Vzgoja ali pedagogija pojma

Argumentirane razprave o filozofskih vprašanjih.
Post Reply
Rock
Posts: 9229
Joined: 27.11.2008 11:14
Location: Ljubljana

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by Rock » 30.12.2013 17:50

bargo wrote:
Rock wrote:
Bargo wrote:Ti samo ugotavljaš in navajaš primer, kot dokazilo. :cry: Mene zanima smisel vsega tega nesmisla ali pa nesmisel smisla?
J predstavlja močno varstvo potrošnika pred močnimi multinacionalkami.
Da noj, kakšna družba smo, če naročim kavo, pričakujem ustrezno vročo KAVO in mi na lončku mora pisati, da je vsebina LAHKO VROČA in se LAHKO OPEČEM. Ne vem, kdo tukaj ščiti koga pred kom!
Ne razumem, zakaj te J moti. (Kupcu, ki se je po nesreči polil z vročo pijačo, zadobil je opekline, je bila prisojena velika odškodnina. - Mislil sem, da iz nekega razloga poznaš primer.)

Veš, zanima me, kaj se bi zgodilo, če se nepismeni polije in si opeče "berdca"? Vidiš, kam to vodi.
Vzpodbuda za šolskega ministra.

Le-tega pa bi Problemi ekskulpiral, ker bi za odgovornega pač smatral poškodovanega.

Kdo ima prav, sodišče ali Problemi? (Kvaliteta sodbe se presoja po razlogih, vsebovanih v obrazložitvi.)

Rock
Posts: 9229
Joined: 27.11.2008 11:14
Location: Ljubljana

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by Rock » 30.12.2013 17:57

bargo wrote:Poglej, če je to vsaj delno res, se zamisli: RKC in genocid ?
Veš, vsaka institucija, še posebej velja za velike institucije, kadruje svoje ljudi, jih izobražuje zato, da bodo ti ljudje predstavljali institucijo v prihodnosti. Načela, nauki, politike, zaveze, kodeksi in vse kar je na papirju, ima ravno toliko pomena, kot dejanja predstavnikov te iste institucije. To je mogoče videti, vse ostalo je reklama. Torej naj govorijo dejanja in ne papir! To še posebej velja za RKC!
Kako lahko ven preventivno vržejo Eugena, niso pa mogli ven preventivno vreči nekaj naših škofov? :roll: Kako že praviš, razumi kdor more. Preračunljivost, ja in bog je res komik. :wink:
Giordano Bruno "Bil je dober mož, žal so ga zažgali!" :shock:
Vidiš sedaj povezavo med RKC-institucijo in mojim odstopom?
Koga misliš z Eugenom?

Rock
Posts: 9229
Joined: 27.11.2008 11:14
Location: Ljubljana

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by Rock » 30.12.2013 18:00

vojko wrote:
Rock wrote:
agata wrote:Gospod Pedro z Madagaskarja je poudaril, da so Cerkev ljudje in ne RKC.
Dvomim, da je Pedro tako rekel.
Nomen est omen... :lol: :lol: :lol:
Da. Se strinjam.

User avatar
bargo
Posts: 7864
Joined: 3.11.2004 22:41

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by bargo » 30.12.2013 20:54

:D
Rock wrote:
bargo wrote:Poglej, če je to vsaj delno res, se zamisli: RKC in genocid ?
Veš, vsaka institucija, še posebej velja za velike institucije, kadruje svoje ljudi, jih izobražuje zato, da bodo ti ljudje predstavljali institucijo v prihodnosti. Načela, nauki, politike, zaveze, kodeksi in vse kar je na papirju, ima ravno toliko pomena, kot dejanja predstavnikov te iste institucije. To je mogoče videti, vse ostalo je reklama. Torej naj govorijo dejanja in ne papir! To še posebej velja za RKC!
Kako lahko ven preventivno vržejo Eugena, niso pa mogli ven preventivno vreči nekaj naših škofov? :roll: Kako že praviš, razumi kdor more. Preračunljivost, ja in bog je res komik. :wink:
Giordano Bruno "Bil je dober mož, žal so ga zažgali!" :shock:
Vidiš sedaj povezavo med RKC-institucijo in mojim odstopom?[/quote]

Koga misliš z Eugenom?
Nisi odgovoril na vprašanje. :cry: Videti je, da bo treba shrinka prositi, da uvede novo evidenco.
Tega mojstra: Eugen Drewermann, se lahko nekaj naučiš od njega.

User avatar
bargo
Posts: 7864
Joined: 3.11.2004 22:41

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by bargo » 30.12.2013 20:59

Rock wrote:
bargo wrote: Da noj, kakšna družba smo, če naročim kavo, pričakujem ustrezno vročo KAVO in mi na lončku mora pisati, da je vsebina LAHKO VROČA in se LAHKO OPEČEM. Ne vem, kdo tukaj ščiti koga pred kom!
Ne razumem, zakaj te J moti. (Kupcu, ki se je po nesreči polil z vročo pijačo, zadobil je opekline, je bila prisojena velika odškodnina. - Mislil sem, da iz nekega razloga poznaš primer.)
Dobro misliš. Vendar je vseeno absurd, a ne?
Rock wrote:
bargo wrote: Veš, zanima me, kaj se bi zgodilo, če se nepismeni polije in si opeče "berdca"? Vidiš, kam to vodi.
Vzpodbuda za šolskega ministra.
:D Aja, to bi morala biti zelo odgovorna spodbuda.
Rock wrote: Le-tega pa bi Problemi ekskulpiral, ker bi za odgovornega pač smatral poškodovanega.
To bo problemi povedal.
Rock wrote: Kdo ima prav, sodišče ali Problemi? (Kvaliteta sodbe se presoja po razlogih, vsebovanih v obrazložitvi.)
Sodišče ima probleme, vendar jih ne prizna. Si to hotel povedati?

Rock
Posts: 9229
Joined: 27.11.2008 11:14
Location: Ljubljana

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by Rock » 30.12.2013 23:20

bargo wrote:Poglej, če je to vsaj delno res, se zamisli: RKC in genocid ?
Veš, vsaka institucija, še posebej velja za velike institucije, kadruje svoje ljudi, jih izobražuje zato, da bodo ti ljudje predstavljali institucijo v prihodnosti. Načela, nauki, politike, zaveze, kodeksi in vse kar je na papirju, ima ravno toliko pomena, kot dejanja predstavnikov te iste institucije. To je mogoče videti, vse ostalo je reklama. Torej naj govorijo dejanja in ne papir! To še posebej velja za RKC!
Lahko se primerja plan (različni dokumenti) in realizacija (dejanja). Vendar enakost se ne zahteva: po doktrini imajo vse posvečene osebe prav tako izvirni greh; le papež je ob priliki ex cath. Petri v določenih primerih nezmotljiv (to so v zgodovini RKC redki primeri).

Kako lahko ven preventivno vržejo Eugena, niso pa mogli ven preventivno vreči nekaj naših škofov? :roll:
Vatikan je predhodno izvedel tajno, obsežno in natančno preiskavo; nato je izrekel sankcijo (kazenska upokojitev 3 nadškofov); pravilno.



Giordano Bruno "Bil je dober mož, žal so ga zažgali!" :shock:
Tedanji čas je potrebno presojati tudi z vidika tedanjih okoliščin.

Vidiš sedaj povezavo med RKC-institucijo in mojim odstopom?
Ne vidim nobene korelacije.

Rock
Posts: 9229
Joined: 27.11.2008 11:14
Location: Ljubljana

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by Rock » 30.12.2013 23:26

bargo wrote:
Rock wrote:Kdo ima prav, sodišče ali Problemi? (Kvaliteta sodbe se presoja po razlogih, vsebovanih v obrazložitvi.)
Sodišče ima probleme, vendar jih ne prizna. Si to hotel povedati?
Sodba (seveda) ni slovenska. Odličen J (odlična utemeljitev).

problemi
Posts: 4931
Joined: 24.8.2009 1:20

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by problemi » 30.12.2013 23:59

bargo wrote:Ah, problemi, prijatelj moj. Tako preprosto in tako resnično. :wink:
Prijatelj bargo, vse je preprosto in tako resnično, prav vse.
Pri vsem tem me zanima Kje in Kako informirati?
Kje? Kjer koli boš dobil ustrezne informacije oziroma znanje. Priporočam, da iščemo na pravem mestu. Kako? Vprašaš, prebereš, razmisliš ... in se odločiš. Dokaj preprosto.
To, da je vsebina lončka za vročo kavo vroča, vendar ne rabi pisati na lončku za vročo kavo, ali pač? :roll:
Je potrebno za "idiote". Njim je potrebno pisati na lončke tisto kar je ostalim povsem jasno. Seveda pa obstaja tudi družba oziroma bolje elita te družbe, katere J. opeva "naš" pravniški spranec, družba ki je sproducirala ogromno število "idiotov". Po tako uspešni idiotizaciji lastne nacije jim ni preostalo drugega, da "spesnijo" tudi "idiotsko" J.. Za to nacijo dejansko velja:

"...
Ne bavi se politikom,
spavaj, radi, cuti, jedi
i ne veruj vise nikom,
lezi, dig se, ustaj, sedi!
Kosa gori ispod slema,
valjamo se po prasini,
niko od nas pojma nema,
da smo davno u masini.
Kako je lepo biti glup,
mani glavu, pasi travu,
glup si, nisi ti u pravu,
kako je lepo biti glup!
Kako je lepo biti glup,
bas te boli sta ti rade,
ko te laze, ko te krade,
kako je lepo biti glup!" (Ribja Čorba)

P.S.
Čast izjemam ...

Rock
Posts: 9229
Joined: 27.11.2008 11:14
Location: Ljubljana

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by Rock » 31.12.2013 0:15

problemi wrote: "...
Kako je lepo biti glup,

P.S.
Čast izjemam ...
Izjema potrjuje nasprotno pravilo.

problemi
Posts: 4931
Joined: 24.8.2009 1:20

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by problemi » 31.12.2013 0:29

Rock wrote:Tvoj kritični stavek je naslednji (poudarek je moj):

"Skratka, četudi bi se nekdo odločil recimo napačno, bi bila njegova odločitev odgovorna, če bi se pred le to dovolj informiral."

Govoriš o informiranju, torej o znanju, to pa je v zvezi z malomarnostjo (npr. zavestno si mm, če veš, da lahko nastane prepovedana posledica, a lahkomiselno misliš, da ne bo nastala). Tu si v izhodiščnem sistemu, tvoja 'odgovornost' pa je tvoj novum. S tem je glavni dokaz uspel. - Potrebno bi bilo še ugotoviti, ali je tvoja prevarantskost naklepna, zavestno mm, ali nezavestno mm. (To bi se v življenjskem primeru ugotovilo v kazenski preiskavi.)
Očitno je, da ne moreš oziroma nočeš razumeti kaj pišem. Malomarnost tu nima nobene zveze. Ves čas posiljuješ z nekimi pravnimi bedastočami, ki v moji refleksiji tega pojma nimajo nobenega pomena. Še en primer, tokrat zadnji glede tega:

Si v nekem prostoru, skupaj s še par osebami. V tem prostoru začne goreti. Pograbiš škaf vode in začneš gasiti požar. Očitno je, da tu ne gre za malomarnost, saj pristopiš k gašenju in ne zamahneš z roko, češ saj se bo sam pogasil. Torej, malomarnost odpade. No, tako gasiš vendar z zlivanjem vode na goreče mesto požar samo jačaš. Namesto, da bi ga gasil, ga ti še širiš. Izkaže se, da si ravnal neodgovorno. Zakaj? Ja, ker se pred gašenjem požara nisi pozanimal (znanje/informacije) kaj sploh gori. Povsem neodgovorno. Če bi bil odgovorna oseba, se bi najprej pozanimal glede izvora požara. V kolikor takšne informacije ne bi mogel pridobiti, bi bilo edino ustrezno oziroma odgovorno, da požara sam ne bi gasil in bi zgolj pomagal ostalim zapustiti prostor in eventualno pomagal rešiti iz gorečega prostora morebitne pomembne stvari. Pika.

Skratka ne podtikaj neumnosti in raje vprašaj, če ti kaj ni jasno. Razumevanje pojma odgovornost nikomur ne vsiljujem. Če ga sam razumeš drugače povsem prav.

In pa, pogovor bom nadaljeval, ko odgovoriš na vprašanja, ki sem ti jih zastavil. Naj ti osvežim spomin:

"V dispoziciji koga pa je odgovornost, seveda praviloma? No, ko smo že pri "praviloma", kaj je v primeru, ko pa je, in pa kateri primeri so to?"

"Objektivne nujnosti? Hudirja, od kod le ta nujnost? Pa še objektivna je. Spoznatne z razumom in od boga dane. Mi želiš to reči? Ampak ne glede na to, je ta tvoj pogled povsem antropocentričen, torej zgrešen. Pa še to, tako mimogrede, preberi si še enkrat cel tisti odgovor, pa me ne boš več utrujal s podtikanji in odgovori, ki so povsem "mimo"."
Gorski vodnik zasluži očitke. On se šteje za strokovnjaka, zato se njegova skrbnost (diligentia) presoja strožje. Moral bi vse nepripravljene in neopremljene takoj izločiti iz skupine. S tem bi se ekskulpiral. (Če bi izločeni nadaljevali pot, bi pravo štelo, da niso več pod posebnim varstvom vodnika.)
Beroč tvoje zapise, in ob predpostavki da si tudi sam pravnik, ki veliko govori o slovenskem pravu, sem prišel do zaključka, da je na slovenskem pravniška stroka povsem retardirana. Zakaj?

Če bi izločeni nadaljeval pot bi pravo štelo, da niso več pod posebnim varstvom vodnika

Rock, če nadeluje pot, potem ni izločen, ali pa tu ciljaš, da jo izločeni vendarle mahne na pot, sicer ne s skupino temveč poskakuje, tako meter dva, za njimi? V primeru, da pa je resnično izločen potem pa za vodnika tako ni primera saj do izločenega nima več nobene dolžnosti in pravice. Izločeni ni več del te skupine, za vodnika in le to ne obstaja. Torej glede tega pravo nima kaj ugotavljati, saj ni primera.

Ampak .. ni pravna stroka na slovenskem retardirana ... problem je drugje ...

problemi
Posts: 4931
Joined: 24.8.2009 1:20

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by problemi » 31.12.2013 0:34

Rock wrote:Izjema potrjuje nasprotno pravilo.
V populaciji glupih je izjema neglupi. Bo šlo?

Kot si ti tu izjema, torej za tebe ne velja:
Prištevnost vsakega pa predpostavljamo.
Ti si izločen iz tega vsakega

Zdaj pa se prosim osredotoči na vprašanja, ki sem ti jih zastavil v prejšnjem postu.

agata
Posts: 609
Joined: 19.1.2011 5:32

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by agata » 31.12.2013 5:28

Bilo je po Tv in ena gospa ga je vprašala, kako vidi RKC in njene težave, pa je dejal (okolišil) da so Cerkev ljudje, res pa je, da ni rekel, da RKC ni cerkev, rekel pa je tudi, da so bile v zgodovini polomije Cerkve.

User avatar
bargo
Posts: 7864
Joined: 3.11.2004 22:41

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by bargo » 31.12.2013 12:29

Rock wrote:
bargo wrote:Poglej, če je to vsaj delno res, se zamisli: RKC in genocid ?
Veš, vsaka institucija, še posebej velja za velike institucije, kadruje svoje ljudi, jih izobražuje zato, da bodo ti ljudje predstavljali institucijo v prihodnosti. Načela, nauki, politike, zaveze, kodeksi in vse kar je na papirju, ima ravno toliko pomena, kot dejanja predstavnikov te iste institucije. To je mogoče videti, vse ostalo je reklama. Torej naj govorijo dejanja in ne papir! To še posebej velja za RKC!
Lahko se primerja plan (različni dokumenti) in realizacija (dejanja). Vendar enakost se ne zahteva: po doktrini imajo vse posvečene osebe prav tako izvirni greh; le papež je ob priliki ex cath. Petri v določenih primerih nezmotljiv (to so v zgodovini RKC redki primeri).
Želiš povedati, da je smiselno pričakovati neskladnosti in modro vztrajati v enakosti? :roll:
Rock wrote:
bargo wrote: Kako lahko ven preventivno vržejo Eugena, niso pa mogli ven preventivno vreči nekaj naših škofov? :roll:
Vatikan je predhodno izvedel tajno, obsežno in natančno preiskavo; nato je izrekel sankcijo (kazenska upokojitev 3 nadškofov); pravilno.
Recimo. Vendar pričakovati takšno kršenje naukov je vendar nerazumno, a ne? Dejstvo kaže, da so nauki nerazumljeni in kot tak je sistem zgrešen. Ja in grešiti je človeško, odpuščati božansko. Samo kdo je tukaj prevzel vlogo boga?
Ne pozabi, da ne moreš biti priložnostno bog v RKC, ko prevzameš težko potem si do konca bog. No, zadnje čase se spreminja tudi to. Hecno ne! Dejanja posameznikov pa so posledica sistema, okolja v katerem so ti posamezniki. Saj se spomniš še na kadrovanje in usposabljanje, ki ga ima povsem pod nadzorom RKC znotraj določene religije, a ne? Ti škofi so posledica in njihova dejanja rezultat. Razumeš sedaj? :roll:

Rock wrote:
bargo wrote: Giordano Bruno "Bil je dober mož, žal so ga zažgali!" :shock:
Tedanji čas je potrebno presojati tudi z vidika tedanjih okoliščin.
Vsekakor, kot današnjega po današnjih okoliščinah, a ne? Mislim, da je človečnost stara vrlina, ki je ne gre spreminjati, tako glede na situacijo.

Rock wrote:
bargo wrote: Vidiš sedaj povezavo med RKC-institucijo in mojim odstopom?
Ne vidim nobene korelacije.
Škoda, mogoče uvidiš.

User avatar
bargo
Posts: 7864
Joined: 3.11.2004 22:41

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by bargo » 31.12.2013 12:43

problemi wrote:
bargo wrote:Ah, problemi, prijatelj moj. Tako preprosto in tako resnično. :wink:
Prijatelj bargo, vse je preprosto in tako resnično, prav vse.
Mogoče, vendar kot vidiš sam je potreben velik napor.
problemi wrote:
bargo wrote: Pri vsem tem me zanima Kje in Kako informirati?
Kje? Kjer koli boš dobil ustrezne informacije oziroma znanje. Priporočam, da iščemo na pravem mestu. Kako? Vprašaš, prebereš, razmisliš ... in se odločiš. Dokaj preprosto.
Ja, to že. Sem impresioniran in srečen, da lahko živim v času interneta. Bolj sem imel praktične težave v mislih, ne nazadnje je to moj poklic, spraviti pravočasno informacije tja kamor jih potrebujejo.

problemi wrote:
To, da je vsebina lončka za vročo kavo vroča, vendar ne rabi pisati na lončku za vročo kavo, ali pač? :roll:
Je potrebno za "idiote". Njim je potrebno pisati na lončke tisto kar je ostalim povsem jasno.
Na lončke praviš in to še napisati tisto kar že itak vsi vedo, samo se tega ne zavedajo! Velja premisliti. :wink: Recimo: Človek SEM in to želim POSTATI! Kaj meniš? :roll:
problemi wrote: Kako je lepo biti glup,
bas te boli sta ti rade,
ko te laze, ko te krade,
kako je lepo biti glup!"
Vendar ta oblika norosti boli, a ne? :cry: Lakota Peyote

Rock
Posts: 9229
Joined: 27.11.2008 11:14
Location: Ljubljana

Re: Vzgoja ali pedagogija pojma

Post by Rock » 31.12.2013 22:46

problemi wrote:
Rock wrote:Izjema potrjuje nasprotno pravilo.
V populaciji glupih je izjema neglupi. Bo šlo?
Kot si ti tu izjema, torej za tebe ne velja:
Prištevnost vsakega pa predpostavljamo.
Ti si izločen iz tega vsakega
Zdaj pa se prosim osredotoči na vprašanja, ki sem ti jih zastavil v prejšnjem postu.

Prištevni(?) sprašuje neprištevnega?

Post Reply