Simulacija vesolja ...

Prapok, vesolje, kozmologija, črne luknje...
sinbad
Prispevkov: 81
Pridružen: 24.10.2010 18:01

Re: Simulacija vesolja ...

Odgovor Napisal/-a sinbad »

silvester1234 napisal/-a:Da bi nekaj predstavili v računalniku je potrebno najprej postaviti kriterije te predstavitve. A vsako podrobnost, vsakega
nebesnega telesa, ali pa kot zvezdno karto, brez podrobnosti (le lokacija, velikost in vrsta nebesnega telesa). Seveda so vmes
še vse ostali kriteriji. Ali v obliki vektorjev, fotografij (pomembni so tudi pixli). Kot matrike, ali slike, oz.kaj drugega. Vsekakor
so tu še razne lasnosti itd. Toraj je to vprašanje zelo kompleksno in obširno, posebaj, če se ne postavi natančna definicija.
In če bi za vsak vnos podatkov o podrobnosti nebesnega telesa porabili le eno sekundo, bi na koncu porabili ??? Koliko miljard let (svetlobnih)

silvester1234
Prispevkov: 389
Pridružen: 30.3.2010 11:01

Re: Simulacija vesolja ...

Odgovor Napisal/-a silvester1234 »

Čas merimo v sekundah, ne pa v svetlobnih sekundah. Če govorimo o potrebnem času za opis vesolja, moramo opredeliti najprej
velikost in jo razdeliti na istrezne prostorske enote. Ugotoviti zasedenost take enote z nebesnimi telesi in zadevo opisati. Da nebi
izgubljali preveč besed menim, da se moramo poenotiti najprej o tem, da veljajo določeni segmenti fizike povsod univerzalno. S tem
bi prihranili dokaj računalniške memorije (npr. : v tem kvadrantu veljajo fizikalne zakonitosti grupe A, B, H,....). Določiti bi bilo
potrebno tudi najmanjšo opisno enoto. Nesmiselno bi bilo opisovati vsak atom in njegove koordinate. Skratka stvari je treba spraviti
v smiselne proporce. Saj še zemlje nismo opisali do konca, kje je še vesolje. Mislim, da je intuitivno jasno, do kakšnih podrobnosti
je smiselno iti. Za normalno rabo in naše potrebe je povsem dovolj nek grobi model. Že če bi opisali samo lego, velikost in vrsto
galaxij, bi potrebovali dokaj hudo mašino, nikar pa da bi secirali vse do nivoja mikrokozmosa.

Odgovori