Šolski primer opiranja anticepivcev na psevdoznanost
Re: Šolski primer opiranja anticepivcev na psevdoznanost
Tukaj gre v razmislek, da cepivo ne more učinkovati, proti stranskim učinkom imunosti organizma na določen učinek...
Re: Šolski primer opiranja anticepivcev na psevdoznanost
stream napisal/-a:Tukaj gre v razmislek, da cepivo ne more učinkovati, proti stranskim učinkom imunosti organizma na določen učinek...
Še en eleganten in poučen primer pisanja v lepi, preprosti, razumljivi slovenščini...
Re: Šolski primer opiranja anticepivcev na psevdoznanost
Pa kaj ti bom jaz tebi moral začet podcahnjevat zadevo in ti razlagat pomen stavkov, skladnje itd nebom več zgubljal časa s tabo, res oprosti.vojko napisal/-a:stream napisal/-a:Tukaj gre v razmislek, da cepivo ne more učinkovati, proti stranskim učinkom imunosti organizma na določen učinek...
Še en eleganten in poučen primer pisanja v lepi, preprosti, razumljivi slovenščini...
Re: Šolski primer opiranja anticepivcev na psevdoznanost
Motenemu trolu kaj dopovedati, ja, to bi bil pa podvig.Roman napisal/-a:Leo, nič si ne daš dopovedati, kajne?
Re: Šolski primer opiranja anticepivcev na psevdoznanost
Sploh mi ni jasno, kaj želiš s tem povedati.stream napisal/-a:Tukaj gre v razmislek, da cepivo ne more učinkovati, proti stranskim učinkom imunosti organizma na določen učinek...
Re: Šolski primer opiranja anticepivcev na psevdoznanost
Primer je jasen, lahko da pride do takojšnjega zavračila imunskega sistema na določeno sestavino, lahko se sčasoma zmanjša odpornost telesa epidemični pojav nekega virusa je pa tako ali tako samo nova vrsta le-teh, ki postanejo odporni na določeno zdravilo, torej?shrink napisal/-a:Sploh mi ni jasno, kaj želiš s tem povedati.stream napisal/-a:Tukaj gre v razmislek, da cepivo ne more učinkovati, proti stranskim učinkom imunosti organizma na določen učinek...
Re: Šolski primer opiranja anticepivcev na psevdoznanost
Iz tvoje besedne solate ni bilo prav nič jasno. Gornje pojasnilo pa je povsem smešno:stream napisal/-a:Primer je jasen, lahko da pride do takojšnjega zavračila imunskega sistema na določeno sestavino, lahko se sčasoma zmanjša odpornost telesa epidemični pojav nekega virusa je pa tako ali tako samo nova vrsta le-teh, ki postanejo odporni na določeno zdravilo, torej?shrink napisal/-a:Sploh mi ni jasno, kaj želiš s tem povedati.stream napisal/-a:Tukaj gre v razmislek, da cepivo ne more učinkovati, proti stranskim učinkom imunosti organizma na določen učinek...
- očitno ti ni jasno, kako delujejo cepiva (ravno na način, da spodbudijo imunski sistem, da tvori protitelesa, ki so pripravljena na "boj", še preden se zgodi prava inokulacija s povzročiteljem bolezni);
- tvoje prepričanje, da so "virusne epidemije posledica odpornosti na zdravila", je povsem šarlatansko: proti virusom se bori sam imunski sistem s protitelesi in če je genom virusa stabilen, imunski sistem zlahka pomete z njim. Če pa ima virus sposobnost hitrega mutiranja, potem se mu imunski sistem ni zmožen zoperstaviti s prvotnimi protitelesi, zato mora tvoriti vedno nova protitelesa, ki pa spet niso učinkovita, ko virus spet mutira. Šolski primer za to je virus hepatitisa C, ki se ga v večini primerov imunski sistem ne more znebiti, ker zelo hitro mutira. Zato tudi ni možno izdelati uspešnega cepiva za ta virus; za razliko od npr. hepatitisa B, ki ne mutira, in zanj obstaja uspešno cepivo, kar zagotavlja praktično doživljenjsko odpornost.
Re: Šolski primer opiranja anticepivcev na psevdoznanost
Sploh mi ni jasno, kaj želiš s tem povedati.
Primer je jasen, lahko da pride do takojšnjega zavračila imunskega sistema na določeno sestavino, lahko se sčasoma zmanjša odpornost telesa epidemični pojav nekega virusa je pa tako ali tako samo nova vrsta le-teh, ki postanejo odporni na določeno zdravilo, torej?
- Mi je jasno, kot tudi da te pripne na postljo s 40°.Iz tvoje besedne solate ni bilo prav nič jasno. Gornje pojasnilo pa je povsem smešno:
- očitno ti ni jasno, kako delujejo cepiva (ravno na način, da spodbudijo imunski sistem, da tvori protitelesa, ki so pripravljena na "boj", še preden se zgodi prava inokulacija s povzročiteljem bolezni);
- tvoje prepričanje, da so "virusne epidemije posledica odpornosti na zdravila", je povsem šarlatansko: proti virusom se bori sam imunski sistem s protitelesi in če je genom virusa stabilen, imunski sistem zlahka pomete z njim. Če pa ima virus sposobnost hitrega mutiranja, potem se mu imunski sistem ni zmožen zoperstaviti s prvotnimi protitelesi, zato mora tvoriti vedno nova protitelesa, ki pa spet niso učinkovita, ko virus spet mutira. Šolski primer za to je virus hepatitisa C, ki se ga v večini primerov imunski sistem ne more znebiti, ker zelo hitro mutira. Zato tudi ni možno izdelati uspešnega cepiva za ta virus; za razliko od npr. hepatitisa B, ki ne mutira, in zanj obstaja uspešno cepivo, kar zagotavlja praktično doživljenjsko odpornost.
- ne govorimo o sto let starih virusih za katere sploh ni zdravila, poglej primer ptičje gripe a naj se grem cepit vsake tri štiri leta ponovno proti novi obliki CHA-5
Re: Šolski primer opiranja anticepivcev na psevdoznanost
stream napisal/-a:
Sploh mi ni jasno, kaj želiš s tem povedati.Primer je jasen, lahko da pride do takojšnjega zavračila imunskega sistema na določeno sestavino, lahko se sčasoma zmanjša odpornost telesa epidemični pojav nekega virusa je pa tako ali tako samo nova vrsta le-teh, ki postanejo odporni na določeno zdravilo, torej?- Mi je jasno, kot tudi da te pripne na postljo s 40°.Iz tvoje besedne solate ni bilo prav nič jasno. Gornje pojasnilo pa je povsem smešno:
- očitno ti ni jasno, kako delujejo cepiva (ravno na način, da spodbudijo imunski sistem, da tvori protitelesa, ki so pripravljena na "boj", še preden se zgodi prava inokulacija s povzročiteljem bolezni);
- tvoje prepričanje, da so "virusne epidemije posledica odpornosti na zdravila", je povsem šarlatansko: proti virusom se bori sam imunski sistem s protitelesi in če je genom virusa stabilen, imunski sistem zlahka pomete z njim. Če pa ima virus sposobnost hitrega mutiranja, potem se mu imunski sistem ni zmožen zoperstaviti s prvotnimi protitelesi, zato mora tvoriti vedno nova protitelesa, ki pa spet niso učinkovita, ko virus spet mutira. Šolski primer za to je virus hepatitisa C, ki se ga v večini primerov imunski sistem ne more znebiti, ker zelo hitro mutira. Zato tudi ni možno izdelati uspešnega cepiva za ta virus; za razliko od npr. hepatitisa B, ki ne mutira, in zanj obstaja uspešno cepivo, kar zagotavlja praktično doživljenjsko odpornost.
- ne govorimo o sto let starih virusih za katere sploh ni zdravila, poglej primer ptičje gripe a naj se grem cepit vsake tri štiri leta ponovno proti novi obliki CHA-5
Re: Šolski primer opiranja anticepivcev na psevdoznanost
Spet po šarlatansko nakladaš:
- Če "fašeš" gripo, kljub temu da si se cepil, pač cepivo ni bilo narejeno za sev, ki si ga "fasal". Poleg tega cepiva nikoli ne varujejo 100%, omogočajo pa vsaj blažji potek bolezni.
- Očitno še vedno ne dojameš, da cepivo NI zdravilo v klasičnem pomenu, ampak le spodbuda imunskemu sistemu, da sam tvori obrambo (npr. proti virusu) še pred napadom/okužbo.
Dokler se ne boš izobrazil, boš pač le po šarlatansko nakladal.
- Če "fašeš" gripo, kljub temu da si se cepil, pač cepivo ni bilo narejeno za sev, ki si ga "fasal". Poleg tega cepiva nikoli ne varujejo 100%, omogočajo pa vsaj blažji potek bolezni.
- Očitno še vedno ne dojameš, da cepivo NI zdravilo v klasičnem pomenu, ampak le spodbuda imunskemu sistemu, da sam tvori obrambo (npr. proti virusu) še pred napadom/okužbo.
Dokler se ne boš izobrazil, boš pač le po šarlatansko nakladal.
Re: Šolski primer opiranja anticepivcev na psevdoznanost
Nepoznavalec, ha? Ravno o tem govorim, ko bo cepivo 100% se bom pa ponovno vprašal.shrink napisal/-a:Spet po šarlatansko nakladaš:
- Če "fašeš" gripo, kljub temu da si se cepil, pač cepivo ni bilo narejeno za sev, ki si ga "fasal". Poleg tega cepiva nikoli ne varujejo 100%, omogočajo pa vsaj blažji potek bolezni.
- Očitno še vedno ne dojameš, da cepivo NI zdravilo v klasičnem pomenu, ampak le spodbuda imunskemu sistemu, da sam tvori obrambo (npr. proti virusu) še pred napadom/okužbo.
Dokler se ne boš izobrazil, boš pač le po šarlatansko nakladal.
Re: Šolski primer opiranja anticepivcev na psevdoznanost
Tipičen odziv šarlatana, ki mu ni jasno, da je blag potek bolezni neprimerno boljši scenarij kot pa hud potek z morebitnimi hudimi posledicami (vključno s smrtjo). Poznavalec pa tak.stream napisal/-a:Nepoznavalec, ha? Ravno o tem govorim, ko bo cepivo 100% se bom pa ponovno vprašal.shrink napisal/-a:Spet po šarlatansko nakladaš:
- Če "fašeš" gripo, kljub temu da si se cepil, pač cepivo ni bilo narejeno za sev, ki si ga "fasal". Poleg tega cepiva nikoli ne varujejo 100%, omogočajo pa vsaj blažji potek bolezni.
- Očitno še vedno ne dojameš, da cepivo NI zdravilo v klasičnem pomenu, ampak le spodbuda imunskemu sistemu, da sam tvori obrambo (npr. proti virusu) še pred napadom/okužbo.
Dokler se ne boš izobrazil, boš pač le po šarlatansko nakladal.
Re: Šolski primer opiranja anticepivcev na psevdoznanost
Na primeru mi to razloži, ker iz tvojih odgovorov se neda razbrati o tvojem "poznavalstvu", če dojemaš vse kot posplošeno.shrink napisal/-a:Tipičen odziv šarlatana, ki mu ni jasno, da je blag potek bolezni neprimerno boljši scenarij kot pa hud potek z morebitnimi hudimi posledicami (vključno s smrtjo). Poznavalec pa tak.stream napisal/-a:Nepoznavalec, ha? Ravno o tem govorim, ko bo cepivo 100% se bom pa ponovno vprašal.shrink napisal/-a:Spet po šarlatansko nakladaš:
- Če "fašeš" gripo, kljub temu da si se cepil, pač cepivo ni bilo narejeno za sev, ki si ga "fasal". Poleg tega cepiva nikoli ne varujejo 100%, omogočajo pa vsaj blažji potek bolezni.
- Očitno še vedno ne dojameš, da cepivo NI zdravilo v klasičnem pomenu, ampak le spodbuda imunskemu sistemu, da sam tvori obrambo (npr. proti virusu) še pred napadom/okužbo.
Dokler se ne boš izobrazil, boš pač le po šarlatansko nakladal.
Re: Šolski primer opiranja anticepivcev na psevdoznanost
Roman, hvala enako - pa kar rajaj na troblenje Asinusa, ste res zabavna druščina!Roman napisal/-a:Leo, nič si ne daš dopovedati, kajne?
Re: Šolski primer opiranja anticepivcev na psevdoznanost
Razlage naj si anticepivci pridobijo z ustreznim izobraževanjem; za začetek je dovolj napotiti jih na Romanov link na prvi strani.stream napisal/-a:Na primeru mi to razloži, ker iz tvojih odgovorov se neda razbrati o tvojem "poznavalstvu", če dojemaš vse kot posplošeno.shrink napisal/-a:Tipičen odziv šarlatana, ki mu ni jasno, da je blag potek bolezni neprimerno boljši scenarij kot pa hud potek z morebitnimi hudimi posledicami (vključno s smrtjo). Poznavalec pa tak.stream napisal/-a:Nepoznavalec, ha? Ravno o tem govorim, ko bo cepivo 100% se bom pa ponovno vprašal.