Ali z drugimi besedami: ko ugotovim obstoječe razmerje, zakaj potem uporabim prav določeno operacijo?
Že sámo ugotavljanje razmerij poteka v matematičnem jeziku, tako da so operacije že ves čas med izpeljavo zraven. Razmerje ni "ugotovljeno", ne da bi bilo izraženo z operacijami.
Sedaj si se dotaknil bistva.
Govorim o snovi, ki jo lahko imenujemo 'filozofija matematike'.
Toda potrebno je ločiti: 'ugotavljanje razmerij' je eno, 'matematične operacije' so drugo; da je oboje 'združeno', je zgolj tvoja trditev.
derik napisal/-a:V katerem jeziku pa ti ugotoviš odvisnost površine pravokotnika od njunih stranic, da imaš potem problem to prevesti v matematični jezik oz. se odločiti za pravo operacijo?
Motore napisal/-a:Bargo in Rock, res dvojica da te kap.
Rock smeti teme z neumestnimi vprašanji, katerih odgovore bi moral osvojiti že v osnovni šoli. Potem pa pride še "pomagač" Bargo, ki seveda hoče odgovore na lastna vprašanja (tipa kako smo prišli do številke 1, 0, +, - ,... kako so nastala pravila, itd. v glavnem filozofska vprašanja), katera pa Rocka v resnici ne zanimajo. V glavnem ja, mešanje megle in zbijanje dolgčasa. Rock je odgovore na vprašanja dobil (le razume jih ne). Če hoče pa kaj več bo moral iti skozi osnovošolsko matematiko še enkrat. Pa ne na forumu, ker mislim, da tu ni nobenega, ki bi porabil par strani za razlago.
Beri odgovor pri Deriku.
vojko napisal/-a: Berem - a ne vidim! Gledam - a ne vidim!
Da ne vidiš (obstaja seveda razlika med gledati in videti), je zelo razumljivo.
Tudi Derika se je polotila temina.
derik napisal/-a:Se izmika in ne odgovarja na resna vprašanja, ker še sam ne ve, kaj bi rad.
Res, dejansko je tako. Če ima nekdo problem, ki je slabo definiran, a ga vendarle skuša rešiti s skupino strokovnjakov, pa niti po koncu diskusije ne zna narediti povzetka o tem, kaj se je rešilo in kaj ne, potem je to močna indikacija, da problem ni v tem konkretnem problemu, pač pa v osebi sami.
derik napisal/-a:Se izmika in ne odgovarja na resna vprašanja, ker še sam ne ve, kaj bi rad.
Res, dejansko je tako. Če ima nekdo problem, ki je slabo definiran, a ga vendarle skuša rešiti s skupino strokovnjakov, pa niti po koncu diskusije ne zna narediti povzetka o tem, kaj se je rešilo in kaj ne, potem je to močna indikacija, da problem ni v tem konkretnem problemu, pač pa v osebi sami.
Sprejemljiva diagnoza. Podpišem (z obema rokama) ...
derik napisal/-a:Se izmika in ne odgovarja na resna vprašanja, ker še sam ne ve, kaj bi rad.
Res, dejansko je tako. Če ima nekdo problem, ki je slabo definiran, a ga vendarle skuša rešiti s skupino strokovnjakov, pa niti po koncu diskusije ne zna narediti povzetka o tem, kaj se je rešilo in kaj ne, potem je to močna indikacija, da problem ni v tem konkretnem problemu, pač pa v osebi sami.
derik napisal/-a:Se izmika in ne odgovarja na resna vprašanja, ker še sam ne ve, kaj bi rad.
Res, dejansko je tako. Če ima nekdo problem, ki je slabo definiran, a ga vendarle skuša rešiti s skupino strokovnjakov, pa niti po koncu diskusije ne zna narediti povzetka o tem, kaj se je rešilo in kaj ne, potem je to močna indikacija, da problem ni v tem konkretnem problemu, pač pa v osebi sami.
vojko napisal/-a:Sprejemljiva diagnoza. Podpišem (z obema rokama) ...
Rock napisal/-a:Odgovorov nisem prejel.
Kar so napisali, je dokaz neznanja.
Seveda si jih prejel, a imaš očitno (poleg prenizkega znanja, seveda) tudi prenizek IQ, da bi jih razumel.
Nisem prejel ničesar omembe vrednega, kvazinaravoslovec.
shrink napisal/-a:Edino, za kar nisi prejel ničesar omembe vrednega, je tvoja motenost, ned. prav. Ko boš prejel kaj, boš tudi videl, da si prejel odgovore.
Zajc, najlepša hvala, nisem še vsega premislila ...bom odprla novo temo, ker tu se pač ne znajdem nič in res smeti je veliko,...česa takega v 5 letih še nisem doživela.... Za vse ostale, ki morda niste seznanjeni, je to predmet v 5. letniku na fmf, in je obsežen. Osnovnošolka vprašanja se mi res ne zdijo primerna. Lp