Stran 12 od 16

Re: Matematika

Objavljeno: 15.3.2016 17:14
Napisal/-a DirectX11
Ta zapis meja x=n, sem prvič videl tukaj.

Mogoče američani drugače označujejo.

Re: Matematika

Objavljeno: 16.3.2016 15:31
Napisal/-a shrink
Zapis je irelevanten, saj se integrira vedno po spremenljivki v diferencialu. V primeru iz videa se integriranje po \(m\) prevede na integriranje po \(x\) s tem, da se diferencialni košček mase izrazi z diferencialnim koščkom dolžine v smeri x:

\(dm=\mu(x)dx\)

kjer je \(\mu(x)\) masa na enoto dolžine, ki je v primeru homogene palice konstanta.

Palica je seveda poseben primer togega telesa, ki ima značilno le eno dimenzijo, zato se le njo obravnava, v splošnem pa je tako, kot sem že navedel:

\(dm=\rho(x,y,z)dxdydz\)

Torej, integriranje po masi se v splošnem vedno prevede v integriranje po volumnu, ki pomeni trojni integral v izbranih koordinatah.

Re: Matematika

Objavljeno: 25.5.2016 19:28
Napisal/-a Cene
Živjo,
Zatakne si mi pri nalogi, ki pravi.

Za katere vrednosti realnega parametra \(a\) je matrična enačba \(A^T -XA = aXB\) enolično rešljiva.


tukaj je pa še navodilo celotne naloge v katerem sta podani tudi matriki A in B.

http://lab.fs.uni-lj.si/matematika/dato ... 50515A.pdf

To je prva naloga.

Re: Matematika

Objavljeno: 27.5.2016 9:49
Napisal/-a shrink
Kje se ti zatika? Par namigov:

Enačbo na osnovi pravil matrične aritmetike (množenje matrik ni komutativno!) predelaj na obliko:

\(CX=D\)

Enačba (kar najbrž veš) je enolično rešljiva, če obstaja inverz \(C\), t.j. \(C^{-1}\), oz. drugače povedano: determinanta \(C\) mora biti različna od 0. To je tudi pogoj, na osnovi katerega boš določil vrednosti \(a\) (determinanta enaka 0: iskanje ničel polinoma), ki bodo izvzete iz množice realnih \(a\), za katere je enačba enolično rešljiva.

Re: Matematika

Objavljeno: 27.5.2016 16:34
Napisal/-a shrink
No, v resnici je v tvojem primeru matrična enačba oblike:

\(XC=D\)

kar pa ne spremeni ostalega.

Re: Matematika

Objavljeno: 27.5.2016 16:41
Napisal/-a Cene
Hvala za odgovor, zdaj razumem kaj moram narediti. :)

Re: Matematika

Objavljeno: 12.6.2016 19:42
Napisal/-a Cene
Živjo,


tokrat se pripravljam na izpit iz teorije. Bi mi lahko povedal če pravilne oz, povedal če so moje rešitve pravilne za primere 7, 8, 10


Moje rešitve:

7. b
8. a
10. c

?

Hvala za odgovore

Slika

Re: Matematika

Objavljeno: 13.6.2016 19:33
Napisal/-a shrink
Pri 7. gre za znak izrek, pri 8. pa za definicijo. Pri 8. je tvoj odgovor napačen.

Pri 10. pa takoj vidiš odgovor, če zapišeš:

\(ay_1'+by_1=r(x)\)

\(ay_2'+by_2=r(x)\)

Če drugo enačbo odšteješ od prve in izpostaviš koeficiente \(a\) in \(b\), imaš odgovor na dlani (tvoj odgovor je torej napačen).

Re: Matematika

Objavljeno: 16.6.2016 22:04
Napisal/-a DirectX11
Mene zanima kaj se vstavi namesto "n" ko računamo Fourierjevo vrsto?

Hvala.

Re: Matematika

Objavljeno: 20.6.2016 22:00
Napisal/-a DirectX11
Sem ugotovil, da je "n" spremenljivka za n-ti člen vrste.

Re: Matematika

Objavljeno: 7.9.2016 18:30
Napisal/-a DirectX11
Še ena stvar me zanima:

Kako se računajo funkcije ter, kako se izriše graf funkcije če imamo npr funkcijo podano na takšen način:

\(f(x) = 2x - 1\) \(mod 2\)

Hvala.

Re: Matematika

Objavljeno: 7.9.2016 19:10
Napisal/-a derik
Screenshot_2016-09-07-20-00-54~01.png

Re: Matematika

Objavljeno: 7.9.2016 19:51
Napisal/-a DirectX11
To sem tudi sam uporabil wolfram vendar nisem razumel. OK sedaj vem. :D

Re: Matematika

Objavljeno: 10.9.2016 16:10
Napisal/-a DirectX11
Slika

Kako se pravilno označuje krivuljne in ploskovne integrale? Na tej Gaussovi enačbi se uporablja znak krivuljnega integrala, vendar ne gre za krivuljni integral ampak ploskovni. Ker piše tako v tekstu.

Re: Matematika

Objavljeno: 10.9.2016 20:36
Napisal/-a shrink
Notacija je stvar dogovora. V tvojem primeru je očitno, da gre za integriranje po ploskvi S.