problemi napisal/-a:Roman napisal/-a:Nisem prepričan, da je vsemogočnost primerno definirana. Če hočemo vsemogočnost aplicirati tudi na nemogoče stvari, imamo seveda protislovje, ki pa je logična napaka in zato ne more služiti kakršnemukoli logičnemu dokazovanju. Nekatera dokazovanja za oziroma proti bogu niso resna. Najtehtnejši argument zoper obstoj boga je pravzaprav obstoj zla (točka 5).
Se strinjam, tudi obstoj zla ni argument, seveda logični, zoper obstoj boga. Ta argument temelji na predpostavki, da je bog nujno in izključno dober (dobro kot nasprotje od zlo).
Vojko že v točki 2) sam stori logično napako, ker večnosti nekritično pripiše "večno življenje" in iz tega izpeljuje logično protislovje, da se ne more ubiti. Ta argument bi lahko imenovali "antropocentrični argument", namreč če se strinjamo, da človek živi, tega ne moremo posplošiti in reči, da tudi bog živi, seveda v sitem kontekstu kot človek.
Ampak kot sem rekel, mogoče več kasneje.
Te tvoje argumentacije ne razumem! Roman pravi, da
je "najtehtnejši argument
zoper obstoj boga pravzaprav obstoj zla", ti pa iz tega potegneš (eksotičen?) zaključek: "Se strinjam, tudi obstoj zla
ni argument, seveda logični, zoper obstoj boga." V
simplified edition:
roman trdi,
da je obstoj zla
argument proti obstoju boga, ti pa iz tega potegneš nasprotni zaključek: da "obstoj zla...
ni argument, seveda logični, zoper obstoj boga"???
Predpostavka, da je bog "nujno in izključno dober"
je izpolnjena v vsaki religiji. Kakšen bog pa bi bil, če bi bil hudoben, malevolenten, maščevalen?! Kar beri opise recimo Alaha ali Jezusa v 'svetih bukvicah': sama dobrota in milost ju je...
Negativne lastnosti so prihranjene za njegov antipod: hudiča oz. šejtana...
