Ascension? To ascend to a higher plane of existance (stargate)celica napisal/-a:No k ste že tako pametni pa povejte kaj je višji nivo duše ?
ps: sam še nisem glasoval
Jaz pa nasprotno mislim, da se nematerialno neupravičeno navezuje na nadnaravno ali presežno. Abstraktno je kajpak nematerialno, ampak čutne zaznave, pravzaprav gre za njihove (nematerialne) interpretacije, so konkretne, zato se mi ne zdi prav nematerialno zamenjevati z abstraktnim.mriz napisal/-a:Mislim, da je v opisovanje duševnosti (duševnih procesov) bolj ali manj tvegano vključevati pojem nematerialnega. Četudi je abstraktna (kar je po moje bolj ustrezen izraz za to navidezno nematerialnost), je samo drugače izražena (ali opisana) aktivnost med nevroni, sinapsami itd.
No pa saj se trudiš tudi ti..shrink napisal/-a:Ne bodi smešen, prosim te. Moja veličina ne sega tvoji niti do gležnjev. To vedno znova potrjuješ s svojim komentiranjem.
O Joj..shrink napisal/-a:Žalitve na tem forumu niso moj zaščitni znak; morda tvoj.
Žali si tukaj povsem zgrešil..shrink napisal/-a:Pa ne, da te je prizadelo, ker sem te prehitel v številu objav?
Pa saj si takoj za mano: Če želiš, se bom v naslednjem mesecu vzdržal vsakršnega komentiranja in me boš spet dohitel. Bo to kaj pomagalo tvojemu ranjenemu ponosu?
Pomilovanja vreden to že mogoče, ampak kot vidiš v najinem primeru deluje..shrink napisal/-a:Ti se pa meni kar dosti smiliš. Še posebej ta tvoj egocentrični silim-te-zgolj-v-razmišljanje stil je kar pomilovanja vreden.GJ napisal/-a:No, saj se mi kar malo smiliš..
Saj te ne prosim! Če nočeš pa nič..shrink napisal/-a:Kar se mene tiče, jo lahko tudi skleneva.GJ napisal/-a:Nazaj k temi..
Amm..shrink napisal/-a:Sam v obstoj duše niti približno ne verjamem, pa ne glede na pomenske odtenke.
Mistika, nadnaravno in razni obredi so za lahkoverne oziroma naivne, no s tem res nisem nikoli obremenjeval foruma..Roman napisal/-a:Na vsako vprašanje je mogoče odgovoriti z "ja", če so udeleženi pojmi ustrezno (po svoje) opredeljeni. Če si z vero mislil verjetje na sploh, potem je trditev točna. Če pa si z vero mislil verovanje v mističnem ali religioznem smislu, pa je trditev povsem zgrešena.GJ napisal/-a:Človek brez vere neobstaja, enako kot neobstaja absolutna znanost!
Tako je, in res ne vem kaj bi bilo tukaj nesprejemljivega?Roman napisal/-a:Izvorni pomen duše izvira iz diha(nja), torej gotovo obstaja. Obstaja tudi duša v pomenu duševnosti.
To je to..Roman napisal/-a:Jaz pa nasprotno mislim, da se nematerialno neupravičeno navezuje na nadnaravno ali presežno. Abstraktno je kajpak nematerialno, ampak čutne zaznave, pravzaprav gre za njihove (nematerialne) interpretacije, so konkretne, zato se mi ne zdi prav nematerialno zamenjevati z abstraktnim.
Zgolj kaplja v GJ-jevo morje ...GJ napisal/-a:No pa saj se trudiš tudi ti..shrink napisal/-a:Ne bodi smešen, prosim te. Moja veličina ne sega tvoji niti do gležnjev. To vedno znova potrjuješ s svojim komentiranjem.
Ta izjava učinkuje bolje kot Donat Mg; predlagam, da navežeš stike z Rogaško...O Joj..shrink napisal/-a:Žalitve na tem forumu niso moj zaščitni znak; morda tvoj.
Lahko bi delal reklamo za Palomo..
Če bi bolje pogledal/pregledal moje objave, bi ugotovil, da jih je večina pomoč dijakom in študentom pri reševanju raznih problemov, tako da ti tvoji namigi niso kaj dosti vredni...Žali si tukaj povsem zgrešil..
Namigoval sem zgolj na razmerje med tvojim številom mnenj in tvojim številom objav!
Oh mar tekmujeva?
Zakaj že?
To se ti samo dozdeva... Tvoje siljenje pri meni nima učinka...Pomilovanja vreden to že mogoče, ampak kot vidiš v najinem primeru deluje..shrink napisal/-a:Ti se pa meni kar dosti smiliš. Še posebej ta tvoj egocentrični silim-te-zgolj-v-razmišljanje stil je kar pomilovanja vreden.GJ napisal/-a:No, saj se mi kar malo smiliš..
Heh, ta izjava zelo očitno kaže na tvojo nerazgledanost v zvezi s tem.Amm..shrink napisal/-a:Sam v obstoj duše niti približno ne verjamem, pa ne glede na pomenske odtenke.
In kratico SOS bodo tako v prihodnje verjetno preimenovali v 'save our shrink'
Tudi ta dva termina se pogosto zlorabljata in samovoljno definirata. Modrost nekateri navezujejo na moralnost, moder pa je tisti, ki ravna prav. Tisti, ki ima "samo" znanje, lahko tega tudi zlorabi. Nisem prepričan, da je taka delitev smiselna.celica napisal/-a:Še eno vprašanje
Kje mislite da je več informacij:
1.biti moder,modro razmišlja
2.imeti veliko znanja
Stari modreci (no, nisem prepričan, če so res bili modreci) so tudi pravili, da si je pri zehanju treba pokriti usta, sicer lahko duša uide.Vedež napisal/-a:Stare modrosti pravijo, da je duša, ki se nahaja v telesu nekega bitja, v bistvu le kapljica vode, ki je padla iz skupnega vedra.
Če kdo želi iskati vzporednice med duhovnim in realnim svetom, kar naj...Kapljica "išče" pot nazaj v vedro. Gledano iz znanstvenga stališča, ga slej kot prej tudi najde, pa čeprav nekajkrat vmes spreminja oblike in agregatna stanja.
Iščeš morda pristaše za svojo sekto?Toliko, kar se kapljice vode tiče.
0 ali 1, kakor je komu dražje. Nato sledi IGRA. Igra, kjer smo igralci vsi, TUDI TI, KI TOLE BEREŠ. Sedaj pa nazaj na kapljico vode. Koliko nas pravzaprav je?
0 ali 1?
Tako izjavo imam za lahkoverno in naivno, sicer bi jo lahko imel za žaljivo.GJ napisal/-a:Mistika, nadnaravno in razni obredi so za lahkoverne oziroma naivne
Jaz svojo dušo definiram kot nekaj, kar bom jaz po svoji smrti. Če me znanstvena spoznanja na eni strani lahko prepričajo o tem, da ne verjamem v srečo, pa čeprav dvakrat zapored zadenem sedmico na lotu, kako naj me prepričajo o tem, da naj ne verjamem v svojo dušo? Mislim, da tukaj ne gre za diametralno nasprotje z znanstvenimi spoznanji, pač pa za odsotnost znanstvenih spoznanj. V zvezi s tem pa še tole:shrink napisal/-a: Ampak verjeti v dušo, je podobno kot verjeti v srečo. Oboje je pač "verovanje", ki pa je v diametralnem nasprotju z znanstvenimi spoznanji.
Vsekakor še nihče ni dokazal njegovega obstoja, je pa vprašanje, če ga je kdo že kdaj in kako zaznal. Osebno se nagibam k razlagi, da je zelo izmuzljiv. V ponazoritev izmuzljivosti en citat, po spominu: "Hvaljen bodi, da si to razodel malim in prikril velikim". Mogoče je arhitekta (svoje duše) zaznal kdo, ki je tako majhen, da bi se mu vsi samo smejali, če bi poskušal govoriti o tem...GJ napisal/-a:Problem je v tem, da arhitekta (prosto po Vedežu) še nihče ni zaznal oz. nihče še ni dokazal njegovega obstoja, kar implicira dve možni razlagi: bodisi sploh ne obstaja, bodisi je zelo izmuzljiv. Osebno se seveda nagibam k prvi razlagi. Ne glede na to, kaj je res, pa ne bi postavljal nikakršnih predpostavk in posledično sklepov.
To je zgolj tvoj vtis, pa še napačen vrh vsega.Vedež napisal/-a:Zakaj bežiš pred samim sabo? Ne boš si pobegnil.
Natanko tako: In to moje mišljenje lahko izrazim, kadarkoli in kjerkoli, če le želim.Misliš pa si lahko karkoli hočeš, saj imaš to srečo, da si svoboden.
Če nekateri verjamejo v dušo, to še ne pomeni, da duša je.Še enkrat, če je Newton-u padlo jabolko na glavo, to še ne pomeni, da ni duše.
Ti verjameš v posmrtno življenje, sam pač ne.mirko napisal/-a: Jaz svojo dušo definiram kot nekaj, kar bom jaz po svoji smrti.
Menim, da znanstvena spoznanja že sedaj nakazujejo, da za zavest/zavedanje, ni posledica vdahnitve "duše" v človeka ob spočetju. Omenil sem nevronske mreže, aproksimacijo delovanja možganov, ki bi lahko bile dobra osnova umetne inteligence. Umetna inteligenca, ki bo sposobna zavedanja, pač duše ne bo imela.Če me znanstvena spoznanja na eni strani lahko prepričajo o tem, da ne verjamem v srečo, pa čeprav dvakrat zapored zadenem sedmico na lotu, kako naj me prepričajo o tem, da naj ne verjamem v svojo dušo? Mislim, da tukaj ne gre za diametralno nasprotje z znanstvenimi spoznanji, pač pa za odsotnost znanstvenih spoznanj.
Seveda si navedel moj (ne GJ-jev) citat, zata nanj odgovarjam.Vsekakor še nihče ni dokazal njegovega obstoja, je pa vprašanje, če ga je kdo že kdaj in kako zaznal. Osebno se nagibam k razlagi, da je zelo izmuzljiv. V ponazoritev izmuzljivosti en citat, po spominu: "Hvaljen bodi, da si to razodel malim in prikril velikim". Mogoče je arhitekta (svoje duše) zaznal kdo, ki je tako majhen, da bi se mu vsi samo smejali, če bi poskušal govoriti o tem...shrink napisal/-a:Problem je v tem, da arhitekta (prosto po Vedežu) še nihče ni zaznal oz. nihče še ni dokazal njegovega obstoja, kar implicira dve možni razlagi: bodisi sploh ne obstaja, bodisi je zelo izmuzljiv. Osebno se seveda nagibam k prvi razlagi. Ne glede na to, kaj je res, pa ne bi postavljal nikakršnih predpostavk in posledično sklepov.
Vedež s tvojimi izjavami me pa vedno nasmeješStare modrosti pravijo, da je duša, ki se nahaja v telesu nekega bitja, v bistvu le kapljica vode, ki je padla iz skupnega vedra.
.Jaz svojo dušo definiram kot nekaj, kar bom jaz po svoji smrti. Če me znanstvena spoznanja na eni strani lahko prepričajo o tem, da ne verjamem v srečo, pa čeprav dvakrat zapored zadenem sedmico na lotu, kako naj me prepričajo o tem, da naj ne verjamem v svojo dušo? Mislim, da tukaj ne gre za diametralno nasprotje z znanstvenimi spoznanji, pač pa za odsotnost znanstvenih spoznanj