Korekcija:Rock napisal/-a:Rock najlepše hvala za Vaš odgovor.
Rock: najlepša hvala za vaš odgovor.
Moj odgovor: ni za kaj.
Korekcija:Rock napisal/-a:Rock najlepše hvala za Vaš odgovor.
Uporabnik Mastodon v repliki nedeljskemu pravniku Rock-u na forumu RKC:Rock napisal/-a:Nadaljujem:ZdravaPamet napisal/-a:Vem, da ti je. Ni za kaj.ROck napisal/-a:Najlepša hvala, odgovor mi je v veliko pomoč in v temeljit razmislek. …
Rock najlepše hvala za Vaš odgovor.
Mah kaj znanje in vera... Ti si odličen dokaz, da razum in vera nista kompatibilna, saj niti svoje vere ne znaš opredeliti. Kar pa pomeni, da so tvoji "odlični argumenti" zgolj pobožne želje.
Gimnazijsko znanje matematike je več kot dovolj za razumevanje problema in rešitve.Zajc napisal/-a:Verjetnost je 1/3. Če pa se kdo ne strinja, pa bi bilo dobrodošlo, da ima vsaj diplomo iz matematike ali vsaj narejen predmet Verjetnost in statistika na FMF. Da vsaj vemo, o čem se pogovarjamo.
Rockovo prvotno vprašanje je bilo kaj je bolje za zadet avtomobil: ostat pri prvi izbiri ali zamenjat vrata kadar ponujeno (s tem da so ena izmed dveh vrat že odprti). Odgovor je vsekakor 1/3 za zadet avto, če ostaneš pri prvi izbiri, medtem ko je verjetnost 2/3 za zadet avto, če vrata zamenjaš.Zajc napisal/-a:Verjetnost je 1/3.
Razen če nisi psihopat, ker mora potem logika razumeti tebe...shrink napisal/-a:Gimnazijsko znanje matematike je več kot dovolj za razumevanje problema in rešitve.
Vse to drži, razen če se ne vmeša stari zlobni Murphy.....Motore napisal/-a:Rockovo prvotno vprašanje je bilo kaj je bolje za zadet avtomobil: ostat pri prvi izbiri ali zamenjat vrata kadar ponujeno (s tem da so ena izmed dveh vrat že odprti). Odgovor je vsekakor 1/3 za zadet avto, če ostaneš pri prvi izbiri, medtem ko je verjetnost 2/3 za zadet avto, če vrata zamenjaš.Zajc napisal/-a:Verjetnost je 1/3.
Lahko je dovolj lahko ni dovolj. Naloga čisto enostavna spet ni tako da se mi ne zdi čisto nič sramotno, če nekdo s solidnim gimnazijskim znanjem matematike ne dojame rešitve. In čisto razumel bi, če tak človek pač prizna, da mu rešitev ni jasna in da ta hip ne ve, zakaj ne bi bila pravilna njegova rešitev (da je odgovor 1/2). In da ta človek potem začne študirati in tuhtati in poskušati dojeti, kje je napaka v njegovem razmišljanju.shrink napisal/-a:Gimnazijsko znanje matematike je več kot dovolj za razumevanje problema in rešitve.Zajc napisal/-a:Verjetnost je 1/3. Če pa se kdo ne strinja, pa bi bilo dobrodošlo, da ima vsaj diplomo iz matematike ali vsaj narejen predmet Verjetnost in statistika na FMF. Da vsaj vemo, o čem se pogovarjamo.
No, z gimnazijskim znanjem matematike sem ciljal na poznavanje verjetnostnega računa, ki je povsem zadostno za razumevanje; še več: povprečen gimnazijec bi tudi sam lahko zapisal rešitev, saj bi moral poznati ves potreben aparat (pogojno verjetnost, Bayesov obrazec, slučajne spremenljivke itd.) - vsaj v mojih časih je bilo tako.Zajc napisal/-a:Lahko je dovolj lahko ni dovolj. Naloga čisto enostavna spet ni tako da se mi ne zdi čisto nič sramotno, če nekdo s solidnim gimnazijskim znanjem matematike ne dojame rešitve. In čisto razumel bi, če tak človek pač prizna, da mu rešitev ni jasna in da ta hip ne ve, zakaj ne bi bila pravilna njegova rešitev (da je odgovor 1/2). In da ta človek potem začne študirati in tuhtati in poskušati dojeti, kje je napaka v njegovem razmišljanju.shrink napisal/-a:Gimnazijsko znanje matematike je več kot dovolj za razumevanje problema in rešitve.Zajc napisal/-a:Verjetnost je 1/3. Če pa se kdo ne strinja, pa bi bilo dobrodošlo, da ima vsaj diplomo iz matematike ali vsaj narejen predmet Verjetnost in statistika na FMF. Da vsaj vemo, o čem se pogovarjamo.
Glede na njegova oglašanja v zadnjih letih na tem forumu, ne predava samo matematikom, ampak tudi fizikom, ekonomistom... oz. vsem in vsakomur.Da pa se tak človek postavi pred matematike in jim začne predavati verjetnost, mi je pa na moč smešno.
V mojih ni bilo tako, v vsej gimnaziji ne duha ne sluha o verjetnostnem računu. Morda je bilo na bežigrajski drugače.shrink napisal/-a:... vsaj v mojih časih je bilo tako.
Pri nas smo pa računali verjetnost in to na veliko. Recimo kolikšna je verjetnost, če spiješ liter dva vinčka, da te prfoksi dobijo, ali pa kolikšna je verjetnost, da bo najlepše dekle na šoli videlo princa na belem konju ravno v tebi, ali kolikšna je verjetnost, da boš starše zafrknil, da ti napišejo opravičilo za tisti dan, ko si šprical šolo. Verjetnosti kolikor hočeš, ampak matematična ... koga pa ta briga?Roman napisal/-a:V mojih ni bilo tako, v vsej gimnaziji ne duha ne sluha o verjetnostnem računu. Morda je bilo na bežigrajski drugače.shrink napisal/-a:... vsaj v mojih časih je bilo tako.
Mi smo to imeli v programu naravoslovno-matematični tehnik - takratni ekvivalent gimnazije (takrat gimnazij ni bilo, ker je bilo še usmerjeno izobraževanje, moja generacija pa je bila ravno med zadnjimi v tem socialističnem eksperimentu).Roman napisal/-a:V mojih ni bilo tako, v vsej gimnaziji ne duha ne sluha o verjetnostnem računu. Morda je bilo na bežigrajski drugače.shrink napisal/-a:... vsaj v mojih časih je bilo tako.
shrink napisal/-a:Mi smo to imeli v programu naravoslovno-matematični tehnik - takratni ekvivalent gimnazije (takrat gimnazij ni bilo, ker je bilo še usmerjeno izobraževanje, moja generacija pa je bila ravno med zadnjimi v tem socialističnem eksperimentu).
Se ne strinjam, ker gre tudi s povsem kmečko logiko, samo problem si moraš pravilno zastavit.shrink napisal/-a:No, z gimnazijskim znanjem matematike sem ciljal na poznavanje verjetnostnega računa, ki je povsem zadostno za razumevanje; še več: povprečen gimnazijec bi tudi sam lahko zapisal rešitev, saj bi moral poznati ves potreben aparat (pogojno verjetnost, Bayesov obrazec, slučajne spremenljivke itd.) - vsaj v mojih časih je bilo tako.
Res je, moram pa poudarit, da je pri nas (gim. NG) bilo veliko več poudarka na kombinatoriki, verjetnost smo le površno obdelali. Zdajšnjega učnega načrta ne poznam, dvomim pa, da se je kaj bistveno spremenilo.shrink napisal/-a:Mislim pa, da je v sedanjem programu gimnazije (no, vsaj pred desetletjem, ko sem si ogledoval maturitetni katalog za matematiko, je bilo tako) še vedno verjetnostni račun (v sklopu s statistiko in kombinatoriko).