Preprosti (rock) je napisal:
nisi razumel.
Sem v dobri družbi, ki je zelo številčna. Mislim, da nihče ne razume tvojega žlobudranja in smešnega trošenja trapastih kratic.
Pa ne, da ne veš za napotke, kako mora 'partijec' ravnati v konkretnih okoliščinah (če se sreča z državo, ki je v praksi globoko religiozna - namreč, da ljudje ne bodo takoj že a priori masovno zavrnili njegovega 'novega nauka')?
Ne, ne vem. Jih poznaš morda ti? Je bila to tema kakšnega farškega seminarja v naravi ob udeležbi nadebudnih dečkov in deklic?
tudi filologijo slabo poznaš. Ampak o podobnem sva že govorila, zato navedeno zadostuje.
Tudi ni potrebno v tem kontekstu; tu namreč govorimo o lingvistiki...
Ne, pri razumevanju "grabeža" in "pohlepa" nimam prav nobenih težav. Ob branju nadaljevanke-shrljivke o mariborski nadškofiji sem se dodobra, teoretično in na številnih praktičnih primerih seznanil s pravo vsebino teh dveh pojmov...
Ogabni Stvor, tudi tega seveda ne razumeš. Toda tudi o tem sva že razpravljala.
Seveda je težko razumeti, kako lahko institucija, ki sebe predstavlja kot kvintesenco morale in etike, organizirano (torej ne preko posameznih lopovov-farjev!) pokrade
milijardo evrov ljudem in bankam v državi z dvema milijonoma prebivalcev. Še posebej težko to razume tistih 30.000 ovčic, ki so nasedli sirenam s prižnic in nesli svoje prihranke v 'božje roke'...
"
Toda tudi o tem sva že razpravljala", kot sam lepo ugotavljaš...
prikrivati danes (v času globalizacije) bi bilo seveda smešno. Toda ni bilo vedno tako. Bi zopet rad zaobšel bistvo?
Ne gre za to, ali je
možno danes karkoli prikrivati, Preprosti, ampak za to, ali to sploh kdo počne.
To je samo začetni del,
Seveda je to "samo začetni del", Preprosti! Več kot ugodil sem tvoji skromni prošnji po "nekaj originalnih nemških stavkih". Ali si mislil, da ti bom citiral vsa mojstrova Zgodnja dela?!
Manjka M. stališče o 'alienaciji'-'dezalineaciji'-religiji.
Ne, prav o tem je govora v tem pasusu! Če ne znaš dovolj nemško, kar povej!
In manjka bistveno: kateri stavki (katere njegove misli) iz citirane obupne besedne solate so tisti, ki utemeljujejo 'tvoj zaključek' glede opija.Filozofija je znanost, ne ideološki arbitrarno navrženi nesmisli, tavtologije ali prazne besede.
Tile stavki, Preprosti:
Das religiöse Elend ist in einem der Ausdruck des wirklichen Elendes und in einem die Protestation gegen das wirkliche Elend. Die Religion ist der Seufzer der bedrängten Kreatur, das Gemüth einer herzlosen Welt, wie sie der Geist geistloser Zustände ist. Sie ist das Opium des Volks.
"Obupna besedna solata" je ta splošno znana in zelo pogosto citirana Marxova logično-filozofska bravura o sociološkem bistvu religij lahko samo za zabitega Rovtarja, kot si ti, ki je prepričan, da je vrh sociologije religije v katekizmu za birmance. Predvsem pa "arbitrarno navržene nesmisle, tavtologije ali prazne besede" trosiš po forumu ti sam od začetka, kar so seveda opazili že vsi forumaši in te dali na
index.
Žal mi je (že n-tič), da sem se sploh trudil in na tvoje moledovanje brskal po originarnih virih. Šele v debati z robatim napihnjenim nevednežem kot si ti, začenjem razumevati vso globino svetopisemskega izreka: trositi bisere svinjam. Lahko samo ponovim za resigniranim
romanom:
"
Pogovor s teboj vedno zaide tja, v slepo ulico. Kar pa se etike tiče, pa mi res ni jasno, zakaj imam toliko potrpljenja s teboj. Mora biti res nekaj narobe z menoj."