Re: Čudeži in znanost
Objavljeno: 22.5.2018 23:10
Malce zakuhajmo, kot bi dejal osf.
Bargo: Kaj lahko s pomočjo fizike povemo o zavesti?
Vojko: Trenutno bolj malo, a vsak dan več. Tako pač znanost deluje.
Bargo: Kaj lahko s pomočjo zavesti povemo o fiziki?
Vojko: Vse, kar vemo.
@Vojko, prevzelo te bo čudenje.
Daniel Castro - I'll Play The Blues For You
Nitka iz Kombinatorika
Bargo: Vsebina je in vsebine ni ...
Roman: Spet se izogibaš.
Roman: Čemu? Si pomislil na komplementarnost? Torej, ne "Biti ali ne biti" temveč "Biti in ne biti". Torej, zmeraj smo nekaj in zmeraj sočasno nekaj nismo.
Bargo: Predmeti so meje v tistem, ki jih začrtajo definicije!?
Roman: Si politik?
Bargo:
Roman: Presenečen? Politiki si izmišljujejo definicije po svoje. Vsak dan hodim po Zoranovi dnevni sobi. Tudi tebi tovrstna samovolja ni tuja.
Bargo: Kdo za božjo voljo je Zoran in kje je njegova dnevna soba?
Roman: Ah, nisi iz Ljubljane. Zoran je njen župan in njegova dnevna soba po sredi Ljubljane (kakor jo je sam definiral) je meščane že drago stala.
Bargo: Aha, mogoče naredi še kuhinjo.
Volitve so pred vrati in z njimi prihaja "kuhinja".
Nitka iz Bigotry, Fundamentalism and Neo Atheism in the Media
Roman: V nesmislu? Nesmisel je po tvoje dostop do dejanskosti?
Bargo: Če nesmisel razumeš, kot nekaj, kar je v nasprotju z logiko ali nekaj kar nima možnosti za uspeh, oba pomena vključujeta nas in dejstvo je Russelov paradoks brivca, kot tudi Kurtova izjava: "Ni me mogoče dokazati."
Roman: Si lahko bolj jasen?
Bargo: Dozdeva se mi, da si komplementarnost povezal s smislom in ne-smislom, pri čemer domnevam, da si smiselnost potopil v matematično logiko. Svet pač ni mehanična igračka.
Roman: Še vedno ne vem, kaj si hotel povedati.
Bargo: Doživljanje, življenje je torej zavajajoče, subjektivnost je torej ovira pri spoznavanju zunanjega okolja, okolja v katerem se je življenje dejansko razvilo in kjer je razvoj življenja pripeljal do pojava subjektivnosti in celo do zavedanja subjektivnosti, saj se hecaš, a ne?
Roman: Kaj moram res spet potegniti iz klobuka optične iluzije?
Bargo: Ne ni potrebno, možgani kreirajo sedanjost in je ne odslikavajo, s tem kreirajo tudi preteklost. Kreiranje pomeni, da možgani dodajo nekaj, čeprav trenutno/pravkar niso sprejeli signala iz zunanjega okolja in če to počno v sedanjosti, kaj šele počno z preteklostjo.
Guest Lecture: Gerhard Roth - Neuroepistemology
Kdo je videl kravo? Vojko, si videl kravo?
Kam so izginili možgani?
Med točnostjo in smiselnostjo je komplementarnost. Namreč, če je nekdo zaljubljen v točnost in hoče to nekaj natanko spoznati in da bi o tem nečem nekaj vedel, kaj mora storiti? To nekaj mora povsem izolirati iz okolja vendar, če je nekaj povsem izoliral potem izgubi kontekst in tako ostane brez uvida v pomembnost, ki je v povezanosti.
Bargo: Kaj lahko s pomočjo fizike povemo o zavesti?
Vojko: Trenutno bolj malo, a vsak dan več. Tako pač znanost deluje.
Bargo: Kaj lahko s pomočjo zavesti povemo o fiziki?
Vojko: Vse, kar vemo.
@Vojko, prevzelo te bo čudenje.
Daniel Castro - I'll Play The Blues For You
Nitka iz Kombinatorika
Bargo: Vsebina je in vsebine ni ...
Roman: Spet se izogibaš.
Roman: Čemu? Si pomislil na komplementarnost? Torej, ne "Biti ali ne biti" temveč "Biti in ne biti". Torej, zmeraj smo nekaj in zmeraj sočasno nekaj nismo.
Bargo: Predmeti so meje v tistem, ki jih začrtajo definicije!?
Roman: Si politik?
Bargo:
Roman: Presenečen? Politiki si izmišljujejo definicije po svoje. Vsak dan hodim po Zoranovi dnevni sobi. Tudi tebi tovrstna samovolja ni tuja.
Bargo: Kdo za božjo voljo je Zoran in kje je njegova dnevna soba?
Roman: Ah, nisi iz Ljubljane. Zoran je njen župan in njegova dnevna soba po sredi Ljubljane (kakor jo je sam definiral) je meščane že drago stala.
Bargo: Aha, mogoče naredi še kuhinjo.
Volitve so pred vrati in z njimi prihaja "kuhinja".
Nitka iz Bigotry, Fundamentalism and Neo Atheism in the Media
Roman: V nesmislu? Nesmisel je po tvoje dostop do dejanskosti?
Bargo: Če nesmisel razumeš, kot nekaj, kar je v nasprotju z logiko ali nekaj kar nima možnosti za uspeh, oba pomena vključujeta nas in dejstvo je Russelov paradoks brivca, kot tudi Kurtova izjava: "Ni me mogoče dokazati."
Roman: Si lahko bolj jasen?
Bargo: Dozdeva se mi, da si komplementarnost povezal s smislom in ne-smislom, pri čemer domnevam, da si smiselnost potopil v matematično logiko. Svet pač ni mehanična igračka.
Roman: Še vedno ne vem, kaj si hotel povedati.
Bargo: Doživljanje, življenje je torej zavajajoče, subjektivnost je torej ovira pri spoznavanju zunanjega okolja, okolja v katerem se je življenje dejansko razvilo in kjer je razvoj življenja pripeljal do pojava subjektivnosti in celo do zavedanja subjektivnosti, saj se hecaš, a ne?
Roman: Kaj moram res spet potegniti iz klobuka optične iluzije?
Bargo: Ne ni potrebno, možgani kreirajo sedanjost in je ne odslikavajo, s tem kreirajo tudi preteklost. Kreiranje pomeni, da možgani dodajo nekaj, čeprav trenutno/pravkar niso sprejeli signala iz zunanjega okolja in če to počno v sedanjosti, kaj šele počno z preteklostjo.
Guest Lecture: Gerhard Roth - Neuroepistemology
Kdo je videl kravo? Vojko, si videl kravo?
Kam so izginili možgani?
Med točnostjo in smiselnostjo je komplementarnost. Namreč, če je nekdo zaljubljen v točnost in hoče to nekaj natanko spoznati in da bi o tem nečem nekaj vedel, kaj mora storiti? To nekaj mora povsem izolirati iz okolja vendar, če je nekaj povsem izoliral potem izgubi kontekst in tako ostane brez uvida v pomembnost, ki je v povezanosti.