Stran 15 od 15

Re: Bog ne kocka!

Objavljeno: 13.12.2009 19:13
Napisal/-a apovsic
Vprašanje ima enostaven odgovor: razlikovati moramo med abstraktnim in konkretnim.
To je mnogokrat bolj zapleteno kot se zdi.
mriz napisal/-a: Tako bi za mene npr. veljalo bog = kozarec vode, in zato kar naenkrat ne bi bil več ateist?
Hej, zakaj pa ne. Verjamem, da je bog kozarec vode in da ima moč, da me odžeja. In ekola, imamo boga :lol:

Re: Bog ne kocka!

Objavljeno: 13.12.2009 19:59
Napisal/-a Roman
apovsic napisal/-a:
Vprašanje ima enostaven odgovor: razlikovati moramo med abstraktnim in konkretnim.
To je mnogokrat bolj zapleteno kot se zdi.
Na primer?

Re: Bog ne kocka!

Objavljeno: 13.12.2009 20:02
Napisal/-a Roman
apovsic napisal/-a:
Vprašanje ima enostaven odgovor: razlikovati moramo med abstraktnim in konkretnim.
To je mnogokrat bolj zapleteno kot se zdi.
Na primer?

Re: Bog ne kocka!

Objavljeno: 13.12.2009 20:04
Napisal/-a mriz
apovsic napisal/-a:In ekola, imamo boga :lol:
Ne, imamo samo kozarec vode.

Re: Bog ne kocka!

Objavljeno: 13.12.2009 20:55
Napisal/-a apovsic
mriz napisal/-a:
apovsic napisal/-a:In ekola, imamo boga :lol:
Ne, imamo samo kozarec vode.
Še dobro, da nisem dal kakega smejkota, ker bi to pomenilo, da sem se hecal.

Re: Bog ne kocka!

Objavljeno: 13.12.2009 20:59
Napisal/-a apovsic
Roman napisal/-a:
apovsic napisal/-a:
Vprašanje ima enostaven odgovor: razlikovati moramo med abstraktnim in konkretnim.
To je mnogokrat bolj zapleteno kot se zdi.
Na primer?
Hmm, ali je to kar vidimo resnično tako kot je "zunaj", ali je to slika, ki jo posredujejo možgani resnična ln prikazuje nekaj čisto drugega.

Re: Bog ne kocka!

Objavljeno: 13.12.2009 21:51
Napisal/-a mriz
apovsic napisal/-a:Še dobro, da nisem dal kakega smejkota, ker bi to pomenilo, da sem se hecal.
To žal ni tako samoumevno.

Re: Bog ne kocka!

Objavljeno: 14.12.2009 8:07
Napisal/-a Roman
apovsic napisal/-a:Hmm, ali je to kar vidimo resnično tako kot je "zunaj", ali je to slika, ki jo posredujejo možgani resnična ln prikazuje nekaj čisto drugega.
Ampak to je problem spoznavanja, ne pa razlikovanja med konkretnim in abstraktnim.