Re: Kako izpeljati, da je kinetična energija odvisna od kvadrata hitrosti
Objavljeno: 18.7.2015 19:20
Ta moj primer zgoraj je v principu isti, kot spodnji primer. Torej, če je pri zgornjem primeru velja, da je popolnoma napačno (protislovno), velja tudi pri spodnjem primeru. Vsak nekoliko naravoslovno izobražen pa bi moral videti, da spodnji primer ni protisloven.shrink napisal/-a:To je popolnoma napačno in očitno ne razumeš bistva: Če je za enega inercialnega opazovalca sprememba kinetične energije enaka 0, mora biti tudi za drugega! Če torej predpostaviš, da velja \(2mf(v)-mf(2v)=0\) (drugi inercialni) opazovalec), mora veljati tudiqg napisal/-a:Napisal si,
"
Ker mora biti sprememba energije sistema neodvisna od opazovalca, velja:
\(-2mf(v)=2mf(v)-mf(2v)\)
in od tod:
\(f(2v)=4f(v)\)
"
Vendar, če to ignoriram, torej ignoriram da se pri trku dveh delcev generira toplotna energija, (čeprav še vedno predpostavim, da se sprimeta in ustavita v vozilu) dobim:
\(0=2mf(v)-mf(2v)\)
in od tod:
\(f(2v)=2f(v)\). To je ta linearnost, ki jo dobimo z ignoriranjem notranje energije.
\(-2mf(v)=0\) (prvi inercialni) opazovalec).
Ta primer lahko posplošimo tudi na razlićne vhodne mase plastelinskih kep, še vedno se bo nelinearnost pokazala na enak način.qg napisal/-a: Torej če sledimo primeru od Rona Maimon-a
http://physics.stackexchange.com/questi ... with-speed, vendar za poljubno \(u\), dobimo:
\(mE(|u-v|)+mE(|u+v|)=2mE(|v|)+2mE(|u|)\).
Če ne bi bilo člena od notranje energije, \(2mE(|v|)\), potem bi ta enacba opisovala linearno odvisnost od \(E(|v|)\), ali \(E(|v+u|)\), itd, torej \(E\propto |v|\) ..., konstantni člen \(E(|v|)\) pa naredi, da je odvisnost kvadratna, \(E\propto v^2\).