Vzgoja ali pedagogija pojma

Argumentirane razprave o filozofskih vprašanjih.
User avatar
bargo
Posts: 7864
Joined: 3.11.2004 22:41

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by bargo » 13.1.2014 22:47

Rock wrote:
agata wrote:Ljudje smo enaki,
Dejstvo je, da so ljudje različni.
Problem, ki nastopi, je, ali naj bodo kljub temu pred zakonom enaki (enakovredni, enakopravni).
NAJ BODO! :twisted: Različnost v enakosti je dejstvo in različnost mora biti prepoznana kot prednost. Ne moremo in ne smemo vse spravljati v povprečje samo zato, ker je tako enostavno in "uporabno". Posameznik ni to kar je, temveč to kar bo. :roll:
Rock wrote:
agata wrote: so včasih govorili v Cerkvah revnim- da je Bog hotel, da so revni in bogati
Princip, ki izhaja iz navedenega, je resničen. Neenakost omogoča življenje in razvoj (= napredek; negativni potek imenujemo na primer regresija). Naloga oblasti (države): da prepreči preveliko neenakost (revščina vodi v nemire).
Kako je mogoče, da religija zagovarja neenakost, kot temelj za življenje. Kakšna je to religija? Sodelovanje in
konkurenca ter pomoč bi moralo biti geslo.
agata wrote: Razvoj je tut en tak ideološki pojem,
Se strinjam. Ne gre za razvoj, ker ničesar ne razvijamo, odvijamo, temveč kreiramo. Življenje samo je kreativno.
Naključnost ni naključna! :roll: Naša prihodnost je reciklaža! :wink:
Rock wrote:
agata wrote: nismo edini na tem Planetu....
To je tudi nauk RKC: človek je krona stvarstva; Bog je Človeka postavil v Paradiž, da bi ga varoval in obdeloval.
(Niso ljudje brez razloga verni.)
Kakšna krona neki. Boš videl, če (ko) pridejo "zeleni" in samo upaš lahko, da nimajo svojega boga takšnega, kot ga ti opisuješ/predstavljaš. Vse kar bo ostalo od tvojih domislic bo paradiž, ki ga bodo videli/želeli tudi "zeleni". :roll:

Predstavljaj si, kaj lahko storimo, če kreativnost usmerimo proti drugim, namesto, da bi jo usmerjali v sodelovanje in ustvarjanje sinergije.

Rock
Posts: 9229
Joined: 27.11.2008 11:14
Location: Ljubljana

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by Rock » 14.1.2014 0:20

vojko wrote:
Rock wrote:Miti - ker govore v prispodobah [Gleichnis] - so najprimernejše sredstvo za ubeseditev transcendentne neubesedljive stvarnosti.
Tako je, Preprosti. Napreduješ. Poudarek je na "neubesedljive"...:lol: :lol: :lol: :lol:
Sluzasti Otrob!
Torej si vernik ti. negativne teologije.
Torej si vendarle priplaval na pravi breg.
Čestitam! - Sedaj čimprej dokončaj potrebna pravna branja, da te bomo lahko v polnosti izkoristili v vesoljno odrešitev. Kot veš, katoliška Cerkev pomeni vesoljna Cerkev (iz grščine).

Rock
Posts: 9229
Joined: 27.11.2008 11:14
Location: Ljubljana

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by Rock » 14.1.2014 0:32

bargo wrote:
Rock wrote:
agata wrote:Ljudje smo enaki,
Dejstvo je, da so ljudje različni.
Problem, ki nastopi, je, ali naj bodo kljub temu pred zakonom enaki (enakovredni, enakopravni).
NAJ BODO! :twisted: Različnost v enakosti je dejstvo in različnost mora biti prepoznana kot prednost. Ne moremo in ne smemo vse spravljati v povprečje samo zato, ker je tako enostavno in "uporabno". Posameznik ni to kar je, temveč to kar bo. :roll:
In posameznik bo član bodoče družbe Svobode: Asociacije svobodnih proizvajalcev in potrošnikov.
so včasih govorili v Cerkvah revnim- da je Bog hotel, da so revni in bogati
----------
Princip, ki izhaja iz navedenega, je resničen. Neenakost omogoča življenje in razvoj (= napredek; negativni potek imenujemo na primer regresija). Naloga oblasti (države): da prepreči preveliko neenakost (revščina vodi v nemire).
----------
Kako je mogoče, da religija zagovarja neenakost, kot temelj za življenje. Kakšna je to religija? Sodelovanje in
konkurenca ter pomoč bi moralo biti geslo.
Življenje je žal paradoks. Tako kot enakost in konkurenca. Zato govorimo o 'svetobolju'.

Rock
Posts: 9229
Joined: 27.11.2008 11:14
Location: Ljubljana

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by Rock » 14.1.2014 1:18

bargo wrote:
agata wrote:Razvoj je tut en tak ideološki pojem,
Se strinjam. Ne gre za razvoj, ker ničesar ne razvijamo, odvijamo, temveč kreiramo. Življenje samo je kreativno.
Naključnost ni naključna! :roll: Naša prihodnost je reciklaža! :wink:
In to na podlagi sebičnih genov ter ideoloških memov.
bargo wrote:
Rock wrote:
agata wrote: nismo edini na tem Planetu....
To je tudi nauk RKC: človek je krona stvarstva; Bog je Človeka postavil v Paradiž, da bi ga varoval in obdeloval.
(Niso ljudje brez razloga verni.)
Kakšna krona neki. Boš videl, če (ko) pridejo "zeleni" in samo upaš lahko, da nimajo svojega boga takšnega, kot ga ti opisuješ/predstavljaš. Vse kar bo ostalo od tvojih domislic bo paradiž, ki ga bodo videli/želeli tudi "zeleni". :roll:
Le brez skrbi. Pomisli na 'kačo', 'spoznanje' in 'življenje'.
Postal boš kakor eden od njih, ki se sprehajajo v vetrcu in nadzirajo - če boš premagal keruba. A to je utopija, saj nisi mečevalec.
Predstavljaj si, kaj lahko storimo, če kreativnost usmerimo proti drugim, namesto, da bi jo usmerjali v sodelovanje in ustvarjanje sinergije.
Dve možnosti sta, veličasten boj ali reciklaža (v okviru naftne kozmetike). Pred odločitvijo boš stal popolnoma sam, pod zvezdnatim nebom in z zakonom.

problemi
Posts: 4931
Joined: 24.8.2009 1:20

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by problemi » 14.1.2014 1:42

agata wrote:Ljudje smo enaki, vsi mislimo, se prehranjujemo, se pogovarjamo, dihamo, pijemo vodo, gledamo, vsi živimo na planetu Zemlja- ti, problemi,pa praviš, da si nismo enaki :?:
Seveda si nismo enaki. Poleg tega je tvoja teza problematična zaradi naslednjega: "Psi mislijo, se prehranjujejo, se pogovarjajo (komunicirajo), pijejo vodo, gledajo in vsi živijo na planetu Zemlja - ti, problemi, pa praviš, da si (s psi) nismo enaki :?: ". Ampak, mimo tega, kaj pa želje ali pa recimo nagoni? Tudi ti so del nas. Pa so pri vsakemu od nas enaki? Ne. Agata, zajemi posameznega človeka čimbolj celostno, nato pa dva ali več njih primerjaj med sabo, pa boš ugledala razlike. To o enakosti je navadna demagogija.
- in izstop iz hierarhije je mogoč- to kar ti govoriš je kot so včasih govorili v Cerkvah revnim- da je Bog hotel, da so revni in bogati..preberi si knjigo, pa boš videl, da se motiš.
No, nikar mi ne polagaj besed v usta. Napisal sem sledeče: "Izstop iz odnosa podrejenost/nadrejenost ni mogoč. Raincere, seveda v primeru, da ga dovolj natančno povzemaš, očitno pozabi na naturo pri človeku.". Poleg nature pri človeku, ki prav tako kot kultura determinira posamezen subjekt in odnose med subjekti oziroma odnose med ljudmi, bi tu še omenil materialne pogoje življenja. Tudi ti vzpostavljajo razmerja podrejenost/nadrejenost.

Ne rabim prebrati te knjige, da bi vedel da se motim. Vsi se ... tu pa tam. :)
Razvoj je tut en tak ideološki pojem, bolj ko smo razviti v slabšem stanju je življenje okoli nas- nismo edini na tem Planetu....
Lahko je, seveda. Naj tu še omenim, da to, da je nek pojem ideološki, še ne pomeni nujno nečesa negativnega. Ampak, ni nujno, da je pojem razvoj ideološki pojem. Skozi zgodovino lahko opazujemo razvoj nekega sistema, recimo kapitalizma. Reči, da smo pri le tem opazili napredek bi bila povsem ideološka izjava. O razvoju pa vendarle lahko govorimo, pa da to ni ideologija. Kapitalizem, kot sistem, se je razvijal v različne smeri. Celo v istem obdobju. Konstanta je bila le "bit" tega sistema, profit (profitna logika). To, da se je razvijal, kot sistem, pa nikakor ne govori o tem, da je kot sistem napredoval, niti se na kakršen koli način kvalitativno opredeljuje glede tega sistema. Torej ne reče niti tega, da smo zaradi razvoja kapitalizma kaj bolj ali manj razviti. No, ko smo že pri tem, izjava, da smo razviti, pa je seveda ideološka.

agata
Posts: 609
Joined: 19.1.2011 5:32

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by agata » 14.1.2014 6:14

Mnenje, da imajo vsi ljudje enako naravno inteligenco, je zagovarjal Joseph Jacotot, zelo izobražen mož v 19. st., o čemer nismo nič slišali, ker je njegovo mnenje zelo radikalno. In kako je prišel do tega mnenja- moral je učiti nekaj, česar ni znal in ugotovil je, da so se njegovi učenci lahko naučili tujega jezika sami, brez njegove pomoči- to je dejstvo- vsak ima sposobnost, da se izobražuje sam (ob predpostavki, da se je v krogu družine naučil jezika), brez pomoči učitelja, mora le imeti voljo, pozornost in prepričanje, da zmore.
Seveda danes živimo v svetu permanentnega izobraževanja, ki nas izobražuje in ne izobrazi, smo v infantilni družbi- posebej se to pozna pri učiteljskem poklicu- gora izobraževanj, ki so farsa, saj učijo same neumnosti oz. učijo, kako teptati druge., Po osamosvojitvi, je šola postala vzorni ideološki aparat države, (Althusser), slepilo, ki naj prekrije brutalnost našega sistema.-Ne vprašajte, kolikšna je skrb za nadarjene, koliko je tekmovanj- v osnovni šoli- ko pa odrastejo ti nadarjeni in diplomirajo gredo na zavod...kjer te iste nadarjene učijo, kako napisati prošnjo za službo. Ker vsakdo, ki hoče delat (tako ti govorijo Svetovalci na Zavodu)dobi delo. 8) Učitelj pa dobi pike za napredovanje, če aktivno sodeluje na teh tekmovanjih. :cry:
Problemi povej mi tole- kako to, da obstaja izraz Homo Sapiens?

User avatar
vojko
Posts: 11450
Joined: 29.5.2004 15:18
Location: LIMBUŠ
Contact:

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by vojko » 14.1.2014 13:56

Lili (rock) je napisal:
(Niso ljudje brez razloga verni.)
Kakšna krona neki. Boš videl, če (ko) pridejo "zeleni" in samo upaš lahko, da nimajo svojega boga takšnega, kot ga ti opisuješ/predstavljaš. Vse kar bo ostalo od tvojih domislic bo paradiž, ki ga bodo videli/želeli tudi "zeleni".
Le brez skrbi. Pomisli na 'kačo', 'spoznanje' in 'življenje'.
Postal boš kakor eden od njih, ki se sprehajajo v vetrcu in nadzirajo - če boš premagal keruba. A to je utopija, saj nisi mečevalec.
:shock: :lol: :lol: :lol: :lol:

Rock
Posts: 9229
Joined: 27.11.2008 11:14
Location: Ljubljana

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by Rock » 14.1.2014 17:07

Sluzasti Otrob wrote:Lili (rock) je napisal:
(Niso ljudje brez razloga verni.)

User avatar
bargo
Posts: 7864
Joined: 3.11.2004 22:41

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by bargo » 14.1.2014 19:05

Rock wrote:
bargo wrote:
Rock wrote:Dejstvo je, da so ljudje različni.
Problem, ki nastopi, je, ali naj bodo kljub temu pred zakonom enaki (enakovredni, enakopravni).
NAJ BODO! :twisted: Različnost v enakosti je dejstvo in različnost mora biti prepoznana kot prednost. Ne moremo in ne smemo vse spravljati v povprečje samo zato, ker je tako enostavno in "uporabno". Posameznik ni to kar je, temveč to kar bo. :roll:
In posameznik bo član bodoče družbe Svobode: Asociacije svobodnih proizvajalcev in potrošnikov.
Britev je rdeča.
Rock wrote: so včasih govorili v Cerkvah revnim- da je Bog hotel, da so revni in bogati
----------
Princip, ki izhaja iz navedenega, je resničen. Neenakost omogoča življenje in razvoj (= napredek; negativni potek imenujemo na primer regresija). Naloga oblasti (države): da prepreči preveliko neenakost (revščina vodi v nemire).
----------
Kako je mogoče, da religija zagovarja neenakost, kot temelj za življenje. Kakšna je to religija? Sodelovanje in
konkurenca ter pomoč bi moralo biti geslo.
----------------
Življenje je žal paradoks. Tako kot enakost in konkurenca. Zato govorimo o 'svetobolju'.
Ne. Življenje je dinamika. Kaj pomeni 'svetobolju'?

User avatar
bargo
Posts: 7864
Joined: 3.11.2004 22:41

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by bargo » 14.1.2014 19:14

Rock wrote:
bargo wrote:
agata wrote:Razvoj je tut en tak ideološki pojem,
Se strinjam. Ne gre za razvoj, ker ničesar ne razvijamo, odvijamo, temveč kreiramo. Življenje samo je kreativno.
Naključnost ni naključna! :roll: Naša prihodnost je reciklaža! :wink:
In to na podlagi sebičnih genov ter ideoloških memov.
Boš malce pojasnil tole misel?
Rock wrote:
bargo wrote:
Rock wrote:To je tudi nauk RKC: človek je krona stvarstva; Bog je Človeka postavil v Paradiž, da bi ga varoval in obdeloval.
(Niso ljudje brez razloga verni.)
Kakšna krona neki. Boš videl, če (ko) pridejo "zeleni" in samo upaš lahko, da nimajo svojega boga takšnega, kot ga ti opisuješ/predstavljaš. Vse kar bo ostalo od tvojih domislic bo paradiž, ki ga bodo videli/želeli tudi "zeleni".
Le brez skrbi. Pomisli na 'kačo', 'spoznanje' in 'življenje'.
Postal boš kakor eden od njih, ki se sprehajajo v vetrcu in nadzirajo - če boš premagal keruba. A to je utopija, saj nisi mečevalec.
Veš, sem prebral BUREK. :D Kakšne "kače",..., kaj so to keruba. Bi se moral spomniti mečevanja? :shock:
Rock wrote:
bargo wrote: Predstavljaj si, kaj lahko storimo, če kreativnost usmerimo proti drugim, namesto, da bi jo usmerjali v sodelovanje in ustvarjanje sinergije.
Dve možnosti sta, veličasten boj ali reciklaža (v okviru naftne kozmetike). Pred odločitvijo boš stal popolnoma sam, pod zvezdnatim nebom in z zakonom.
Ja, če zlezem na hrib in je zvezdnato nebo, potem stojim tam, se čudim in ponovim takole: Sem jaz, ki je tisto bivanje, ki vodi gibanje atomov, 9.9*10^27 njih, v skladu z pravili narave. :wink:

User avatar
vojko
Posts: 11450
Joined: 29.5.2004 15:18
Location: LIMBUŠ
Contact:

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by vojko » 14.1.2014 20:14

Kerubi so nižji čin med angeli (Ja, bargo, tudi v nebesih vlada vojaška hierarhije! V vojski bi jim ustrezal čin poročnika, serafi so podporočniki) :lol: . Po krščanski mitologiji bi naj igrali vlogo čuvajev pred vrati raja, drevesa življenja in z meči naj bi čuvali prestol svojega vladarja (boga).

Cherubim are one of the ranks of the different ranks of the company of angel spoken of in Hebrews 12:22 which have an indefinite number. It is important to know the classification of angels to better understand the organization of GOD.

There are thought to be nine celestial orders of Angels: Colossians 1:16

1. Seraphim
2. Cherubim
3. Thrones
4. Dominions
5. Principalities
6. Powers
7. Virtues (Falsely Suggested)
8. Archangels
9. Guardian Angels

svetobolje -a s (o) nazor, ki izraža bolečino, žalost zaradi neskladja med idealom in resničnostjo, hotenjem in dosegljivostjo tega.
Svetobolje je 'iznajdba' romantike v slovstvu in v bistvu pomeni melanholičen odnos do sveta, pri nas ga je posebno gojil Cankar. :D

User avatar
bargo
Posts: 7864
Joined: 3.11.2004 22:41

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by bargo » 14.1.2014 20:41

vojko wrote:Kerubi so nižji čin med angeli (Ja, bargo, tudi v nebesih vlada vojaška hierarhije! V vojski bi jim ustrezal čin poročnika, serafi so podporočniki) :lol: . Po krščanski mitologiji bi naj igrali vlogo čuvajev pred vrati raja, drevesa življenja in z meči naj bi čuvali prestol svojega vladarja (boga).

Cherubim are one of the ranks of the different ranks of the company of angel spoken of in Hebrews 12:22 which have an indefinite number. It is important to know the classification of angels to better understand the organization of GOD.

There are thought to be nine celestial orders of Angels: Colossians 1:16

1. Seraphim
2. Cherubim
3. Thrones
4. Dominions
5. Principalities
6. Powers
7. Virtues (Falsely Suggested)
8. Archangels
9. Guardian Angels

svetobolje -a s (o) nazor, ki izraža bolečino, žalost zaradi neskladja med idealom in resničnostjo, hotenjem in dosegljivostjo tega.
Svetobolje je 'iznajdba' romantike v slovstvu in v bistvu pomeni melanholičen odnos do sveta, pri nas ga je posebno gojil Cankar. :D
Vidim, da obvladaš. Če mi še poveš pred kom čuvajo vladarja, potem začnem še sam trenirati. Kaj jaz vse zamujam. :roll:

Rock
Posts: 9229
Joined: 27.11.2008 11:14
Location: Ljubljana

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by Rock » 14.1.2014 22:07

bargo wrote:
Rock wrote:
bargo wrote:NAJ BODO! :twisted: Različnost v enakosti je dejstvo in različnost mora biti prepoznana kot prednost. Ne moremo in ne smemo vse spravljati v povprečje samo zato, ker je tako enostavno in "uporabno". Posameznik ni to kar je, temveč to kar bo. :roll:
In posameznik bo član bodoče družbe Svobode: Asociacije svobodnih proizvajalcev in potrošnikov.
Britev je rdeča.
Rdeča je kri.
so včasih govorili v Cerkvah revnim- da je Bog hotel, da so revni in bogati
----------
Princip, ki izhaja iz navedenega, je resničen. Neenakost omogoča življenje in razvoj (= napredek; negativni potek imenujemo na primer regresija). Naloga oblasti (države): da prepreči preveliko neenakost (revščina vodi v nemire).
----------
Kako je mogoče, da religija zagovarja neenakost, kot temelj za življenje. Kakšna je to religija? Sodelovanje in
konkurenca ter pomoč bi moralo biti geslo.
----------------
Življenje je žal paradoks. Tako kot enakost in konkurenca. Zato govorimo o 'svetobolju'.
-----------
Ne. Življenje je dinamika.
Ne, življenje je minus in plus.


Kaj pomeni 'svetobolju'?
Svetobolje je vrsta svetovnega nazora (Weltschmerz).

User avatar
bargo
Posts: 7864
Joined: 3.11.2004 22:41

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by bargo » 14.1.2014 22:18

Rock wrote:
bargo wrote:Britev je rdeča.
Rdeča je kri.
Vrtnica je tudi lahko rdeča. :wink:

Rock wrote:
bargo wrote: so včasih govorili v Cerkvah revnim- da je Bog hotel, da so revni in bogati
----------
Princip, ki izhaja iz navedenega, je resničen. Neenakost omogoča življenje in razvoj (= napredek; negativni potek imenujemo na primer regresija). Naloga oblasti (države): da prepreči preveliko neenakost (revščina vodi v nemire).
----------
Kako je mogoče, da religija zagovarja neenakost, kot temelj za življenje. Kakšna je to religija? Sodelovanje in
konkurenca ter pomoč bi moralo biti geslo.
----------------
Življenje je žal paradoks. Tako kot enakost in konkurenca. Zato govorimo o 'svetobolju'.
-----------
Ne. Življenje je dinamika.
Ne, življenje je minus in plus.
Bi bilo kar hitro konec. Manjka še nekaj, a ne?
Rock wrote:
bargo wrote: Kaj pomeni 'svetobolju'?
Svetobolje je vrsta svetovnega nazora (Weltschmerz).
Hvala.

Rock
Posts: 9229
Joined: 27.11.2008 11:14
Location: Ljubljana

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by Rock » 14.1.2014 22:34

agata wrote:Razvoj je tut en tak ideološki pojem
bargo wrote:Se strinjam. Ne gre za razvoj, ker ničesar ne razvijamo, odvijamo, temveč kreiramo. Življenje samo je kreativno.
Naključnost ni naključna! :roll: Naša prihodnost je reciklaža! :wink:
Rock wrote:In to na podlagi sebičnih genov ter ideoloških memov.
bargo wrote:Boš malce pojasnil tole misel?
Izvoli:
Nenaključna naključnost je posledica materialne (sebični gen) in duhovne (ideološki mem) 'evolucije'.

bargo wrote:Predstavljaj si, kaj lahko storimo, če kreativnost usmerimo proti drugim, namesto, da bi jo usmerjali v sodelovanje in ustvarjanje sinergije.
Rock wrote:Dve možnosti sta, veličasten boj ali reciklaža (v okviru naftne kozmetike). Pred odločitvijo boš stal popolnoma sam, pod zvezdnatim nebom in z zakonom.
bargo wrote:Ja, če zlezem na hrib in je zvezdnato nebo, potem stojim tam, se čudim in ponovim takole: Sem jaz, ki je tisto bivanje, ki vodi gibanje atomov, 9.9*10^27 njih, v skladu z pravili narave. :wink:
Na koncu si izpustil bistveni kontekst: ..., ki vključujejo svobodno voljo.

Post Reply