Stran 20 od 39

Objavljeno: 10.5.2006 10:38
Napisal/-a Roman
No, zdaj približno vemo, kako misliš, Vedež. To je kar lep uspeh. Sedaj pa se pojavi naslednje vprašanje: zakaj tako misliš oziroma kako to veš.

Objavljeno: 10.5.2006 12:23
Napisal/-a genion
Ni mi čisto jasno.
Duša je del Boga. V njej živi Bog. in Duše so Bog.
Eno ali drugo?
Tvoja duša preko tvojega telesa zaznava 4D prostor čas.
Torej bog potrebuje nas ljudi, da dojema prostor-čas? Oz. smo nekakšen pripomoček, inštrument. Nekaj podobnega kot mi uporabljamo mikroskope, za gledanje izredno malega?
Kako zgleda, ko nekaj kar ne pozna minevanje časa, pride v stik z njim? Sem si poskušal predstavljati, pa je preveč za mojo pamet. Zakaj bi čas bil sploh potreben s strani boga?
Parijo se telesa, duše rojeva Bog.
Zakaj bi rojeval neki kar je sam? Kako to zgleda, če si izjavil da:
Duše so Bog
Poraja se tudi vprašanje, kako vidiš boga in katere lastnosti mu pripisuješ? Poleg rojevanja duš in dolgočasenja seveda.
Ali duše med seboj komunicirajo?
Kako, da ne, saj pravkar komuniciramo.
Zakaj mora bog preko nas komunicirati sam s sabo?

Objavljeno: 10.5.2006 13:54
Napisal/-a Vedež
Iz našega stališča prvo, iz njegovega pa drugo.

Torej bog potrebuje nas ljudi, da dojema prostor-čas? Oz. smo nekakšen pripomoček, inštrument. Nekaj podobnega kot mi uporabljamo mikroskope, za gledanje izredno malega?
Kako zgleda, ko nekaj kar ne pozna minevanje časa, pride v stik z njim? Sem si poskušal predstavljati, pa je preveč za mojo pamet. Zakaj bi čas bil sploh potreben s strani boga?
Ni podobno kot mikroskop, ker z njim lahko druga bitja ali stvari le gledaš, on v njih biva. Bolj bo podobno, ko bo tehnika tako daleč, da bo tebi kot osebi omogočila bivanje v drugi osebi (VR - navidezna resničnost - nekoč v prihodnosti). Še vedno pa bo Bog tisti, ki se bo na ta način delil.
Zakaj mora bog preko nas komunicirati sam s sabo?
Ker je edini - je sam. Bistvo igre pa je v tem, da se ti in jaz tega ne v trenutku časa ne zavedava.

Objavljeno: 10.5.2006 14:17
Napisal/-a genion
Zdaj pa še odgovori na zgornje Romanovo vprašanje.

Objavljeno: 10.5.2006 14:41
Napisal/-a Vedež
Kako jaz vem? Čudno se mi zdi, da ti in Roman tega ne vesta.

Namen igre je ...

Objavljeno: 10.5.2006 14:49
Napisal/-a Roman
Pravzaprav lahko ugibam, zakaj tako misliš (kako je do tega prišlo), ne vem pa, kako si svoje mišljenje razlagaš oziroma s čim ga utemeljuješ. In kakšne argumente imaš zoper drugače misleče (namreč poleg tega, da imaš ti prav in se drugi motijo, kar niti ni argument)?

Igra (če bi to že bila) nima nikakršnega namena.

Objavljeno: 10.5.2006 22:50
Napisal/-a igy
Vedež:
Citat 1: "Gre za vklapljanje duše v svoj razum. Na razpolago imaš 0 do 100 %."
Citat 2:"Npr. Mriz se odloči, da duše nima. Rečem mu lahko le: "Kakor hočeš, saj imaš svobodno voljo"."
In na koncu napišeš: "Toda dušo IMA". Kje je zdaj tu svobodna volja???

Vedež, če že pišeš nesmisle, jih vsaj poskušaj uskladiti, ne pa da so točke protislovne:
2(a). Duša je del Boga.
2(b). V njej živi Bog.
9. Duše so Bog.
11. ...duše rojeva Bog.

Iz tega sklepam: Duša je Bog v kateri prebiva ta isti Bog in jih mimogrede rojeva (duše namreč), saj so del njega samega. :shock: :shock:

Verjamem, da tega še ti ne razumeš, čeprav si praktično vseved.

Objavljeno: 10.5.2006 23:47
Napisal/-a mriz
igy napisal/-a:In na koncu napišeš: "Toda dušo IMA". Kje je zdaj tu svobodna volja???
Verjetno želi Vedež povedati to, da sem svoboden samo znotraj svoje neumnosti in da karkoli že nabluzim nima vpliva na resnico (ki jo kajpak pozna on), ki je, da dušo imam. Kar pa pravzaprav pove, da je svobodna volja iluzija.

Je pa zanimivo, da si je bog moral usvariti iluzijo nevedenja, da mu ni dolgčas (torej da se kot otrok igra z lutkami in simulira za njega resnične pogovore med njimi).

Kar me pravzaprav spomni na pomislek enega (vernega) prijatelja, ki pravi da kakršna koli stvaritev boga kaže na to, da bog ni samozadosten oziroma njegove besede, 'da ni sam sebi v namen'. Dalje, kakšen bog pa to je če sam sebi ni v namen (glede na pripisano absolutnost, popolnost itd)? Če povežem to z Vedeževimi besedami, zakaj je njegova samota razlog za to igro, zakaj mu samota očitno ne ustreza?

Objavljeno: 11.5.2006 7:19
Napisal/-a Vedež
Saj je Mriz razumel tisti stavek, ki ga je Igy ocenil za nesmisel. Še enkrat ponavljam: Lahko Igy reče, da nima duše. Kakor hoče Igy, saj ima svobodno voljo (da govori in dela kar hoče). Toda dušo IMA.

A je razumljivo? Tudi ostalo je smiselno, lahko pa (po svobodni volji) kdorkoli na glas kriči, da vedež piše nesmisle.

eh, kakor bi rekli Angleži, whatever ....

Objavljeno: 11.5.2006 8:15
Napisal/-a ap-čiha
Edino kar je mogoče z gotovostjo ugotoviti pri takšni razpravi je to ,da vedno pripelje do negotovih zaključkov. :)

Objavljeno: 11.5.2006 8:53
Napisal/-a Vedež
Če povežem to z Vedeževimi besedami, zakaj je njegova samota razlog za to igro, zakaj mu samota očitno ne ustreza?
Kdo pravi, da mu ne ustreza? Samota kot človeška lastnost prav gotovo ni razlog za igro. Bog je edini. Ni pa "osamljen", kot si ti mislil. Igra se pa kljub temu rad, navsezadnje je v bistvu otrok.

Objavljeno: 11.5.2006 9:35
Napisal/-a Roman
Najbrž ne želim vedeti, kaj bo, ko bo se bo zanj začela puberteta.

Objavljeno: 11.5.2006 9:47
Napisal/-a igy
Svobodna volja z omejitvami ni nobena svobodna volja.

Vedež, kar se duše tiče, ti jo zaradi mene lahko imaš, nimam nič proti. Ti kar lepo uživaj v svoji iluziji, da bo tvoja duša živela večno. Zase vem, da duše NI in bom svoje življenje izkoristil za uživanje kolikor je to le mogoče.

Bog ni edini. Vsak vernik ima namreč svojega. In seveda je osamljen, če se ne druži z drugimi. Da pa se rad igra, to pa verjamem. Pravzaprav so nekateri včasih prav navihani.
ap-čiha napisal/-a: Edino kar je mogoče z gotovostjo ugotoviti pri takšni razpravi je to ,da vedno pripelje do negotovih zaključkov.
Jaz bi rekel, da je edini zaključek ta, da do zaključka nikoli ne bomo prišli, ker je človeška domišljija brezmejna

Objavljeno: 11.5.2006 9:52
Napisal/-a igy
Roman, :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: 11.5.2006 9:59
Napisal/-a ap-čiha
Pa ja, domišlija je brezmejna, vednost pa omejena, zato so zaključki negotovi.