
Tako pride ven, če delaš nekaj po na pamet naučenih postopkih, brez da bi se ti sanjalo, za kaj sploh gre.
Če bi bilo vprašanje "Izračunaj obseg kvadrata s stranico 2 cm" - vem, kaj je
obseg,
kvadrat,
stranica in
cm, o tem imam slikovno / prostorsko predstavo - to znam rešiti brez da bi v matematičnem priročniku iskal ustrezno formulo, v skrajnem primeru bi kvadrat narisal in obseg izmeril.
Če pa piše "Poišči splošno in partikularno rešitev nehomogene diferencialne enačbe tretjega reda s konstantnimi koeficienti" (ali nekaj vsaj od daleč podobno temu vprašanju) - verjamem, da obstajajo na svetu ljudje, ki dejansko vedo, za kaj gre, a jaz, žal, nisem med njimi.
Toliko, če si slučajno učitelj matematike in poslušalstvo gleda bolj na uro, kdaj bo konec predavanj, kot na tablo.
Za vsako poglavje narediti najmanj en primer uporabnosti. Tako smo pri odvodih drugega reda (vsaj zdi se mi) računali, za koliko se spremeni volumen rezervoarja s stranico 2m, če pride do spremebe stranice za 1 mm in rezultat je menda bil presetljivih 12 litrov. In, ker gre za elektro smer, v kolikšnem času doseže tok skozi tuljavo 5 amperov. To pa je bilo pri logaritmih ali eksponentnih enačbah, ne vem več točno.
Ni težkih in lahkih predmetov, so pa dobri in slabi predavatelji.