Ljubezen

Argumentirane razprave o filozofskih vprašanjih.
Odgovori
Uporabniški avatar
vojko
Prispevkov: 11036
Pridružen: 29.5.2004 15:18
Kraj: LIMBUŠ
Kontakt:

Re: Ljubezen

Odgovor Napisal/-a vojko » 7.4.2015 20:59

KsanTipa napisal/-a:Če bo in ko bo gospodična KsanTipa sledila tvojemu nasvetu in "pokukala malce v zgodovino islama", bo kaj hitro ugotovila, je bil ves napredek npr. v matematiki, filozofiji, medicini in sploh znanosti v islamskih državah dosežen ne zaradi islama - ampak zaradi njegovega nespoštovanja, zavračanja njegove scientofobije, torej islamu navkljub.

Ne vem, kateri del mi je bolj všeč, to da sem gospodična :oops: ali to, da mi želiš odpreti nova obzorja .............. :wink:

Mislim, da vsi tu na forumu (no, vsaj upam) vemo, kakšne zasluge imajo Arabci in konec koncev, kaki umi so tam živeli; osebno bi izpostavila Ibn Rušda (ne vem, a se čisto tako napiše), njegove komentarje k delu Aristotla .....sama Islama kot religije ne poznam - priznam in je ne morem komentirati, tam kjer ženske nimamo svojega (zasluženega) mesta, tja ne zahajam ....

Ksanti ...
Sapient sat! :wink:

problemi
Prispevkov: 4931
Pridružen: 24.8.2009 1:20

Re: Ljubezen

Odgovor Napisal/-a problemi » 7.4.2015 22:32

KsanTipa napisal/-a:a) Ja nimajo, a jih danes preprost človek tu v Sloveniji povezuje s tem a ne? In seveda, da mi ni prav, da futrajo s tem otroke že v vrtcu .....
Res je, da jih preprost človek povezuje s tem - uzput rečeno, določenim teologom to nikakor ni po godu, ampak ... - konec koncev jih mnogi, ki niso preprosti, ampak tu gre dejansko za vprašanje, ali naj te šege pripisujemo nekemu globokemu verskemu zanosu populaciji, ali pa gre tu vendarle za tradicijo, ki bi se znala ohraniti, četudi bi religija povsem izginila z naših prostorov. Dober primer so kurenti, ki s krščanstvom nimajo nič skupnega. Gre za del naše kulture.

Kar se vrtcev tiče se seveda strinjam. Ampak kot verjetno veš, je vrtec oziroma šolski sistem, zgolj eden od ideoloških aparatov države. Tudi straši so ideološki aparat države, torej imajo tudi starši na otroka (subjekt) vpliv. Prepričan sem, da znaš na pravilen način otrokom razložiti za kaj pri vseh teh šegah sploh gre. Ko si omenjala vprašanje otroka glede device Marije, te je ta isti verjetno spraševal tudi o zmajih in čarovnicah. Verjetno nisi bila zgrožena ob teh vprašanjih, ampak si lepo razložila za kaj gre. zakaj bi bilo pri devici Mariji drugače?

Tisto, kar mene veliko bolj skrbi glede vrtcev in šol, je porast "new age"-a. Ampak o tem lahko ob kakšni drugi priliki.
Mislim, da vsi tu na forumu (no, vsaj upam) vemo, kakšne zasluge imajo Arabci in konec koncev, kaki umi so tam živeli;
Nisem prepričan, da vsi vedo ...

In, ne zgolj Arabci ...
osebno bi izpostavila Ibn Rušda (ne vem, a se čisto tako napiše),
Super, da si izpostavila njega. Sam bi dodal:
- Al-Biruni - perzijski matematik, astronom, fizik;
- Al Hvarizmi - perzijski matematik, astronom in geograf;
- Omar Hajam - perzijski pesnik, astronom, matematik, pisatelj in filozof;
- El-Idrizi - arabski geograf.
Ma jih bom zgolj naštel: Ibn-Sina, Al-Mamun (astronom; po njemu se na Mesecu celo imenuje en krater), Ibn al-Haitam; Ibn Badža, in še in še ... (vir Wikipedija)
sama Islama kot religije ne poznam
O islamu sicer lahko rečemo kako besedo ob priliki, tu bi želel opozoriti na dvoje, najprej da Koran ne prepoveduje znanstvenega udejstvovanja, celo nasprotno, ter da do zatona znanosti v deželah z pretežno islamsko veroizpovedjo pride do zatona v znanosti z vznikom/vzponom Otomanskega cesarstva in začetkom "nazadnjaškega" branja/interpretacije Korana". No mogoče še to, islam ni možno ločiti od katerih koli opravil posameznice-ika. Gre za vtkanost v življenja, za način življenja kot takega. V islamu je koncept ločevanja na svetno in posvetno na nek način nesmiseln. Njim je recimo dilema, kako je lahko fizik tudi veren povsem nesmiselna. Povsem logično jim je, da je tako vrhunski znanstvenik kot tudi globok vernik. Ta koncept je nam precej tuj. Zakaj je temu tako, pa v enem od člankov dobro poudari tudi Žižek. Mislim, da v svoji refleksiji na delo Ivana Pavla II., Vera in razum (ali pa ob tisti Benediktovi izjavi v zvezi z islamom, s ene spomnim, lahko pa najdem kolikor te zanima). Upam, da sem bil s temi zadnjimi stavki razumljiv. :)
- priznam in je ne morem komentirati, tam kjer ženske nimamo svojega (zasluženega) mesta, tja ne zahajam ....
V deželah z pretežno islamsko veroizpovedjo ni bilo vedno tako. Tu bom omenil zgolj eno žensko, Fatimo al-Fihri, ki je ustanoviteljica prve moderne medrese v mestu Fes v Maroku leta 859. Konec koncev bi lahko omenil tudi ženo preroka Mohameda Ajšo. Na sploh je bilo v prvih stoletij življenje žensk v islamu veliko bolj svobodno, kot kasneje v otomanskem cesarstvu. Seveda tu veliko bolj svobodno kot v krščanski Evropi. (vir Wikipedia)

KsanTipa
Prispevkov: 119
Pridružen: 5.4.2015 15:27

Re: Ljubezen

Odgovor Napisal/-a KsanTipa » 10.4.2015 20:29

problemi napisal/-a:
KsanTipa napisal/-a:a) Ja nimajo, a jih danes preprost človek tu v Sloveniji povezuje s tem a ne? In seveda, da mi ni prav, da futrajo s tem otroke že v vrtcu .....
Res je, da jih preprost človek povezuje s tem - uzput rečeno, določenim teologom to nikakor ni po godu, ampak ... - konec koncev jih mnogi, ki niso preprosti, ampak tu gre dejansko za vprašanje, ali naj te šege pripisujemo nekemu globokemu verskemu zanosu populaciji, ali pa gre tu vendarle za tradicijo, ki bi se znala ohraniti, četudi bi religija povsem izginila z naših prostorov. Dober primer so kurenti, ki s krščanstvom nimajo nič skupnega. Gre za del naše kulture.

Kar se vrtcev tiče se seveda strinjam. Ampak kot verjetno veš, je vrtec oziroma šolski sistem, zgolj eden od ideoloških aparatov države. Tudi straši so ideološki aparat države, torej imajo tudi starši na otroka (subjekt) vpliv. Prepričan sem, da znaš na pravilen način otrokom razložiti za kaj pri vseh teh šegah sploh gre. Ko si omenjala vprašanje otroka glede device Marije, te je ta isti verjetno spraševal tudi o zmajih in čarovnicah. Verjetno nisi bila zgrožena ob teh vprašanjih, ampak si lepo razložila za kaj gre. zakaj bi bilo pri devici Mariji drugače?

Tisto, kar mene veliko bolj skrbi glede vrtcev in šol, je porast "new age"-a. Ampak o tem lahko ob kakšni drugi priliki.
Mislim, da vsi tu na forumu (no, vsaj upam) vemo, kakšne zasluge imajo Arabci in konec koncev, kaki umi so tam živeli;
Nisem prepričan, da vsi vedo ...

In, ne zgolj Arabci ...
osebno bi izpostavila Ibn Rušda (ne vem, a se čisto tako napiše),
Super, da si izpostavila njega. Sam bi dodal:
- Al-Biruni - perzijski matematik, astronom, fizik;
- Al Hvarizmi - perzijski matematik, astronom in geograf;
- Omar Hajam - perzijski pesnik, astronom, matematik, pisatelj in filozof;
- El-Idrizi - arabski geograf.
Ma jih bom zgolj naštel: Ibn-Sina, Al-Mamun (astronom; po njemu se na Mesecu celo imenuje en krater), Ibn al-Haitam; Ibn Badža, in še in še ... (vir Wikipedija)
sama Islama kot religije ne poznam
O islamu sicer lahko rečemo kako besedo ob priliki, tu bi želel opozoriti na dvoje, najprej da Koran ne prepoveduje znanstvenega udejstvovanja, celo nasprotno, ter da do zatona znanosti v deželah z pretežno islamsko veroizpovedjo pride do zatona v znanosti z vznikom/vzponom Otomanskega cesarstva in začetkom "nazadnjaškega" branja/interpretacije Korana". No mogoče še to, islam ni možno ločiti od katerih koli opravil posameznice-ika. Gre za vtkanost v življenja, za način življenja kot takega. V islamu je koncept ločevanja na svetno in posvetno na nek način nesmiseln. Njim je recimo dilema, kako je lahko fizik tudi veren povsem nesmiselna. Povsem logično jim je, da je tako vrhunski znanstvenik kot tudi globok vernik. Ta koncept je nam precej tuj. Zakaj je temu tako, pa v enem od člankov dobro poudari tudi Žižek. Mislim, da v svoji refleksiji na delo Ivana Pavla II., Vera in razum (ali pa ob tisti Benediktovi izjavi v zvezi z islamom, s ene spomnim, lahko pa najdem kolikor te zanima). Upam, da sem bil s temi zadnjimi stavki razumljiv. :)
- priznam in je ne morem komentirati, tam kjer ženske nimamo svojega (zasluženega) mesta, tja ne zahajam ....
V deželah z pretežno islamsko veroizpovedjo ni bilo vedno tako. Tu bom omenil zgolj eno žensko, Fatimo al-Fihri, ki je ustanoviteljica prve moderne medrese v mestu Fes v Maroku leta 859. Konec koncev bi lahko omenil tudi ženo preroka Mohameda Ajšo. Na sploh je bilo v prvih stoletij življenje žensk v islamu veliko bolj svobodno, kot kasneje v otomanskem cesarstvu. Seveda tu veliko bolj svobodno kot v krščanski Evropi. (vir Wikipedia)

Verjamem, da je bilo življenje žensk svobodnejše, a današnji produkt te religije, mi ni všeč, niti malo .... tako da je ta religija pri meni na seznamu NO GO...........

Uporabniški avatar
vojko
Prispevkov: 11036
Pridružen: 29.5.2004 15:18
Kraj: LIMBUŠ
Kontakt:

Re: Ljubezen

Odgovor Napisal/-a vojko » 11.4.2015 12:03

KsanTipa je napisala:
Verjamem, da je bilo življenje žensk svobodnejše, a današnji produkt te religije, mi ni všeč, niti malo .... tako da je ta religija pri meni na seznamu NO GO...........

V zvezi z nevzdržno tezo problemija, da gre danes za nazadnjaško "branje/interpretacijo Korana", ki se je baje začelo šele z 'vzponom Otomanskega cesarstva', prej pa je bil ta O.K., bi pripomnil, da jo je enkrat na tem forumu v neki drugi zvezi že zagovarjal.

Takrat sem repliciral približno takole:

Koran,(ki je za vse muslimane direktna božja beseda in niti v sanjah ne smejo podvomiti vanj!) zahteva med drugim v tradiciji svoje etike strahu, ki ga prežema od prve do zadnje sure, med drugim barbarske in nečloveške kazni.

Za tatiče sekanje rok (za prvo tatvino desno roko v zapestju, za drugo levo nogo, šele za naslednjo sledi zaporna kazen (sura 5.38)

Za tiste, ki se borijo proti bogu in njegovem apostolu, križanje v kombinaciji s sekanjem rok, nog… (ista sura)

Za zločin, ki mu muslimani rečejo 'zina' in ki vključuje prešuštvo in nečistvovanje žensk: živo zazidati. (sura 4.15)

Za prešuštvovanje (moški) – sto udarcev z bičem (kar je bilo enako pretepanju do smrti) (sure 24.2-4)

To je v ostrem nasprotju s Splošno deklaracijoa o človekovih pravicah iz leta 1948, katere podpisnice so tudi islamske države:« Nihče ne sme biti podvržen mučenju ali okrutnemu, nečloveškemu ali ponižujočemu ravnanju ali kaznovanju.« (čl. 5)

Islamsko pravo je del sistema verskih dolžnosti, pomešanih z nepravnimi elementi. Iracionalna in barbarska plat šeriata ima dva temelja: Koran in suna (sunna, dobesedno pot, način življenja, ki ga morajo prakticirati muslimani in temelji na dejanjih in besedah preroka Mohameda), ki sta oba odraz božjih zapovedi. Iracionalnost izvira iz dejstva, da obvezujoča narava »pravnih« norm šeriata črpa svojo moč iz golega dejstva, da obstoje, ne pa zaradi njihove racionalnosti. Šariat se tolmači kot bi rekli v modernem pravnem jeziku »po črki zakona«, ne pa po duhu zakona. To je seveda onemogočilo kakršnokoli prilagajanje razvoju družbe in je ostalo na stopnji, ki je bila »zabetonirana« v IX. stoletju. Če koga zanima, mu lahko navedem smešne fikcije in sofizme, moralno hipokrizijo in nepoštenost postopkov, s katerimi so islamski pravniki obšli strogo prepoved zaračunavanja obresti, ki jo zapoveduje Koran in brez katerih seveda moderno gospodarstvo ni možno.

Četudi šeriat (v materialnem smislu) ni popolnoma iracionalen sistem, je še huje pri procesnih določilih (formalno pravo). Medtem ko Zahodno (civilno) formalno pravo v bistvu zelo podrobno predpisuje formo, po kateri je treba ugotoviti, katera od nasprotujočih strank (tožnik ali toženec)ima prav. S tem se izognemo subjektivizmu v sojenju in uporabi moralnih in drugih arbitrarnih pojmov kot vera, resnica, ki nimajo enoznačnega pomena za udeležence. Šeriat pa sloni prav na tem.

V nasprotju z rimskim pravom šeriat na široko uporablja analogije, primere in povezave. V kazenskem pravu pravnih držav je analogija v kazenskem pravu izrecno prepovedana. Temelji na kazuistiki, ki vodi do zabavnih sklepanj.

Še posebej je šeriat zaostal v kazenskem pravu. Loči med božjimi in človeškimi pravicami. Samo božje pravice (Koran) so lahko genuina podlaga za kazensko pravo. Na boga se gleda podobno kot pri nas na javnega tožilca. V odškodninskem pravu, ki ureja civilne posledice kaznivih dejanj in delno izvira še iz predislamskega plemenskega prava je pojem kazenske odgovornosti nepoznan. Šeriat ne pozna načela nullum crimen, nulla poena sine lege, ki je temelj vsakega modernega kazenskega prava.

Medtem ko je evropsko pravo človeškega izvora (legislativa) in podvrženo spremembam, je šeriat božansko in nespremenljivo.

Daleč od resnice je tudi njegova teza, da "/...Koran ne prepoveduje znanstvenega udejstvovanja, celo nasprotno,.../".

Po Koranu so naravni zakoni, ki so temelj vsake znanosti, 'bogokletni', ker omejujejo »Alahovo svobodo delovanja«, princip, izražen v verzu (aya) 14:4: »Alah izbira, koga bo pustil, da se izgubi in koga bo vodil po svoji volji.« ("Allah sendeth whom He will astray, and guideth whom He will").

Še v zgodnjem XX. st. so uleme prepovedale učenje tujih jezikov in obdukcijo človeških trupel v medicinskih šolah v Iranu.

Scientofobija med Muslimani se odraža v primerih kot je odpor v muslimanskem severnem delu Nigerije do cepljenja proti poliomielitisu, za katero verjamejo, da gre za »izmišljeno stvar, narejeno na Zahodu ali pa je to podvig, katerega cilj je, da bi se podvrgli tej zli nakani« (Nafiu Baba Ahmed, Secretary General of the Supreme Council for Sharia in Nigeria, telling the BBC his opinion of polio and vaccination. In northern Nigeria "more than 50% of the children have never been vaccinated against polio," and as of 2006 and more than half the world's polio victims live. Nigeria's struggle to beat polio, BBC News, 31 March 20).

Veliki mufti Savdske Arabije je odločil, da se lahko 10-letne deklice poročijo, saj po njegovih besedah "dobra vzgoja naredi dekle pripravljeno za opravljanje vseh zakonskih obveznosti v tej starosti."

Ta Mufti, ki je prav tako pred kratkim pozival k uničenju cerkva na Arabskem polotoku, ni kdorkoli v islamskem svetu. Je potomec Mohameda Wahaba, ki je začetnik vahabizma in njegovi potomci so nadzorovali savdski verski establishment, ki jim je omogočil nadzor nad islamom po vsem svetu.

Kakšna religija je to, ki še danes pobija stare ženice zaradi »čarovništva«? Ki obsoja na smrt tinejdžerke, ker uporabljajo Facebook? Ki gradi totalno družbo na lestvici, kjer so na vrhu muslimanski moški, muslimanske ženske nekaj letvic spodaj in vsi drugi čisto na tleh?

Savdijci niso nekakšna aberacija, predstavljajo islam v svoji najčistejši in najbolj verni podobi. Tu je izvor islama, to so ljudje, katerih brutalnost in zvijačnost sta se razširila po svetu, katerih plemena so se pobijala med sabo, potem so pobili ali zasužnjili manjšine in se nato podali v valovih v osvajanja, ki so uničila neštevilne kulture in pustili za sabo seme sovraštva, ki klije še danes.

Devetdeset let potem, ko so Američanke dobile volilno pravico, duhovi islama strašijo po cestah v rjuhah, ki skrivajo njihovo osebnost in jih označujejo kot lastnino.

Verske vojne v puščavi niso ostale tam, kajti priseljenska Hegira (aluzija na potovanje Mohameda iz Meke v Medino leta 622 n.š.)jih pripeljala sem in povsod. In to je vir Trka civilizacij. Priseljevanje je spravilo Muslimane v tesnejši stik z različnimi kulturami in religijami, ki se jim niso pokorile ali dopustile islamu privilegiranega status, ki so ga njegovi privrženci bili navajeni uživati.

Če želite izvedeti resnico o tem, je vse kar morate storiti, da primerjate ustrezno stopnjo tolerance v ZDA s povprečno muslimansko državo. Ni primerjave niti s še bolj sekularnimi muslimanskimi državami, tako v zakonodaji kot v javnih zadevah. Edina korist arabske pomladi je bila, da izpostavi prevare v zmerni muslimanski državi. Prehod Egipta v teokracijo nas opomni, da je alternativa zmerne muslimanske države popolnoma nereprezentativna diktatura. Druga možnost je prevlada muslimanske večine. Končni cilj arabske pomladi in priseljevanja s Hegiro je reducirati ves svet na raven Savdske Arabije.

In to pomeni odpravo zunanjih vplivov v dolgem pohodu prečiščevanja. Islamisti vedo, da ne morejo uživati popolne kulturno prevlade nad svojimi ljudmi, dokler ne zabrišejo svojih tekmece na Zahodu. Če želite Egipt in Malezijo preobrniti v Savdsko Arabijo, in prečistiti Saudsko Arabijo, je treba nevernike pobiti (the infidels must be brought down), njihove religije podjarmijo in njihove dežele nadomestijo s pravimi islamskimi državami.

Islamski voditelji si ne delajo utvar, da je religija duhovna stvar, vedo, da je igra številk. Bij dovolj vojn, ustrahuj dovolj narodov, poročiti dovolj komaj zrelih pubertetnic in jih uporabi za stroj za izdelavo neomejene dobave otrok, ustrahuj ali prelisiči dovolj nevernikov, da se ti pridružijo in zmagaš. Tako je islam zavojeval tako veliko ozemlja in se razširil po svetu, tako to počne še zdaj.

Islam ni duhovna religija, celo njegov raj je materialistično mesto, fantazijski haremu, kjer se lahko fizični užitki življenja uživajo brez omejitev. To mu daje prednost pred judovstvom in krščanstvom, prav tako kot daje Savdijcem in Pakistancem prednost pred Američani in Izraelci. Ni tolerance v islamu, ne duhovnega iskanja in ni prostora za dvom. Izvršna povelja so vedno jasna in individualna dejanja in misli štejejo manj kot pripravljenost, da vedno ubogajo.

Kamor gre islam, nastane puščava

Islam je prišel iz puščave in je ni nikoli zapustil, namesto tega pa je prinesel puščavo s sabo, skupaj s svojimi kodeksi, svojimi globokimi sovraštvi, stalnim utesnjevanjem (deprivations), svojimi prevarami in nomadskim ekspanzionizmom. Kamor gre islam, nastane puščava, zrasejo šotori, krvavi noži in negotovosti. Bil je nazadnjaški celo v času svojega nastanka in je postal le še bolj, vendar je njegovo enoumje (singlemindedness) prednost v dobi levičarskih intelektualcev in evrokratov, ki sanjajo o transnacionalnem svetu.

Medtem ko levičarski intelektualci (leftectuals) sanjajo o mlinih na veter, Savdijci najemajo tujce za črpanje nafte in jim jo nato prodajo, denar pa gre za financiranje Hegire, njihovih mošej v vsakem mestu od Dublina do Moskve, Buenos Airesa in Toronta, za fatve, bombe, za spletne strani, kjer maskirani vernik drži uperjen AK-47, za islamske tečaje znanosti in krožke, kjer se učijo ljubiti hidžab in nato burke.

Savdijci hočejo samo tisto, kar si vsi želijo, da bi vsakdo priznal njihovo veličino in živel kot oni. Težko bi jim to očitali, ko pa Zahod porabi skoraj toliko denarja za spodbujanje demokracije in svoj način življenja za ljudi, ki še vedno usmrčujejo čarovnice in bogokletnike. Lahko da so divjaki, ampak so padli na rit v dovolj črnega zlata, da bodo lahko zanetili globalno versko vojno in uporabljajo ga spretno in zvito, da bi spremenili naše družbe in vodili vojno proti nam, tudi ko se udeležujejo večerje v Beli hiši. To je bolj zvito delo, kot so ga naši diplomati sposobni.

Komaj lahko krivite puščavske razbojnike za to, kar so, vendar lahko krivite apostole razuma, ker pridigajo o zlati dobi strpnosti in razsvetljenstva z vsake prižnice, nato pa izročijo svoj dom veri, ki je golo brutalna in nestrpna doma.

Iskren pogled na Savdsko Arabijo, na njeno okrutnost, njene sužnje, njeno nestrpnost do drugih religij in celo žensk, bi moralo biti dovolj da bi dopovedalo celo najbolj tolerantnemu študentu Etona ali Harvarda, za kaj se zavzema Zahod. Ni važno, koliko strokovnjakov za muslimanskem strpnosti se pojavi na univerzah, je pojasnil veliki mufti, Mohamed je ukazal izbris Judov in kristjanov iz Arabskega polotoka, in zato ne more biti tam nobenih cerkva.

Celo nekaj zagovornikov islama bo branilo Savdsko Arabijo iz preprostega razloga, da je neubranljiva. Mediji bodo lajnali prigodno zgodbo o zavezanosti Savdske kraljeve hiše k reformam.
A čeprav Savdska Arabija je srce sunitskega islama in njena usoda oblikuje in nadzira mošeje in nauke po vsem svetu, vztrajajo, da obravnavamo Islam in Saudovo Arabijo kot dve ločeni stvari.

To nam govori kruto resnico, da sta dva centra islama, Savdska Arabija za sunite in Iran za šiite, resnično grozljivi mesti. Nobenega ne moremo niti približno povezovati s strpnostjo ali človekovimi pravicami. Je stvar preprostega zdravega razuma, da ugotovimo, da bo širjenje islama naredilo Zahodne države bolj podobne Savdski Arabiji in Iranu, kot pa manj.

Če Savdska Arabija ni primer, ki ga želimo posnemati, zakaj moramo potem vnašati vero Meke in Medine v London in Los Angeles? Kakšen drug izid pa si predstavljamo, kot da bo manj pravic in več nasilja, mrtve ženske, zlorabljeni otroci, bombni napadi in poligamija?

Obstajata dva islama. Pravi islam velikega muftija iz Savdske Arabije in imaginarni islam, ki obstaja le v mošejah iz zraka in v koranu namiznih kartic akademikov zagovornikov in političnih učenjakov, ki so se odločili, da Islam ne more biti slab, saj nobena religija ne more biti slaba, niti tista ne, ki ubija in uničuje, mora biti le napačno razumljena.

Islam je divjaški, nestrpen, krut in ekspanzionističen.

Ampak zakaj potem ne povemo velikemu muftiju, da je napačno razumel svojo vero, vero, da so se on in njegovi predniki posvetila prečiščevanju in reformi čisto nazaj do svojih korenin? Povedati mu to, bi bila nevarna stvar na njegovem dvorišču, bilo pa bi tudi nespametno. Kontroverzne izjave velikega muftija ne vsebujejo ničesar, kar Mohamed ni rekel in ali je lahko ustanovitelj religije napačno razumel svoje lastne nauke?

Islam je divjaški, nestrpne, krut in ekspanzionističen, pa ne zaradi nerazumevanja, temveč zato, ker je tak kot je, in nobene pobožne želje ga ne bodo spremenile. Odprli smo vrata v puščavo in vroč veter je zapihal skoznje v severna podnebja. Ali bomo lahko zaprli vrata ali pa se bomo morali navaditi na življenje v Savdski puščavi."

pravi Daniel Greenfield .
(Where Islam goes, the desert rise, The Savage Lands of Islam, Canada Free Press, April 24, 2012)

Z vsem povedanim se seveda ne strinjam, citat je le za okus, da drugi razmišljajo drugače.

Če se hočeš podrobneje poučiti o »miroljubnem in tolerantnem« islamu, si oglej tale web:

http://markhumphrys.com/islam.killings.html

Avorja knjige »An Illusion of Harmony: Science And Religion in Islam« znanega fizika Tanera Edisa skrbi, da je sekularizem v Turčiji, ki je ena izmed najbolj zahodnjaških muslimanskih držav, v zatonu; opozarja, da Turčija v veliki večini zavrača evolucijo.

Tudi s sprejemanjem/zavračanjem evolucije v drugih islamskih državah ni nič bolje!

Po javnomnenjski raziskavi o evoluciji, opravljeni leta 2008 v šestih muslimanskih državah (Egipt, Indonezija, Kazahstan, Malezija, Pakistan in Turčija) je le okoli 15% respondentov v petih državah opredelilo evolucijo kot »resnično« ali »verjetno resnično«. Bolje jo je odnesel Kazahstan.

Mnogi muslimani sicer cenijo tehnologijo in spoštujejo vlogo, ki jo ima znanost pri tem. Posledica tega je, da velik del islamske psevdoznanosti poskuša uskladiti to spoštovanje z drugimi spoštovanimi verskimi prepričanji. Edis trdi, da je motivacija za branje sodobne znanstvene resnice iz svetih knjig močnejša pri muslimanih kot kristjanih. To je zato, ker je po Edisu prava kritika Korana skoraj neobstoječa v muslimanskem svetu. Medtem ko je krščanstvo manj nagnjeno, da vidi svojo sveto knjigo kot neposredno Božjo besedo, bo dosti manj muslimanov sprejelo kompromis glede te ideje – kar povzroča, da verjamejo, da morajo znanstvene resnice preprosto izhajati iz Korana. (An Illusion of Harmony: Science And Religion in Islam, Amazon books, 2007).

Strahovito zaostajanje islamskih držav za Zahodom v civilizacijskem umetniškem, predvsem pa znanstveno-tehnološkem razvoju zadnjih 500 let vsiljuje zaskrbljujoče vprašanje: kaj je povzročilo to zaostajanje?

Odgovor je lahko le eden: prevlada islamskega klera v posvetnem življenju in zlizanost države in religije, kar je definicija za teokratsko državo.

Upam, da sem vsaj malo odškrnil vrata v zgodovino islama in da si lahko 'pokukala' v to hišo strahov... :D

Uporabniški avatar
bargo
Prispevkov: 7540
Pridružen: 3.11.2004 22:41

Re: Ljubezen

Odgovor Napisal/-a bargo » 11.4.2015 13:15

vojko napisal/-a: Upam, da sem vsaj malo odškrnil vrata v zgodovino islama in da si lahko 'pokukala' v to hišo strahov... :D
Ljubezen. Hiša strahov. Človek. Vera. Evolucija. :?

Bernie S. Siegel: "Če nekoga poskušamo pripraviti do tega, da bi opustil svoja prepričanja, se obnaša kot odvisnik."

Uporabniški avatar
bargo
Prispevkov: 7540
Pridružen: 3.11.2004 22:41

Re: Ljubezen

Odgovor Napisal/-a bargo » 11.4.2015 13:23

...
Zadnjič spremenil bargo, dne 11.4.2015 13:26, skupaj popravljeno 1 krat.

Uporabniški avatar
bargo
Prispevkov: 7540
Pridružen: 3.11.2004 22:41

Re: Ljubezen

Odgovor Napisal/-a bargo » 11.4.2015 13:25

...

KsanTipa
Prispevkov: 119
Pridružen: 5.4.2015 15:27

Re: Ljubezen

Odgovor Napisal/-a KsanTipa » 11.4.2015 13:37

vojko napisal/-a:KsanTipa je napisala:
Verjamem, da je bilo življenje žensk svobodnejše, a današnji produkt te religije, mi ni všeč, niti malo .... tako da je ta religija pri meni na seznamu NO GO...........

V zvezi z nevzdržno tezo problemija, da gre danes za nazadnjaško "branje/interpretacijo Korana", ki se je baje začelo šele z 'vzponom Otomanskega cesarstva', prej pa je bil ta O.K., bi pripomnil, da jo je enkrat na tem forumu v neki drugi zvezi že zagovarjal.

Takrat sem repliciral približno takole:

Koran,(ki je za vse muslimane direktna božja beseda in niti v sanjah ne smejo podvomiti vanj!) zahteva med drugim v tradiciji svoje etike strahu, ki ga prežema od prve do zadnje sure, med drugim barbarske in nečloveške kazni.

Za tatiče sekanje rok (za prvo tatvino desno roko v zapestju, za drugo levo nogo, šele za naslednjo sledi zaporna kazen (sura 5.38)

Za tiste, ki se borijo proti bogu in njegovem apostolu, križanje v kombinaciji s sekanjem rok, nog… (ista sura)

Za zločin, ki mu muslimani rečejo 'zina' in ki vključuje prešuštvo in nečistvovanje žensk: živo zazidati. (sura 4.15)

Za prešuštvovanje (moški) – sto udarcev z bičem (kar je bilo enako pretepanju do smrti) (sure 24.2-4)

To je v ostrem nasprotju s Splošno deklaracijoa o človekovih pravicah iz leta 1948, katere podpisnice so tudi islamske države:« Nihče ne sme biti podvržen mučenju ali okrutnemu, nečloveškemu ali ponižujočemu ravnanju ali kaznovanju.« (čl. 5)

Islamsko pravo je del sistema verskih dolžnosti, pomešanih z nepravnimi elementi. Iracionalna in barbarska plat šeriata ima dva temelja: Koran in suna (sunna, dobesedno pot, način življenja, ki ga morajo prakticirati muslimani in temelji na dejanjih in besedah preroka Mohameda), ki sta oba odraz božjih zapovedi. Iracionalnost izvira iz dejstva, da obvezujoča narava »pravnih« norm šeriata črpa svojo moč iz golega dejstva, da obstoje, ne pa zaradi njihove racionalnosti. Šariat se tolmači kot bi rekli v modernem pravnem jeziku »po črki zakona«, ne pa po duhu zakona. To je seveda onemogočilo kakršnokoli prilagajanje razvoju družbe in je ostalo na stopnji, ki je bila »zabetonirana« v IX. stoletju. Če koga zanima, mu lahko navedem smešne fikcije in sofizme, moralno hipokrizijo in nepoštenost postopkov, s katerimi so islamski pravniki obšli strogo prepoved zaračunavanja obresti, ki jo zapoveduje Koran in brez katerih seveda moderno gospodarstvo ni možno.

Četudi šeriat (v materialnem smislu) ni popolnoma iracionalen sistem, je še huje pri procesnih določilih (formalno pravo). Medtem ko Zahodno (civilno) formalno pravo v bistvu zelo podrobno predpisuje formo, po kateri je treba ugotoviti, katera od nasprotujočih strank (tožnik ali toženec)ima prav. S tem se izognemo subjektivizmu v sojenju in uporabi moralnih in drugih arbitrarnih pojmov kot vera, resnica, ki nimajo enoznačnega pomena za udeležence. Šeriat pa sloni prav na tem.

V nasprotju z rimskim pravom šeriat na široko uporablja analogije, primere in povezave. V kazenskem pravu pravnih držav je analogija v kazenskem pravu izrecno prepovedana. Temelji na kazuistiki, ki vodi do zabavnih sklepanj.

Še posebej je šeriat zaostal v kazenskem pravu. Loči med božjimi in človeškimi pravicami. Samo božje pravice (Koran) so lahko genuina podlaga za kazensko pravo. Na boga se gleda podobno kot pri nas na javnega tožilca. V odškodninskem pravu, ki ureja civilne posledice kaznivih dejanj in delno izvira še iz predislamskega plemenskega prava je pojem kazenske odgovornosti nepoznan. Šeriat ne pozna načela nullum crimen, nulla poena sine lege, ki je temelj vsakega modernega kazenskega prava.

Medtem ko je evropsko pravo človeškega izvora (legislativa) in podvrženo spremembam, je šeriat božansko in nespremenljivo.

Daleč od resnice je tudi njegova teza, da "/...Koran ne prepoveduje znanstvenega udejstvovanja, celo nasprotno,.../".

Po Koranu so naravni zakoni, ki so temelj vsake znanosti, 'bogokletni', ker omejujejo »Alahovo svobodo delovanja«, princip, izražen v verzu (aya) 14:4: »Alah izbira, koga bo pustil, da se izgubi in koga bo vodil po svoji volji.« ("Allah sendeth whom He will astray, and guideth whom He will").

Še v zgodnjem XX. st. so uleme prepovedale učenje tujih jezikov in obdukcijo človeških trupel v medicinskih šolah v Iranu.

Scientofobija med Muslimani se odraža v primerih kot je odpor v muslimanskem severnem delu Nigerije do cepljenja proti poliomielitisu, za katero verjamejo, da gre za »izmišljeno stvar, narejeno na Zahodu ali pa je to podvig, katerega cilj je, da bi se podvrgli tej zli nakani« (Nafiu Baba Ahmed, Secretary General of the Supreme Council for Sharia in Nigeria, telling the BBC his opinion of polio and vaccination. In northern Nigeria "more than 50% of the children have never been vaccinated against polio," and as of 2006 and more than half the world's polio victims live. Nigeria's struggle to beat polio, BBC News, 31 March 20).

Veliki mufti Savdske Arabije je odločil, da se lahko 10-letne deklice poročijo, saj po njegovih besedah "dobra vzgoja naredi dekle pripravljeno za opravljanje vseh zakonskih obveznosti v tej starosti."

Ta Mufti, ki je prav tako pred kratkim pozival k uničenju cerkva na Arabskem polotoku, ni kdorkoli v islamskem svetu. Je potomec Mohameda Wahaba, ki je začetnik vahabizma in njegovi potomci so nadzorovali savdski verski establishment, ki jim je omogočil nadzor nad islamom po vsem svetu.

Kakšna religija je to, ki še danes pobija stare ženice zaradi »čarovništva«? Ki obsoja na smrt tinejdžerke, ker uporabljajo Facebook? Ki gradi totalno družbo na lestvici, kjer so na vrhu muslimanski moški, muslimanske ženske nekaj letvic spodaj in vsi drugi čisto na tleh?

Savdijci niso nekakšna aberacija, predstavljajo islam v svoji najčistejši in najbolj verni podobi. Tu je izvor islama, to so ljudje, katerih brutalnost in zvijačnost sta se razširila po svetu, katerih plemena so se pobijala med sabo, potem so pobili ali zasužnjili manjšine in se nato podali v valovih v osvajanja, ki so uničila neštevilne kulture in pustili za sabo seme sovraštva, ki klije še danes.

Devetdeset let potem, ko so Američanke dobile volilno pravico, duhovi islama strašijo po cestah v rjuhah, ki skrivajo njihovo osebnost in jih označujejo kot lastnino.

Verske vojne v puščavi niso ostale tam, kajti priseljenska Hegira (aluzija na potovanje Mohameda iz Meke v Medino leta 622 n.š.)jih pripeljala sem in povsod. In to je vir Trka civilizacij. Priseljevanje je spravilo Muslimane v tesnejši stik z različnimi kulturami in religijami, ki se jim niso pokorile ali dopustile islamu privilegiranega status, ki so ga njegovi privrženci bili navajeni uživati.

Če želite izvedeti resnico o tem, je vse kar morate storiti, da primerjate ustrezno stopnjo tolerance v ZDA s povprečno muslimansko državo. Ni primerjave niti s še bolj sekularnimi muslimanskimi državami, tako v zakonodaji kot v javnih zadevah. Edina korist arabske pomladi je bila, da izpostavi prevare v zmerni muslimanski državi. Prehod Egipta v teokracijo nas opomni, da je alternativa zmerne muslimanske države popolnoma nereprezentativna diktatura. Druga možnost je prevlada muslimanske večine. Končni cilj arabske pomladi in priseljevanja s Hegiro je reducirati ves svet na raven Savdske Arabije.

In to pomeni odpravo zunanjih vplivov v dolgem pohodu prečiščevanja. Islamisti vedo, da ne morejo uživati popolne kulturno prevlade nad svojimi ljudmi, dokler ne zabrišejo svojih tekmece na Zahodu. Če želite Egipt in Malezijo preobrniti v Savdsko Arabijo, in prečistiti Saudsko Arabijo, je treba nevernike pobiti (the infidels must be brought down), njihove religije podjarmijo in njihove dežele nadomestijo s pravimi islamskimi državami.

Islamski voditelji si ne delajo utvar, da je religija duhovna stvar, vedo, da je igra številk. Bij dovolj vojn, ustrahuj dovolj narodov, poročiti dovolj komaj zrelih pubertetnic in jih uporabi za stroj za izdelavo neomejene dobave otrok, ustrahuj ali prelisiči dovolj nevernikov, da se ti pridružijo in zmagaš. Tako je islam zavojeval tako veliko ozemlja in se razširil po svetu, tako to počne še zdaj.

Islam ni duhovna religija, celo njegov raj je materialistično mesto, fantazijski haremu, kjer se lahko fizični užitki življenja uživajo brez omejitev. To mu daje prednost pred judovstvom in krščanstvom, prav tako kot daje Savdijcem in Pakistancem prednost pred Američani in Izraelci. Ni tolerance v islamu, ne duhovnega iskanja in ni prostora za dvom. Izvršna povelja so vedno jasna in individualna dejanja in misli štejejo manj kot pripravljenost, da vedno ubogajo.

Kamor gre islam, nastane puščava

Islam je prišel iz puščave in je ni nikoli zapustil, namesto tega pa je prinesel puščavo s sabo, skupaj s svojimi kodeksi, svojimi globokimi sovraštvi, stalnim utesnjevanjem (deprivations), svojimi prevarami in nomadskim ekspanzionizmom. Kamor gre islam, nastane puščava, zrasejo šotori, krvavi noži in negotovosti. Bil je nazadnjaški celo v času svojega nastanka in je postal le še bolj, vendar je njegovo enoumje (singlemindedness) prednost v dobi levičarskih intelektualcev in evrokratov, ki sanjajo o transnacionalnem svetu.

Medtem ko levičarski intelektualci (leftectuals) sanjajo o mlinih na veter, Savdijci najemajo tujce za črpanje nafte in jim jo nato prodajo, denar pa gre za financiranje Hegire, njihovih mošej v vsakem mestu od Dublina do Moskve, Buenos Airesa in Toronta, za fatve, bombe, za spletne strani, kjer maskirani vernik drži uperjen AK-47, za islamske tečaje znanosti in krožke, kjer se učijo ljubiti hidžab in nato burke.

Savdijci hočejo samo tisto, kar si vsi želijo, da bi vsakdo priznal njihovo veličino in živel kot oni. Težko bi jim to očitali, ko pa Zahod porabi skoraj toliko denarja za spodbujanje demokracije in svoj način življenja za ljudi, ki še vedno usmrčujejo čarovnice in bogokletnike. Lahko da so divjaki, ampak so padli na rit v dovolj črnega zlata, da bodo lahko zanetili globalno versko vojno in uporabljajo ga spretno in zvito, da bi spremenili naše družbe in vodili vojno proti nam, tudi ko se udeležujejo večerje v Beli hiši. To je bolj zvito delo, kot so ga naši diplomati sposobni.

Komaj lahko krivite puščavske razbojnike za to, kar so, vendar lahko krivite apostole razuma, ker pridigajo o zlati dobi strpnosti in razsvetljenstva z vsake prižnice, nato pa izročijo svoj dom veri, ki je golo brutalna in nestrpna doma.

Iskren pogled na Savdsko Arabijo, na njeno okrutnost, njene sužnje, njeno nestrpnost do drugih religij in celo žensk, bi moralo biti dovolj da bi dopovedalo celo najbolj tolerantnemu študentu Etona ali Harvarda, za kaj se zavzema Zahod. Ni važno, koliko strokovnjakov za muslimanskem strpnosti se pojavi na univerzah, je pojasnil veliki mufti, Mohamed je ukazal izbris Judov in kristjanov iz Arabskega polotoka, in zato ne more biti tam nobenih cerkva.

Celo nekaj zagovornikov islama bo branilo Savdsko Arabijo iz preprostega razloga, da je neubranljiva. Mediji bodo lajnali prigodno zgodbo o zavezanosti Savdske kraljeve hiše k reformam.
A čeprav Savdska Arabija je srce sunitskega islama in njena usoda oblikuje in nadzira mošeje in nauke po vsem svetu, vztrajajo, da obravnavamo Islam in Saudovo Arabijo kot dve ločeni stvari.

To nam govori kruto resnico, da sta dva centra islama, Savdska Arabija za sunite in Iran za šiite, resnično grozljivi mesti. Nobenega ne moremo niti približno povezovati s strpnostjo ali človekovimi pravicami. Je stvar preprostega zdravega razuma, da ugotovimo, da bo širjenje islama naredilo Zahodne države bolj podobne Savdski Arabiji in Iranu, kot pa manj.

Če Savdska Arabija ni primer, ki ga želimo posnemati, zakaj moramo potem vnašati vero Meke in Medine v London in Los Angeles? Kakšen drug izid pa si predstavljamo, kot da bo manj pravic in več nasilja, mrtve ženske, zlorabljeni otroci, bombni napadi in poligamija?

Obstajata dva islama. Pravi islam velikega muftija iz Savdske Arabije in imaginarni islam, ki obstaja le v mošejah iz zraka in v koranu namiznih kartic akademikov zagovornikov in političnih učenjakov, ki so se odločili, da Islam ne more biti slab, saj nobena religija ne more biti slaba, niti tista ne, ki ubija in uničuje, mora biti le napačno razumljena.

Islam je divjaški, nestrpen, krut in ekspanzionističen.

Ampak zakaj potem ne povemo velikemu muftiju, da je napačno razumel svojo vero, vero, da so se on in njegovi predniki posvetila prečiščevanju in reformi čisto nazaj do svojih korenin? Povedati mu to, bi bila nevarna stvar na njegovem dvorišču, bilo pa bi tudi nespametno. Kontroverzne izjave velikega muftija ne vsebujejo ničesar, kar Mohamed ni rekel in ali je lahko ustanovitelj religije napačno razumel svoje lastne nauke?

Islam je divjaški, nestrpne, krut in ekspanzionističen, pa ne zaradi nerazumevanja, temveč zato, ker je tak kot je, in nobene pobožne želje ga ne bodo spremenile. Odprli smo vrata v puščavo in vroč veter je zapihal skoznje v severna podnebja. Ali bomo lahko zaprli vrata ali pa se bomo morali navaditi na življenje v Savdski puščavi."

pravi Daniel Greenfield .
(Where Islam goes, the desert rise, The Savage Lands of Islam, Canada Free Press, April 24, 2012)

Z vsem povedanim se seveda ne strinjam, citat je le za okus, da drugi razmišljajo drugače.

Če se hočeš podrobneje poučiti o »miroljubnem in tolerantnem« islamu, si oglej tale web:

http://markhumphrys.com/islam.killings.html

Avorja knjige »An Illusion of Harmony: Science And Religion in Islam« znanega fizika Tanera Edisa skrbi, da je sekularizem v Turčiji, ki je ena izmed najbolj zahodnjaških muslimanskih držav, v zatonu; opozarja, da Turčija v veliki večini zavrača evolucijo.

Tudi s sprejemanjem/zavračanjem evolucije v drugih islamskih državah ni nič bolje!

Po javnomnenjski raziskavi o evoluciji, opravljeni leta 2008 v šestih muslimanskih državah (Egipt, Indonezija, Kazahstan, Malezija, Pakistan in Turčija) je le okoli 15% respondentov v petih državah opredelilo evolucijo kot »resnično« ali »verjetno resnično«. Bolje jo je odnesel Kazahstan.

Mnogi muslimani sicer cenijo tehnologijo in spoštujejo vlogo, ki jo ima znanost pri tem. Posledica tega je, da velik del islamske psevdoznanosti poskuša uskladiti to spoštovanje z drugimi spoštovanimi verskimi prepričanji. Edis trdi, da je motivacija za branje sodobne znanstvene resnice iz svetih knjig močnejša pri muslimanih kot kristjanih. To je zato, ker je po Edisu prava kritika Korana skoraj neobstoječa v muslimanskem svetu. Medtem ko je krščanstvo manj nagnjeno, da vidi svojo sveto knjigo kot neposredno Božjo besedo, bo dosti manj muslimanov sprejelo kompromis glede te ideje – kar povzroča, da verjamejo, da morajo znanstvene resnice preprosto izhajati iz Korana. (An Illusion of Harmony: Science And Religion in Islam, Amazon books, 2007).

Strahovito zaostajanje islamskih držav za Zahodom v civilizacijskem umetniškem, predvsem pa znanstveno-tehnološkem razvoju zadnjih 500 let vsiljuje zaskrbljujoče vprašanje: kaj je povzročilo to zaostajanje?

Odgovor je lahko le eden: prevlada islamskega klera v posvetnem življenju in zlizanost države in religije, kar je definicija za teokratsko državo.

Upam, da sem vsaj malo odškrnil vrata v zgodovino islama in da si lahko 'pokukala' v to hišo strahov... :D
Hvala za napisano, ja, verjamem, da se znotraj islama najde tudi kaj pozitivnega, ampak to ni zame, preprosto je to "pozorište u kuči, a ne u mojoj", to je polje, kamor ne vstopam, ker sebe ne najdem v tem in sem prepričana, da je tudi moje življenje v nasprotju z njihovim verovanjem; časi ko sem se morala prilagajati, pa so minili, zdaj se mi ni več treba, torej me to preprosto ne zanima; tip "ima lahko zlatga", a če paše v te vode, sorči bejbi, bolje ti bo without me.........in obratno.

KsanTipa
Prispevkov: 119
Pridružen: 5.4.2015 15:27

Re: Ljubezen

Odgovor Napisal/-a KsanTipa » 11.4.2015 13:40

bargo napisal/-a:
vojko napisal/-a: Upam, da sem vsaj malo odškrnil vrata v zgodovino islama in da si lahko 'pokukala' v to hišo strahov... :D
Ljubezen. Hiša strahov. Človek. Vera. Evolucija. :?

Bernie S. Siegel: "Če nekoga poskušamo pripraviti do tega, da bi opustil svoja prepričanja, se obnaša kot odvisnik."
Bargo, gre za to, da mi to preprosto ni všeč, tako kot mi niso všeč plazilci kot domače živali; ja kul, so lepi, rada kaj o njih preberem, a se z njimi ne mislim ukvarjat - matr ktera primerjava...... :roll: :roll:

Uporabniški avatar
bargo
Prispevkov: 7540
Pridružen: 3.11.2004 22:41

Re: Ljubezen

Odgovor Napisal/-a bargo » 11.4.2015 13:43

KsanTipa napisal/-a:
bargo napisal/-a:
vojko napisal/-a: Upam, da sem vsaj malo odškrnil vrata v zgodovino islama in da si lahko 'pokukala' v to hišo strahov... :D
Ljubezen. Hiša strahov. Človek. Vera. Evolucija. :?

Bernie S. Siegel: "Če nekoga poskušamo pripraviti do tega, da bi opustil svoja prepričanja, se obnaša kot odvisnik."
Bargo, gre za to, da mi to preprosto ni všeč, tako kot mi niso všeč plazilci kot domače živali; ja kul, so lepi, rada kaj o njih preberem, a se z njimi ne mislim ukvarjat - matr ktera primerjava...... :roll: :roll:
Primerjava je boljša, kot jo sama ocenjuješ. :D Katere domače živali so ti všeč? Recimo, sam imam mačka, ki se kliče Spot.

KsanTipa
Prispevkov: 119
Pridružen: 5.4.2015 15:27

Re: Ljubezen

Odgovor Napisal/-a KsanTipa » 11.4.2015 13:50

Rada imam vse živali, še posebej mačke in pse. Jaz imam mačka Platona:)

Uporabniški avatar
bargo
Prispevkov: 7540
Pridružen: 3.11.2004 22:41

Re: Ljubezen

Odgovor Napisal/-a bargo » 11.4.2015 13:53

KsanTipa napisal/-a:Rada imam vse živali, še posebej mačke in pse. Jaz imam mačka Platona:)
No, vidiš. Evolucija. Plazilec. Maček. Vera. Človek. Izbiraš, kar ti je blizu. :D Kje/kaj so kriteriji za izbiro?

KsanTipa
Prispevkov: 119
Pridružen: 5.4.2015 15:27

Re: Ljubezen

Odgovor Napisal/-a KsanTipa » 11.4.2015 13:56

bargo napisal/-a:
KsanTipa napisal/-a:Rada imam vse živali, še posebej mačke in pse. Jaz imam mačka Platona:)
No, vidiš. Evolucija. Plazilec. Maček. Vera. Človek. Izbiraš, kar ti je blizu. :D Kje/kaj so kriteriji za izbiro?

Vsekakor, ne vem, zakaj bi mi moralo biti vse blizu .... in zakaj bi nam moralo biti vse všeč ...... vsak k svojim, saj veš, podobni ptiči vkup letijo.

Kriteriji? različno - kdaj le trenutek odločitve, zgolj spontanost, včasih dolgo razmislek ..........

Uporabniški avatar
bargo
Prispevkov: 7540
Pridružen: 3.11.2004 22:41

Re: Ljubezen

Odgovor Napisal/-a bargo » 11.4.2015 14:11

KsanTipa napisal/-a:
bargo napisal/-a:
KsanTipa napisal/-a:Rada imam vse živali, še posebej mačke in pse. Jaz imam mačka Platona:)
No, vidiš. Evolucija. Plazilec. Maček. Vera. Človek. Izbiraš, kar ti je blizu. :D Kje/kaj so kriteriji za izbiro?
Vsekakor, ne vem, zakaj bi mi moralo biti vse blizu .... in zakaj bi nam moralo biti vse všeč ...... vsak k svojim, saj veš, podobni ptiči vkup letijo.
Wav, točno o tem sem razmišljal. Hiša strahov in ljubezen. :D

KsanTipa napisal/-a: Kriteriji? različno - kdaj le trenutek odločitve, zgolj spontanost, včasih dolgo razmislek ..........
Saj, včasih se moramo spontano odločiti, brez da bi se zavedali posledice, ki jih vsaka odločitev prinaša. Akcija je posledica. :roll:

KsanTipa
Prispevkov: 119
Pridružen: 5.4.2015 15:27

Re: Ljubezen

Odgovor Napisal/-a KsanTipa » 11.4.2015 14:16

go with the flow

Odgovori