Page 5 of 12

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Posted: 30.12.2013 3:22
by Rock
bargo wrote:
Rock wrote:
Ti nisi rimo-katoličan (nisi krščen)?
-------
Sem. Kako vezo ima to? Me pa še zmeraj zanima zakaj potrebujemo RKC?
-----------
Ali črtiš zgolj RKC, drugih religij ne?
-----------
Ničesar ne črtim. Saj ne gre za religije, od kod ti te ideje! Vprašanje je bilo preprosto: Zakaj potrebujemo RKC?
Če ne želiš, nočeš ali ne znaš odgovoriti, pusti ali pa povej, da ne. Simpl, drži se svojih navodil, ki si jih napisal.
Želim najprej ugotoviti pravo vsebino tvojega vprašanja.

Ali torej misliš, da v Sloveniji druge religije (vere ti je ljubši izraz?), razen RKC, pa potrebujemo?

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Posted: 30.12.2013 8:38
by bargo
Rock wrote: Sem. Kako vezo ima to? Me pa še zmeraj zanima zakaj potrebujemo RKC?
-----------
Ali črtiš zgolj RKC, drugih religij ne?
-----------
Ničesar ne črtim. Saj ne gre za religije, od kod ti te ideje! Vprašanje je bilo preprosto: Zakaj potrebujemo RKC?
Če ne želiš, nočeš ali ne znaš odgovoriti, pusti ali pa povej, da ne. Simpl, drži se svojih navodil, ki si jih napisal.
-----------
Želim najprej ugotoviti pravo vsebino tvojega vprašanja.

Ali torej misliš, da v Sloveniji druge religije (vere ti je ljubši izraz?), razen RKC, pa potrebujemo?
Mimogrede, izraza religije in vere ne gre mešati. Povedal sem ti tudi, da je RKC zame institucija tako, da odstopam od mojega pričakovanja tvojega odgovora.

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Posted: 30.12.2013 11:55
by Rock
bargo wrote:
Rock wrote:
Sem. Kako vezo ima to? Me pa še zmeraj zanima zakaj potrebujemo RKC?
-----------
Ali črtiš zgolj RKC, drugih religij ne?
-----------
Ničesar ne črtim. Saj ne gre za religije, od kod ti te ideje! Vprašanje je bilo preprosto: Zakaj potrebujemo RKC?
Če ne želiš, nočeš ali ne znaš odgovoriti, pusti ali pa povej, da ne. Simpl, drži se svojih navodil, ki si jih napisal.
-----------
Želim najprej ugotoviti pravo vsebino tvojega vprašanja.
Ali torej misliš, da v Sloveniji druge religije (vere ti je ljubši izraz?), razen RKC, pa potrebujemo?
----------
Mimogrede, izraza religije in vere ne gre mešati. Povedal sem ti tudi, da je RKC zame institucija tako, da odstopam od mojega pričakovanja tvojega odgovora.

Ne vidim vzročne povezave med RKC-institucijo in tvojim odstopom.
Poleg tega bi moral pojasniti, na kaj misliš, ko rečeš 'RKC-institucija'.
Vendar, kakor želiš, tvoj odstop me ne moti.

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Posted: 30.12.2013 14:32
by bargo
Rock wrote: Ne vidim vzročne povezave med RKC-institucijo in tvojim odstopom.
Poleg tega bi moral pojasniti, na kaj misliš, ko rečeš 'RKC-institucija'.
Vendar, kakor želiš, tvoj odstop me ne moti.
Lepo ti je Roman pojasnil doživljanje načina tvoje komunikacije. Se povsem strinjam. Imam občutek, da si zategnjen, sprosti se vendar človek, bo veliko lažje in lepše.
RKC-institucija: Piramidalno-hierarhična struktura, poleg vsega še privilegirana. Verjetno, najstarejša multinacionalka ne svetu. itd. Poznaš Eugen Drewermann ali pa Hans Kung?

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Posted: 30.12.2013 14:59
by bargo
Rock wrote:
bargo wrote: Ah, problemi, prijatelj moj. Tako preprosto in tako resnično. :wink:
Pri vsem tem me zanima Kje in Kako informirati?
To, da je vsebina lončka za vročo kavo vroča, vendar ne rabi pisati na lončku za vročo kavo, ali pač? :roll:
Če si pogledaš embalažo od McD., vidiš natisnjeno opozorilo. Zaradi nekega J v tej zvezi.
Tale J pomeni kaj? :shock: Ti samo ugotavljaš in navajaš primer, kot dokazilo. :cry: Mene zanima smisel vsega tega nesmisla ali pa nesmisel smisla? in še zmeraj KJE in KAKO informirati?

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Posted: 30.12.2013 15:08
by agata
"Kako si je mogoče zamisliti nekaj takega, kot je enakost inteligenc, sprašujejo. In kako bi se takšno mnenje lahko uveljavilo, ne da bi sprožilo družbeni nered? Obratno je treba vprašati, kako je mogoča inteligenca brez enakosti. Inteligenca ni moč razumevanja, ki bi si sama naložila primerjanje lastnega vedenja z njegovim predmetom. Je moč, da jo drugi razumejo, in predpostavlja preverjanje drugega. In samo enak razume enakega. Enakost in inteligenca sta sinonimna izraza, tako kot um in volja. Prav zaradi te sinonimnosti, ki utemeljuje intelektualno sposobnost vsakega človeka, je tudi možna družba na splošno. Enakost inteligencje skupna vez človeške družbe, nujni in zadostni pogoj, da lahko obstaja družba ljudi. Če bi se ljudje pojmovali kot enaki, bi bila ustava hitro sestavljena (pod. p.). Res je, da ne vemo, ali so ljudje enaki. Pravimo, da mogoče so. To je naše mnenje in skupaj s tistimi, ki verjamejo tako kot mi, poskušamo to preveriti. Vemo pa, da je družba možna natanko zaradi tega mogoče." ibidem str 71.

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Posted: 30.12.2013 15:10
by Rock
bargo wrote:
Rock wrote: Ne vidim vzročne povezave med RKC-institucijo in tvojim odstopom.
Poleg tega bi moral pojasniti, na kaj misliš, ko rečeš 'RKC-institucija'.
Vendar, kakor želiš, tvoj odstop me ne moti.
Lepo ti je Roman pojasnil doživljanje načina tvoje komunikacije. Se povsem strinjam. Imam občutek, da si zategnjen, sprosti se vendar človek, bo veliko lažje in lepše.
RKC-institucija: Piramidalno-hierarhična struktura, poleg vsega še privilegirana. Verjetno, najstarejša multinacionalka ne svetu. itd. Poznaš Eugen Drewermann ali pa Hans Kung?
+ stran RKC:

zaradi materialnega bogastva, vrhunskega znanja, hierarhične strukture, mednarodno-pravne subjektitete (edina religija s takim statusom) in ugleda - je resen igralec v meddržavnih odnosih)

ter zaradi poudarjene zavezanosti morali predstavlja dodatno (močno) kontrolo nad (sekularnimi) državami.

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Posted: 30.12.2013 15:15
by agata
Gospod Pedro z Madagaskarja je poudaril, da so Cerkev ljudje in ne RKC.

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Posted: 30.12.2013 15:20
by Rock
bargo wrote:
Rock wrote:
bargo wrote:To, da je vsebina lončka za vročo kavo vroča, vendar ne rabi pisati na lončku za vročo kavo, ali pač? :roll:
Če si pogledaš embalažo od McD., vidiš natisnjeno opozorilo. Zaradi nekega J v tej zvezi
Tale J pomeni kaj? :shock:
J = judikat = sodba.
Ti samo ugotavljaš in navajaš primer, kot dokazilo. :cry: Mene zanima smisel vsega tega nesmisla ali pa nesmisel smisla?
J predstavlja močno varstvo potrošnika pred močnimi multinacionalkami.

in še zmeraj KJE in KAKO informirati?
Odgovor na to prepuščam komu drugemu

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Posted: 30.12.2013 15:52
by bargo
Rock wrote:
Bargo wrote:Ti samo ugotavljaš in navajaš primer, kot dokazilo. :cry: Mene zanima smisel vsega tega nesmisla ali pa nesmisel smisla?
J predstavlja močno varstvo potrošnika pred močnimi multinacionalkami.
Da noj, kakšna družba smo, če naročim kavo, pričakujem ustrezno vročo KAVO in mi na lončku mora pisati, da je vsebina LAHKO VROČA in se LAHKO OPEČEM. Ne vem, kdo tukaj ščiti koga pred kom!
Veš, zanima me, kaj se bi zgodilo, če se nepismeni polije in si opeče "berdca"? Vidiš, kam to vodi.

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Posted: 30.12.2013 16:15
by bargo
agata wrote:"Kako si je mogoče zamisliti nekaj takega, kot je enakost inteligenc, sprašujejo. In kako bi se takšno mnenje lahko uveljavilo, ne da bi sprožilo družbeni nered? Obratno je treba vprašati, kako je mogoča inteligenca brez enakosti. Inteligenca ni moč razumevanja, ki bi si sama naložila primerjanje lastnega vedenja z njegovim predmetom.
Ja, do sem je bolj videti, kot vera v samega sebe.
agata wrote: Je moč, da jo drugi razumejo, in predpostavlja preverjanje drugega.
Mogoče, če gre za obojestransko preverjanje.
agata wrote: In samo enak razume enakega.
Zato pa se zgodi, da včasih ne razumem sebe. :D Kot je dejal Oscar: "“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” :wink:
No in tudi Vojko se ne strinja dostikrat s seboj, a ne Vojko?
agata wrote: Enakost in inteligenca sta sinonimna izraza, tako kot um in volja.
Prav zaradi te sinonimnosti, ki utemeljuje intelektualno sposobnost vsakega človeka, je tudi možna družba na splošno. Enakost inteligenc je skupna vez človeške družbe, nujni in zadostni pogoj, da lahko obstaja družba ljudi. Če bi se ljudje pojmovali kot enaki, bi bila ustava hitro sestavljena (pod. p.). Res je, da ne vemo, ali so ljudje enaki. Pravimo, da mogoče so. To je naše mnenje in skupaj s tistimi, ki verjamejo tako kot mi, poskušamo to preveriti. Vemo pa, da je družba možna natanko zaradi tega mogoče." ibidem str 71.
Inteligenca je povezana z učinkovitostjo. Več inteligence, večja učinkovitost, večja učinkovitost, hitreje do rešitve(cilja) in več časa za zabavo. :D Hudič pa je, da lahko z zabavo polnimo spomin in s tem pridobivamo več informacij, ki še pripomorejo k hitrejšemu reševanju problemov. Torej inteligenca in čas sta videti nekako povezana, a ne? in potem sledi: "Ne dotikaj se ničesar, hrani opico!" :D kar je grozno, vendar žal postaja resnično. :cry:

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Posted: 30.12.2013 16:18
by vojko
LIli (rock) je napisal:
zaradi materialnega bogastva, :lol: vrhunskega znanja, :lol: hierarhične strukture, mednarodno-pravne subjektitete (edina religija s takim statusom) in ugleda - je resen igralec v meddržavnih odnosih)

ter zaradi poudarjene zavezanosti morali predstavlja dodatno ](močno) kontrolo :lol: nad (sekularnimi) državami.

Image
Image
Image
Image

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Posted: 30.12.2013 16:22
by bargo
Rock wrote:
bargo wrote:
Rock wrote: Ne vidim vzročne povezave med RKC-institucijo in tvojim odstopom.
Poleg tega bi moral pojasniti, na kaj misliš, ko rečeš 'RKC-institucija'.
Vendar, kakor želiš, tvoj odstop me ne moti.
Lepo ti je Roman pojasnil doživljanje načina tvoje komunikacije. Se povsem strinjam. Imam občutek, da si zategnjen, sprosti se vendar človek, bo veliko lažje in lepše.
RKC-institucija: Piramidalno-hierarhična struktura, poleg vsega še privilegirana. Verjetno, najstarejša multinacionalka ne svetu. itd. Poznaš Eugen Drewermann ali pa Hans Kung?
+ stran RKC:

zaradi materialnega bogastva, vrhunskega znanja, hierarhične strukture, mednarodno-pravne subjektitete (edina religija s takim statusom) in ugleda - je resen igralec v meddržavnih odnosih)

ter zaradi poudarjene zavezanosti morali predstavlja dodatno (močno) kontrolo nad (sekularnimi) državami.
Poglej, če je to vsaj delno res, se zamisli: RKC in genocid ?

Veš, vsaka institucija, še posebej velja za velike institucije, kadruje svoje ljudi, jih izobražuje zato, da bodo ti ljudje predstavljali institucijo v prihodnosti. Načela, nauki, politike, zaveze, kodeksi in vse kar je na papirju, ima ravno toliko pomena, kot dejanja predstavnikov te iste institucije. To je mogoče videti, vse ostalo je reklama. Torej naj govorijo dejanja in ne papir! To še posebej velja za RKC!

Kako lahko ven preventivno vržejo Eugena, niso pa mogli ven preventivno vreči nekaj naših škofov? :roll: Kako že praviš, razumi kdor more. Preračunljivost, ja in bog je res komik. :wink:

Giordano Bruno "Bil je dober mož, žal so ga zažgali!" :shock:

Vidiš sedaj povezavo med RKC-institucijo in mojim odstopom?

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Posted: 30.12.2013 17:30
by Rock
agata wrote:Gospod Pedro z Madagaskarja je poudaril, da so Cerkev ljudje in ne RKC.
Dvomim, da je Pedro tako rekel.

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Posted: 30.12.2013 17:34
by vojko
Rock wrote:
agata wrote:Gospod Pedro z Madagaskarja je poudaril, da so Cerkev ljudje in ne RKC.
Dvomim, da je Pedro tako rekel.
Nomen est omen... :lol: :lol: :lol: