprašanje homoseksualnosti obravnava, po moji presoji, na povsem "šarlatanski" način, že v teoriji, kaj šele, da bi se šli "zdravljenja" te "bolezni" - zato je bilo tokrat to zadnjič povedano. Nadaljeval bom pa z vsebinskim, pomembnejšim, ker ves čas debate, po meni, na povsem nesramen način, skušaš braniti "šarlatanstvo" psihiatrije (medicina/znanost), s kazanjem na psihoanalizo*, katera pa je, po tvoji presoji, tako "kargo kult znanost", če že ne "šarlatanstvo", po pravici povedano, ne poznam tvoje opredelitve glede psihoanalize. To, da je eno šarlatanstvo, ne opravičuje "šarlatanstva" drugega.problemi napisal/-a:... seveda če ima ta pogovor sploh kakšen smisel.
Po branju prvih treh odgovorov, tvojega zadnjega posta, sem ugotovil, da je povsem možno, da ne boš razumel zgornjega odstavka, zato tudi v "drugem jeziku":
To je logika po kateri braniš "nečednosti" "Jokerja" s tem, da kažeš na "nečednosti" "Čelavega". Ne gre!
*pa da ne bo pomote, katera ima pri obravnavi drugih "bolezni", kjer je pristop, če hočeš veliko bolj znanstven - če že omenjaš Lacana, pa da ne govorim o Kantu, Humu, Heglu ..., se raje pozanimaj, kaj so imeli povedati o znanosti, v pozitivnem smislu do nje, boš tako izvedel, da izpade tvoje branjenje nje časti navadno "kreketanje" - zelo dobre rezultate.
Re: Volitve
Ena pripomba-sklicevanje na placebo ne pomeni da nekaj ne delujo, pač pa nasprotno-deluje!!! Bolniku ni važno, kaj ga ozdravi, važno mu je, da mu je bolje. Tako placebo tudi v tej debati postaja mašilo.
Pri Homerju, risanki, so prodajali čudežno zdravilo, ki je imelo pozitivne rezultate, pa reče dohtar na odru: -ah to je samo placebo-množica pa:-kje se ga da dobiti.?
Pri Homerju, risanki, so prodajali čudežno zdravilo, ki je imelo pozitivne rezultate, pa reče dohtar na odru: -ah to je samo placebo-množica pa:-kje se ga da dobiti.?
Re: Volitve
Placebo definitivno deluje. O tem ni bilo nikoli dvomov.
Re: Volitve
Ah saj ni nobeden trdil, da placebo ne deluje, ampak problem nastane ko pride pacient z določeno boleznijo, dobi placebo, ki deluje nekaj časa (to je lahko zelo kratek čas) potem pa neha delovat in zaradi zakasnitve zdravljenja s pravo medicino lahko bolnik tudi umre. Jas sem ravno zaradi takih (mogoče redkih) dogodkov zelo proti šarlatanski medicini in v resnici ne vidim nobene prednosti v alternativi.
-
- Prispevkov: 391
- Pridružen: 30.12.2010 20:18
- Kraj: Dolenjska
Re: Volitve
Uradna medicina in alternativa bi naj združili svoje moči in od vsake strani potegnili najbolje, kar bi koristilo tistim, ki pomoč potrebujejo.
Medicina je preveč skomercializirana in simptomatska, zato bi bilo prav, če bi naredili več na sami preventivi.In tu bi lahko pomagala alternativa.
Medicina je preveč skomercializirana in simptomatska, zato bi bilo prav, če bi naredili več na sami preventivi.In tu bi lahko pomagala alternativa.
Re: Volitve
Kvazinaravoslovec,
obstajajo spremenjene okoliščine, zato naj se v "volitvah" ne kopiči zdravstvena materija (to bi bilo šarlatanstvo).
Pojasni v kaki drugi rubriki, zakaj vneto braniš, kar "je" (medicina), in kar ni bilo osporjeno;
in zakaj neprenehoma nastopaš zoper nekaj, česar "ni" (homeopatija), in kar svet priznava, uradna slovenska medicina pa šele nedavno. - Tako ravnanje krepi sum korupcije.
Re: Volitve
Kar pa je napačno stališče.Motore napisal/-a:Ah saj ni nobeden trdil, da placebo ne deluje, ampak problem nastane ko pride pacient z določeno boleznijo, dobi placebo, ki deluje nekaj časa (to je lahko zelo kratek čas) potem pa neha delovat in zaradi zakasnitve zdravljenja s pravo medicino lahko bolnik tudi umre. Jas sem ravno zaradi takih (mogoče redkih) dogodkov zelo proti šarlatanski medicini in v resnici ne vidim nobene prednosti v alternativi.
Danes ima medicina ogromno znanja in lahko ogromno pomaga bolniku.
Običajni pacient, ki pride k našemu zdravniku - ne prejme zdravljenja, ampak karikaturo tega.
Če na neko bolezen placebo deluje - bi pravi zdravnik placebo obravnaval kot analgetik: med časom delovanja bi svetoval pacientu, naj preneha z nepravilnim ravnanjem, in hkrati mu svetoval dobro metodo "pravega" zdravljenja (od tega je "uradna medicina" le ena od možnosti).
Pravi zdravnik pozna (ali bi moral poznati) vse učinkovite metode zdravljenja, od Bachovih cvetličnih zdravil do kirurgije. Ne bi smela obstajati nobena medicinska "doktrina", pač pa konkurenca metod. - In ker naš državni proračun nima mnogo denarja, bi zdravnik vseeno lahko podal vse informacije o obstoječih možnosti v 3. tisočletju, in v okviru teh povedal, kaj se v RS dobi na recept in na napotnico, kaj pa je plačljivo.
Taka resnica (taki čisti odnosi) bi izredno pripomogla k ureditvi našega zdravstva (brez policije, inšpektorjev, protikorupcijske komisije, teoretičnih člankov - načelo javnosti je izredno učinkovito, in se ga boje vsi nepošteni močniki);
ne potrebujemo prikrivanja nepravilnosti z zatrjevanjem o neučinkovitosti metod, metod, ki se prelevijo v dobre, kakor hitro prestopimo državno mejo.
Re: Volitve
Hm kaj je v tem kontekstu mišljena alternativa? Zdrava prehrana, športne aktivnosti, itd? To je zame kar v redu reklamirano s področja medicine. Alternativa ala homeopatija pa ne pripomore prav k nobeni stvari.Roberto11. napisal/-a:Uradna medicina in alternativa bi naj združili svoje moči in od vsake strani potegnili najbolje, kar bi koristilo tistim, ki pomoč potrebujejo.
Medicina je preveč skomercializirana in simptomatska, zato bi bilo prav, če bi naredili več na sami preventivi.In tu bi lahko pomagala alternativa.
Pravi zdravnik pozna vse unčikovite metode zdravljenja, ravno zaradi tega ne bo nikoli predpisal homeopatskih izdelkov, energetskih točk, akupunkture, ... ker to dokazano ne deluje.Rock napisal/-a: Pravi zdravnik pozna (ali bi moral poznati) vse učinkovite metode zdravljenja, od Bachovih cvetličnih zdravil do kirurgije. Ne bi smela obstajati nobena medicinska "doktrina", pač pa konkurenca metod. - In ker naš državni proračun nima mnogo denarja, bi zdravnik vseeno lahko podal vse informacije o obstoječih možnosti v 3. tisočletju, in v okviru teh povedal, kaj se v RS dobi na recept in na napotnico, kaj pa je plačljivo.
Mislim pa da če greš k zdravniku in imaš gripo, ti bo vsak svetoval počitek, kak aspirin ali dva, pa tudi kakšen čaj.
Neučinkovite metode je treba čimprej proglasit za take, da se lahko ljudje odločijo za pravilni način zdravljenja in ne tvegajo lastnega zdravja.ne potrebujemo prikrivanja nepravilnosti z zatrjevanjem o neučinkovitosti metod,
Te metode dokazano ne delujejo nikjer, placebo efekt pa je lahko nevarna stvar.metod, ki se prelevijo v dobre, kakor hitro prestopimo državno mejo.
Re: Volitve
Tako je, če ne deluje ena metoda, deluje pa druga, samo vmes ne smeš umreti.Rock napisal/-a:Ne bi smela obstajati nobena medicinska "doktrina", pač pa konkurenca metod.
-
- Prispevkov: 391
- Pridružen: 30.12.2010 20:18
- Kraj: Dolenjska
Re: Volitve
Tudi to med drugim, kar omenjaš. Pred leti sem po zdravstvenih domovih res opazil razne plakate glede zdrave hrane.....A veš, kaj dandanes opažam ? Reklamne letake, ki ljudi nagovarjajo o takšnem in drugačnem cepljenju ter drugih komercialnih storitvah, ki jih ponuja zdravstvo.Motore napisal/-a:Hm kaj je v tem kontekstu mišljena alternativa? Zdrava prehrana, športne aktivnosti, itd? To je zame kar v redu reklamirano s področja medicine. Alternativa ala homeopatija pa ne pripomore prav k nobeni stvari.
Prav tako medicinska stroka in na splošno samo ministrstvo ne stori nič, da ljudem ne bi ponujali po trgovinah ničvredne hrane. Saj bi to pomenilo upad njihovih strank.
Zato po mojem mnenju ne naredijo dovolj, saj je že v osnovi sam sistem zgrešen. Bolan človek je vir dobička in to je neumnost.
Re: Volitve
Potem naj pač, idiot (to je tvoja oznaka, ne moja), ne začenja "pogovora" npr. z:problemi napisal/-a:Zgolj idiot, kot pač sem, si lahko zastavi zgornje vprašanje, vsakdo, ki bi imel kanček razuma bi poznal odgovor, ki je seveda: ta pogovor nima nikakršneg smisla.problemi napisal/-a:... seveda če ima ta pogovor sploh kakšen smisel.
viewtopic.php?p=57917#p57917
To oznako ("šarlatanstvo") si za tebi ljuba področja sedaj prvič uporabil.Iz več razlogov. Naj začnem z manj pomembnim in ta je, da postane debata zelo utrujajoča, če sogovorniku vsaj dvakrat rečem, da tudi psihoanaliza vprašanje homoseksualnosti obravnava, po moji presoji, na povsem "šarlatanski" način, že v teoriji, kaj šele, da bi se šli "zdravljenja" te "bolezni" - zato je bilo tokrat to zadnjič povedano.
Natanko tako, kvazifilozof: zgolj "po tebi" jaz branim "šarlatanstvo", kajti zame zgrešeni pogledi, ki so bili kasneje ovrženi, niso "šarlatanstvo".Nadaljeval bom pa z vsebinskim, pomembnejšim, ker ves čas debate, po meni, na povsem nesramen način, skušaš braniti "šarlatanstvo" psihiatrije (medicina/znanost), s kazanjem na psihoanalizo*, katera pa je, po tvoji presoji, tako "kargo kult znanost", če že ne "šarlatanstvo", po pravici povedano, ne poznam tvoje opredelitve glede psihoanalize.
Pozabil pa si (ali pa sploh nisi bil seznanjen s tem) na "šarlatanstvo" v zvezi s tem ("po tebi") tebi ljubih disciplin, k'ne?To, da je eno šarlatanstvo, ne opravičuje "šarlatanstva" drugega.
Morda pa bo kvazifilozof končno razumel: "nečednosti" so zgolj "po tebi".Po branju prvih treh odgovorov, tvojega zadnjega posta, sem ugotovil, da je povsem možno, da ne boš razumel zgornjega odstavka, zato tudi v "drugem jeziku":
To je logika po kateri braniš "nečednosti" "Jokerja" s tem, da kažeš na "nečednosti" "Čelavega". Ne gre!
So morda vedeli kaj povedati tudi o homoseksualnosti? Seveda "branjenje" dojema zgolj kvazifilozof.*pa da ne bo pomote, katera ima pri obravnavi drugih "bolezni", kjer je pristop, če hočeš veliko bolj znanstven - če že omenjaš Lacana, pa da ne govorim o Kantu, Humu, Heglu ..., se raje pozanimaj, kaj so imeli povedati o znanosti, v pozitivnem smislu do nje, boš tako izvedel, da izpade tvoje branjenje nje časti navadno "kreketanje" - zelo dobre rezultate.
Rekel sem ti že, nedeljski pravnik, da na osnovi lastnega primera (kvazikvalifikacij) NE podajaj sklepov glede ostalih (n-tič).Nedeljski pravnik napisal/-a:Kvazinaravoslovec,
obstajajo spremenjene okoliščine, zato naj se v "volitvah" ne kopiči zdravstvena materija (to bi bilo šarlatanstvo).
Sam si začel z "zdravstveno materijo", ŠARLATANSKI nedeljski pravnik.
"Kaj 'je' medicina" in "kaj ni bilo osporjeno", ŠARLATANSKI nedeljski pravnik?Nedeljski pravnik napisal/-a:Pojasni v kaki drugi rubriki, zakaj vneto braniš, kar "je" (medicina), in kar ni bilo osporjeno;
Menda ne ciljaš na te (tudi lastne) zarotniške fantazije:
Nedeljski pravnik napisal/-a:WHO ne priznava homeopatije brez razloga.
?Nedeljski pravnik napisal/-a:In obstoj CAM-a (predvsem v tistih državah, kjer poznajo obvezno zdravstveno varstvo, npr. Slovenija), ko mora pacient za tako zdravljenje dodatno plačati - je seveda dokaz za prevarantstvo uradne medicine.
Homeopatija seveda NE deluje, JE pa na trgu. Da "uradna slovenska medicina" priznava homeopatijo, pa je navadna izmišljotina. Morda bi si nedeljski pravnik ogledal uradno mnenje slovenske medicine v zvezi s tem:Nedeljski pravnik napisal/-a:in zakaj neprenehoma nastopaš zoper nekaj, česar "ni" (homeopatija), in kar svet priznava, uradna slovenska medicina pa šele nedavno.
http://24ur.com/novice/slovenija/zdravn ... avila.html
To, da zdravniki drugod lahko predpisujejo homeopatske pripravke, niti približno ne pomeni, da je homeopatija del uradne medicine in da so učinki (razen placeba) teh pripravkov kakorkoli znanstveno dokazani. Seveda pa si spet zapadel v kontradikcijo: najprej nakladaš, da "WHO ne priznava homeopatije brez razloga", sedaj nakladaš, da to "svet priznava".
Ja, ŠARLATANSKI nedeljski pravnik, kar toži Zdravniško zbornico Slovenije zaradi koruptivnosti, ker ne priznava tega ŠARLATANSKEGA področja.Nedeljski pravnik napisal/-a: - Tako ravnanje krepi sum korupcije.