hej doma delam na projektu izdelave svoje 3D knjiznice v Javi. Kako bi transformiral prostor sem ze ugotovil, zanima pa me nekaj drugega; zanime me kakšen vidni kot ime človško oko. Naj ponazorim kaj hočem vedeti; če imam v daljavi zid dimenzij \(n\) x \(m\) metrov na kakšno bližino se mu moramo približati, da bo le ta zajemal cel naš vidni kot(dve oddaljenosti, ker \(n != m\)).
To rabim za to, da bi naredil efekt približevanja kar se da realen.
lp
Optika ocesa in vidni kot
Re: Optika ocesa in vidni kot
Vidni kot človeškega očesa je precej relativen in različen v različnih smereh (širši kot višji). Jih pa obstaja tudi več vrst. Je vidni kot v katerem vidimo stvari ostro, jasno. Ta je zelo ozek. Zato moramo z očmi slediti vrsticam v knjigi, ko beremo. Potem imaš vidni kot v katerem še zaznavamo okvirno sliko, globino in predvsem stvari, ki se premikajo. Tega pa lahko dokaj dobro izmeriš, če si na steno narišeš točko v katero z določene razdalje upreš svoj pogled, in naprosiš prijatelja da ob steni premika predmet v smeri od te točke.
LP,
Dadobrad
LP,
Dadobrad