strela in streha
glede avta je tist rek napačen. pr avtu je tko da ker je površina iz kovine in gre elektrika po površini avta in čez gume v tla. zato si v avtu varen ko vanj udari strela saj ne prodre v notranjost. z prtlažnikom na strehi bi bilo se verjetno brez veze ukvarjat ker bi blo preveč dela da bi ga dobr zaščitu. daš ga raj v avto al pa na tla pa čez njega daš mrežo ki se ga ne sme dotikati če je že potrebno ga zaščititi.
-
- Prispevkov: 5
- Pridružen: 9.2.2006 7:50
Subspace, ti ga pa pihneš. Prvič - res se ob udaru strele energija (načeloma, se je pa že zgodilo, da je prebila streho) porazdeli po površini, vendar na spodnjih robovih prebije v tla. Nikakor ne gre čez gume, saj je guma izolator in ima zrak bistreno manjšo upornost kot "prežiganje" gume. Kar si hotel povedati glede prtljažnika pa sploh ne razumem. Prtljažnika nočem zaščitit, temveč govorim o tem, da bi ob udaru strela verjetno udarila v prtljažnik (ali npr. kovinsko ograjico na jahti) in ne nekaj centi nižji izolator (poliestersko streho) - podobno je tudi pri strelovodu... ter po njem stekla proti tlom (pri AD jih po lojtrci ter na koncu prebila v tla). Sicer pa sem bral en ameriški članek o čolnih. Pri jadrnicah naj bi bil seved najbolj na udaru jambor, saj je daleč najvišji, če je kovinski pa še toliko bolj, pri ostalih čolnih (npr. jahte) pa razen kakšnih anten predvsem robovi čolna. Domnevam, da je podobno kot v špici tudi na robovih večja napetost kot na ravni površini?
-
- Prispevkov: 5
- Pridružen: 9.2.2006 7:50
Ja, ravno o zaščiti razmišljam. Glede na to, da so nekateri AD-omi in počitniške prikolice, pa tudi kombiji, jahte poliesterski me je zanimalo kako je z zaščito... A ne prtljažnika, temveč potnikov v njem. Malo sem spraševal prodajalce, pa zagotavljajo, da za tak primer še niso slišali. Me pa še vedno bega, da ne vem kaj je bolje, avto ozemljiti in tako narediti neke vrste strelovod ali "izkoristiti" prednosti ločenosti od podlage z izolatorjem.