tolmačenje znanosti po slovensko

Prapok, vesolje, kozmologija, črne luknje...
User avatar
shrink
Posts: 14560
Joined: 4.9.2004 18:45

Re: tolmačenje znanosti po slovensko

Post by shrink » 25.5.2011 14:14

Pa še to (drugič svoja "onaniranja" združi v en post :lol: ):
(ne)Ved(n)ež wrote:
(ne)Ved(n)ež wrote:
shrink wrote:No, pa so rekli bobu bob tudi na physorg:
Preveč očitno. Toliko kvocienta in angleščine še premorem. Nadaljeval pa ne bom, naj vsak sam "pogrunta", kaj mislim. Nekdo zagotovo ve kaj sem hotel povedat.
Šrink, kar si zgoraj napisal si na žalost prehitro sklepal. Preveč prozorno si napisal v angleščini, ti zdaj potegne kaj mislim?
Beri odgovor pred tem, (ne)Ved(n)ež. :lol:
Razočaral, razočaral, razočaral, globoko si me razočaral. Častna beseda, imel sem te za pametnejšega.
Saj veš, da mi dol visi za mnenja nevednih šarlatanov. :lol:
Nisi razvozlal kaj sem hotel povedat, bilo je namenjeno tebi in imel sem poštene namene. Ker si nesramen, te bom moral žal razkriti. Primitivno si tole izpeljal.
Beri razlago pred tem. Sicer pa je gornje tipično javkanje šarlatana, ki brani šarlatana: toliko o poštenosti tvojih namenov. :lol: :lol: :lol:
Kazen: Naj vsi vedo, da si ti tisti, ki je v angleščini s svojim masturbastičnim izrazoslovjem v physorg Amritu pisal in potem nam kopiraš tekst v kvarkadabro, češ da ga tudi tam ne marajo. Sram te bodi.
Sram naj bo raje (ne)Ved(n)eža, ki mu kvocient in znanje angleščine očitno ne pomagata, da bi ugotovil, da je "mental masturbation" uveljavljena žargonska fraza:

http://www.urbandictionary.com/define.p ... sturbation

Za dodatne podnapise sem ti vselej na razpolago, (ne)Ved(n)ež. :lol: :lol: :lol:

Vedež
Posts: 1050
Joined: 19.4.2004 8:33

Re: tolmačenje znanosti po slovensko

Post by Vedež » 25.5.2011 14:32

Ne izgovarjaj se. Nisem hotel, da sva spet začela, ti pa bi bil lahko tiho, ko sem povedal kodirano, kar pa žal nisi takoj razumel. Nikogar ne branim. Gre le za tvoj sprevržen odnos do ljudi.

Preberi še enkrat.
shrink wrote:No, pa so rekli bobu bob tudi na physorg:

amrit je napisal/-a:
In quantum vacuum time is the numerical order of material change

Maybe. But there is no reason to look at this way if the math is still based on T for Time. Unless you can convert all the math over to a change based system you are just engaged in philosophical mental masturbation.

amrit je napisal/-a:
Numerical order on its own has no duration

I seriously doubt this and you have presented NO evidence to support it. As others have pointed out this has a frozen chicken in time stasis which is silly. Far more likely is that the minimum time interval is the Planck Interval and that change is constrained by that interval. Light cannot travel farther through space-time than the Planck Length.

These mindless posts of yours that only repeat the same philosophical based, no evidence supported, crap is pretty pathetic.

BACK YOURSELF UP. Deal with General Relativity. Tell us why we should replace time with change, what we gain from it. Evasion of this shows you as a Crank and not a scientist.
V bistvu si mu napisal isto kot si mu pisal v svojih postih na kvarkadabri (masturbacija, izobrazi se, nenehno ponavljanje besede CENZURA ... ). To pa ne potegne skozi nobeno enciklopedijo izrazoslovja, kajti v tem primeru gre za ponavljajoče fraze, ki so žal tvoje.

Morda pa imaš nekje mentalnega dvojčka. :lol:

User avatar
shrink
Posts: 14560
Joined: 4.9.2004 18:45

Re: tolmačenje znanosti po slovensko

Post by shrink » 25.5.2011 14:53

(ne)Ved(n)ež wrote:Ne izgovarjaj se.
Izgovore vidijo samo nevedni šarlatani. :lol:
Nisem hotel, da sva spet začela, ti pa bi bil lahko tiho, ko sem povedal kodirano, kar pa žal nisi takoj razumel.
Oh, takoj sem videl tvoje natolcevanje, le počakal sem, da sam razkadiš meglo, ker je pač nebuloznost tvojega postanja tvoj zaščitni znak. :lol:
Nikogar ne branim. Gre le za tvoj sprevržen odnos do ljudi.
Dej nehi no, (ne)Ved(n)ež, jasno braniš šarlatana amrita in njemu podobne in to sploh ni prvič. :lol: Glede sprevrženega odnosa do sogovornikov pa boš moral najprej pomesti pred lastnim pragom; samo za pokušino:
(ne)Ved(n)ež wrote:Moram se ti nasmehnit ZP. Kaj si dobil Šrinkijevo vlogo za določen čas? Kje pa je možakar, na dopustu morda? Ja, saj je poletje. Naj uživa v zasluženem. Šrinki, vrni se, kradejo ti ideje.
Otročji ste.
(ne)Ved(n)ež wrote:Ha ha, kako sta se šrinki in zp razkurila. Saj pravzaprav ne povesta ničesar, kar bi dokazovalo vaše materialne enoživljenjske blodnje.
:lol:
Preberi še enkrat.
shrink wrote:No, pa so rekli bobu bob tudi na physorg:

amrit je napisal/-a:
In quantum vacuum time is the numerical order of material change

Maybe. But there is no reason to look at this way if the math is still based on T for Time. Unless you can convert all the math over to a change based system you are just engaged in philosophical mental masturbation.

amrit je napisal/-a:
Numerical order on its own has no duration

I seriously doubt this and you have presented NO evidence to support it. As others have pointed out this has a frozen chicken in time stasis which is silly. Far more likely is that the minimum time interval is the Planck Interval and that change is constrained by that interval. Light cannot travel farther through space-time than the Planck Length.

These mindless posts of yours that only repeat the same philosophical based, no evidence supported, crap is pretty pathetic.

BACK YOURSELF UP. Deal with General Relativity. Tell us why we should replace time with change, what we gain from it. Evasion of this shows you as a Crank and not a scientist.
V bistvu si mu napisal isto kot si mu pisal v svojih postih na kvarkadabri (masturbacija, izobrazi se, nenehno ponavljanje besede CENZURA ... ).
Kot sem že rekel: tista fraza je uveljavljena v žargonu in označuje nakladanje brez osnove. Če pa nek (ne)Ved(n)ež to frazo povezuje z mojo oznako v zvezi z njim samim, mu pač ne morem pomagati. :lol:
To pa ne potegne skozi nobeno enciklopedijo izrazoslovja, kajti v tem primeru gre za ponavljajoče fraze, ki so žal tvoje.
Dej nehi no, a te fraze:

viewtopic.php?f=7&t=3034&start=15

so morda tudi moje?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Morda pa imaš nekje mentalnega dvojčka. :lol:
Ne samo enega, le poglej zgoraj. :lol: In popolnoma se strinjam s tem, da je treba takšne šarlatane nedvoumno označiti, tudi s krepkimi izrazi. CENZURA amrit pač ni nobena izjema: kjerkoli se pojavi, je takoj primerno razkrinkan in označen.

User avatar
shrink
Posts: 14560
Joined: 4.9.2004 18:45

Re: tolmačenje znanosti po slovensko

Post by shrink » 25.5.2011 15:10

Za zabavo priporočam prebiranje zadnjih komentarjev, ki se tičejo amrita:
amrit wrote:In quantum vacuum time is the &*?*()l **&der of mater*&?$?* &*((ange. In quan (*&?&*0(U&( esent and f'''''exist only as a numB)(*&&(*change. NumB *&???&?*&&(*&(*$%@%#&on of numerical ord*&?*&)(I 987u90)(I*0 *&??&#&*( clocks by the obseserv'sr crs "tie" in mon man of this bird. Universe itself is udderly )*taste&?%&?less. Universe is chOW asdwe3r23(&?.
I'm sorry, what was that? You're breaking up. Could you repeat that again? I couldn't...did you say time was the universal mother of eternal brains??? What the heck is up with that? And, hey, I'm all for the universe being chow, dude, but are you suggesting Dark Matter might be edible? Ho man, too cool!
:lol:
I think AmritSorli would argue that time is slower for a frozen chicken as opposed to a room temperature chicken, even though neither will make a clock run slower relative to any observer. I can hear him now... "The numerical order of change for the frozen chicken is slower, therefore time is slower for the frozen chicken. This is true because I say so."

What a buffoon.
:lol:

Že citiran:
amrit wrote:In quantum vacuum time is the numerical order of material change
Maybe. But there is no reason to look at this way if the math is still based on T for Time. Unless you can convert all the math over to a change based system you are just engaged in philosophical mental masturbation. :lol:
amrit wrote:Numerical order on its own has no duration
I seriously doubt this and you have presented NO evidence to support it. As others have pointed out this has a frozen chicken in time stasis which is silly. Far more likely is that the minimum time interval is the Planck Interval and that change is constrained by that interval. Light cannot travel farther through space-time than the Planck Length.

These mindless posts of yours that only repeat the same philosophical based, no evidence supported, crap is pretty pathetic.

BACK YOURSELF UP. Deal with General Relativity. Tell us why we should replace time with change, what we gain from it. Evasion of this shows you as a Crank and not a scientist.

Ethelred
I can push the repeat button too. :lol:
amrit wrote:In quantum vacuum time is the numerical order of material change
Maybe. But there is no reason to look at this way if the math is still based on T for Time. Unless you can convert all the math over to a change based system you are just engaged in philosophical mental masturbation. :lol:
amrit wrote:Numerical order on its own has no duration
I seriously doubt this and you have presented NO evidence to support it. As others have pointed out this has a frozen chicken in time stasis which is silly. Far more likely is that the minimum time interval is the Planck Interval and that change is constrained by that interval. Light cannot travel farther through space-time than the Planck Length.

These mindless posts of yours that only repeat the same philosophical based, no evidence supported, crap is pretty pathetic.

BACK YOURSELF UP. Deal with General Relativity. Tell us why we should replace time with change, what we gain from it. Evasion of this shows you as a Crank and not a scientist.

Ethelred
Cause Eth said it pretty well.
:lol:
Amrit,

I have come to the conclusion that you need to fire your translator. You clearly have not understood a single retort to your assertions. Darn it! I shouldn't use big words like retort and assertion.
:lol:
I can push the repeat button too....Cause Eth said it pretty well.



Damn!!! He's right! Amrit's right! I've just seen the light! No, seriously, look at this thread! Look at Amrit's POSTS! His posts provide the very proof he's desperately been trying to convey. Look at the THREAD! Nearly 500 posts (Lords of Kobol!) and all this TIME, Amrit has been posting without numerical order of MATERIAL CHANGE!

Uba, Amrit IS the FROZEN CHICKEN!
:lol:
Crap. I concede. All that work today and Gawad wins post of the day.
See you tomorrow.
:lol:
Uba, Amrit IS the FROZEN CHICKEN!
LOL! It all makes sense now!

Does this mean he will live forever?
:lol:
lol
Is the sequel to "Lost in Space"? (Lost in Frozen)
Everyone has chilled out here...
Well, almost everybody.
:lol:

***

In seveda za vsemi temi komentarji tiči shrink "s svojim masturbastičnim izrazoslovjem." Zarotniki vseh dežel, združite se! :lol:

Vedež
Posts: 1050
Joined: 19.4.2004 8:33

Re: tolmačenje znanosti po slovensko

Post by Vedež » 25.5.2011 15:16

Tiste iz zgornjega linka morda res niso vse tvoje. Toda ta zadnja iz physorg je tvoja, več kot očitno. Sam si hotel, da te razkrinkam.

User avatar
shrink
Posts: 14560
Joined: 4.9.2004 18:45

Re: tolmačenje znanosti po slovensko

Post by shrink » 25.5.2011 15:29

Vedež wrote:Tiste iz zgornjega linka morda res niso vse tvoje.
Misli si, kar hočeš, (ne)Ved(n)ež, a tvoj kvocient ti očitno ne pomaga, da bi ugotovil/se prepričal, da je komentator z nickom "Ethelred", ki je dal komentar, katerega mi pripisuješ, na physorg prisoten že nekaj let in redno komentira. Tvoja hipoteza, ki nekako natolcuje, da je bil ta nick ustvarjen ad hoc za omalovaževanje amrita na tej strani, tako ne more držati vode. Seveda boš sedaj porekel, (ne)Ved(n)ež, da sem tega uporabnika prepričal, da naj pljuva po amritu. :lol:
Toda ta zadnja iz physorg je tvoja, več kot očitno. Sam si hotel, da te razkrinkam.
Razkrinkal si le raven svojega kvocienta. :lol:

TimeEinstein
Posts: 643
Joined: 26.4.2011 0:00
Contact:

Re: tolmačenje znanosti po slovensko

Post by TimeEinstein » 25.5.2011 23:09

shrink.....ti si res "CASE"
tak negativec da ti najbrž še rože ovenijo
vso to iskanje kaj je kdo rekel kje o meni
pa to je za kozlat....pa kako se ti da ukvarjat s takimi neunmostmi
mene absolutnio ne zanima kaj je dko rekel o tebi, niti o meni
enostavno shrink takega podna kot si ti je teško srečat.....
ne vem zakaj ti uredniki tega portala pustijo, da vsak dan stresaš tu tvoje smeti ?! :x :evil:

User avatar
shrink
Posts: 14560
Joined: 4.9.2004 18:45

Re: tolmačenje znanosti po slovensko

Post by shrink » 26.5.2011 0:08

TimeEinstein wrote:shrink.....ti si res "CASE"
tak negativec da ti najbrž še rože ovenijo
Hah, glede negativnosti tebe nihče ne prekaša. A si že pozabil, kako si zmerjal urednike Kvarkadabre z idioti, jih prijavil na SAZU in ameriško ambasado ter jim grozil s tožbo (v imenu šarlatanske publikacije "Frontier Perspectives")? Mislim, CENZURA, pobrskaj malo po spominu. :!:
vso to iskanje kaj je kdo rekel kje o meni
Treba te je razkrinkati za to, kar si: CENZURA, ki že leta utruja po medmrežju in vsepovsod doživi enak odziv. :lol:
pa to je za kozlat....pa kako se ti da ukvarjat s takimi neunmostmi
"Za kozlat" so tvoja skrpucala, s katerimi že leta smetiš po medmrežju. :lol:
mene absolutnio ne zanima kaj je dko rekel o tebi, niti o meni
Saj ni važno. Važno je, da vsakdo, ki te pogoogla, takoj vidi, da si CENZURA. :lol:
enostavno shrink takega podna kot si ti je teško srečat.....
A res? Kaj pa tole:
Spoštovani Sašo Dolenc,
V Abrakadabri piše nekdo posmehljivo o mojem poskusu s črvi. Isti poskus je naredil na podganah znameniti prof. Dr. Shiuji Inomata iz Japonske, dobil je isti rezultat, teža se je zmanšala. Bilo bi dobro imeti malo več znanja preden nekdo piše takšne neumnosti. Če ne boste objavili mojega članka na priponki, ki je bil objavljen v FRONTIER PERSPECTIVES lahko sledi civilna tožba zaradi žalitev s strani časopisa FP - poglejte si kdo je v strokovnem svetu revije...svetovne klase........
lep dan
Srečko Šorli
Spoštovani,
Bral sem na spletni strani v zvezi z mojim experimentom (zgornja stran, op. ur.).
V zadnjih letih se uveljavlja teorija kvantne gravitacije (Rovelli), ki razume prostor sestavljen iz kvantov. Tu se verodostojnost prostor-časa zamaje, saj čas ne more biti kvant. Uveljavlja se ideja a a-temporalnem prostoru, kjer je čas le numerični red sprememb, ki se dogajajo v njem. A-temporalni prostor je negantropičen, se pravi da energija prostora nima entropije. Penrose predpostavlja, da je prostor nosilec zavesti same, jaz pa tudi, da prostor aktivno sodeluje v evoluciji. Moj experiment s črvi kaže na to, da je gostota prostora večja v živem kot v istem mrtvem organizmu. Zgleda, da organizem v rastni fazi absorbira energijo prostora, ki se potem ob smrti razporedi nazaj v prostor, poglejte si članek na priponki. Popp je odkril pri živih organizmih biofotonsko sevanje, Slavinski je odkril, da je to sevanje v trenutku smrti za 10 do 100 krat večje. Tu so povezave v zvezi z zmanjševanjem teže, ki jih znanost še ni dognala.
Mene osebno to malomeščanskost na Abrakadabri moti......zahtevam da se idiot, ki je napisal "20 let črvih duš" opraviči in da se objavijo moje pismo........znanost je iskanje Resnice.
Lep Dan Šorli
CENZURA?

:lol:
ne vem zakaj ti uredniki tega portala pustijo, da vsak dan stresaš tu tvoje smeti ?! :x :evil:
Za take nasilne ŠARLATANE, kot si sam, je samo eno zdravilo: "šiba". In "šiba" te doleti prej ali slej vsepovsod, kjer moriš. :lol:

TimeEinstein
Posts: 643
Joined: 26.4.2011 0:00
Contact:

Re: tolmačenje znanosti po slovensko

Post by TimeEinstein » 26.5.2011 8:25

shrink ti si navedan mlečnozobi papagaj,
ki zna prepisat par formul
in povedat o njih kar je prebral
nimaš pojma o fiziki
da ti pustijo uredniki tega portala
smetit in pisat vse to sranje, je njihova stvar, ne moja
je pa žalostno da se to dogaja
tolmačenje znanosti po Slovensko pač......tut naši mediji so orodje za politične napade in prepucavanje
mene to tvoje pisanje niti malo ne gane
me pa resnično dolgočasi....................
če bi mi rad kdo pisal naj me kontaktira na moji spletni strani
www.timelessuniverse.net :D

Locked