Lej, saj ne vem...morda imaš celo prav...problemi napisal/-a:Sprašujem se kako kvalitativno vrednost ima podajanje dolčenega znanja (teorij) brez, da bi vsaj kdo to znanje razumel. Sem bolj pristaš tega, da se v osnovni šoli naučijo "pismenosti", tudi matematične (ampak res kvalitetno), in se na višjih nivojih izobraževanja srečajo z težje razumljivimi teorijami (predvsem tisti, ki jih te teorije zanimajo).
samo ni ravno vzpodbudno se samo učit "matematične pismenosti" če se ti zdi, da nikoli ne boš imel nič od tega (skozi otrokove oči)...
Sama mislim, da je teorij o učenju preveč in da delajo bolj zmedo kot pa kaj dobrega...problemi napisal/-a:Sploh pa bi ta najina debata verjetno bolj sodila v drugo temo, kjer bi se razpisali o tem, kaj naj pravzaprav učijo v osnovnih šolah.
Učitelj, ki mu delo z otroki leži v vsaki situaciji intuitivno ve, kaj mora naredit. Problem je, kadar je ta intuicija, zaradi prevelikega pritiska (nadrejenih, staršev, sodelavcev) omejena. Takrat pa - nažalost - res rabiš knjige.