Programiranje?
Programiranje?
Kako bi napisal igro (spogramiral)?????
prosim pomagajte.
karkoli je dobr
prosim pomagajte.
karkoli je dobr
mah preveč folka si misli kak je to na izi...
zej pa lahk tak ko ti je že Buschi povedal, kar je najbolj pametno, pa ne pričakuj veliko, ker za sprogramirat dobro igro rabiš veliko dela in znanja, pa še sam jo boš ZELO težko naredil
lažje stvari pa ... lahk poiščeš kak program za izdelovanje navadnih 2D iger, dokaj preprosto, pomagaj si z google
al pa se raj usmeriš v izdelovanje sob, veliko iger ima zraven editorje s katerimi se lahko naučiš in izdelaš kakšno sobo
zej pa lahk tak ko ti je že Buschi povedal, kar je najbolj pametno, pa ne pričakuj veliko, ker za sprogramirat dobro igro rabiš veliko dela in znanja, pa še sam jo boš ZELO težko naredil
lažje stvari pa ... lahk poiščeš kak program za izdelovanje navadnih 2D iger, dokaj preprosto, pomagaj si z google
al pa se raj usmeriš v izdelovanje sob, veliko iger ima zraven editorje s katerimi se lahko naučiš in izdelaš kakšno sobo
Re: Programiranje?
Mislim, da so v Sloveniji neka podjetja, ki pišejo igrice. Mislim, da je bolj racionalno, da se nekam priključiš, kot da vse delaš sam. LPradovednež napisal/-a:Kako bi napisal igro (spogramiral)?????
prosim pomagajte.
karkoli je dobr
Uradna racunalniska izobrazba nima pomena. Bistvo je kako kompleksne sisteme lahko se obvladas da se ne izgubis, sintakso pa garantirano obvladas po 2 tednih dela na projektu. Preverjeno
Glede iger, za enega cloveka mislim da je izvedljivo napisati kakrsnokoli miselno igro, mogoce primitivnejso strategijo (blocna grafika), umetna inteligenca za matematicno deterministicne enostavne probleme. Kar se tice 3D grafike pa naceloma nimas sans, le kdo bo vnasal vse skelete in poligone
Sicer je post star dve leti, ampak dobro bi blo vedeti kaksen projekt imas v mislih...
Glede iger, za enega cloveka mislim da je izvedljivo napisati kakrsnokoli miselno igro, mogoce primitivnejso strategijo (blocna grafika), umetna inteligenca za matematicno deterministicne enostavne probleme. Kar se tice 3D grafike pa naceloma nimas sans, le kdo bo vnasal vse skelete in poligone
Sicer je post star dve leti, ampak dobro bi blo vedeti kaksen projekt imas v mislih...
Se opravičujem ker zamujam za nekajmesecev. O zgodovini ne bom klobasal, čeprav se z njo marsi kaj razjasni. Najprej, kaj sploh želiš narediti. Kot so že drugi omenili je za konkretno igro (kača tetris, ...) velik dela, predvsem učenje samega jezika. Za take igre lahko programiraš, na grafiko pa dokler si sam si ne delat utvar, to ni mišljeno negativno, ko boš videl za kaj se gre boš videl kaj vse je potrebno, Za nek visokoleteč naslov je okoli 100 profijev, ki so spezializirani (programiranje, riusanje, načrtovanje, zvok) in potem še na področja AI, texture, animacije, FX, in potem še enkrat toliko ljudi za oglaševanje in trženje, prevajanje ... Za začetek priporočam heh C++, če ne bo šlo potem profesijonalnost odpade probaj potem C#, dobri knjigi sta "C++ Primer plus" (stephen Pratha) ali Pro "C# and .net platform 2005", za kompilerje pa priporočam VC++ express in VC# express brezplačna sta, ne zato ker bi bil privrženec Microsofta ampak ker je v velikih projektih brez IDEja ne gre področje ker Microsoft nima kunkurence.
v živeljnju sm jih naredu kar nekaj...
prvo se morš naučit splošnega programiranja,...
te dni je pomojm najlažje narest igro v flashu, ker ima relativno preprost in dober grafični interface.
če delaš pod linuxom, maš kar nekaj dobrih knjižnic za delo z grafiko...
drgač pa kake preproste igre se da narest z delphijem (verjetno tudi nepreproste, ne poznam dost delphija)
lohk greš pa v ekstrem pa si instaliraš kakšen visual c++, pa pogruntaš openGL oz. directX sam tuki se stravi pol mal zakomplicirajo, predvsem s 3d grafiko...
prvo se morš naučit splošnega programiranja,...
te dni je pomojm najlažje narest igro v flashu, ker ima relativno preprost in dober grafični interface.
če delaš pod linuxom, maš kar nekaj dobrih knjižnic za delo z grafiko...
drgač pa kake preproste igre se da narest z delphijem (verjetno tudi nepreproste, ne poznam dost delphija)
lohk greš pa v ekstrem pa si instaliraš kakšen visual c++, pa pogruntaš openGL oz. directX sam tuki se stravi pol mal zakomplicirajo, predvsem s 3d grafiko...
Em, flash je bolj tako. Flash je dober za hitro in nekompleksno, če se želi kaj več se ne da, znanje ne koristi naprejter flash ni za hitrost. Delphi sam po sebi nič ne pomaga, še zmeraj se rabi grafika. Ta ekstrem, to je to kar se rabi ko nekdo želi narediti igro kot si želi , tiste knižnice v Linuxu so, brez zamere, poden in tudi niso ne vem kako preprostejše od OpenGLa če je že Linux na sceni.
1.)Ce delas enostavno miselno igro ali kaj podobnega, potem: JAVA ali FLASH
2.)Ce hoces 3D pospeseno grafiko, potem se izogibaj DirectX-u. Microsoft je tukaj naredil eno veliko sranje. Za prvi trikotnik rabis v DirectX sto vrstic neberljive kode, v OpenGL pa okrog 10. Poleg tega pri OpenGL za vsako stvar ki jo napises ves kaj pomeni, kar zna biti precej koristno. Glede programskega jezika je pa tukaj najboljsi C++ ker mu je OpenGL pisan na roko. Glede postavitve prvega okna in manipulacijo gumbkov in podobnih reci je pa spet boljsi Linux in njegov QT, ki ga molce prevzamejo tudi Win uporabniki. Brez tega imas namrec spet opravka z mesano solato nekih nerazumljivih _HANDLE, HWND in HINSTANCE zadev...
pa se to: DELPHI je za otroke in nedeljske programerje. Ce noces dobiti cira na zelodcu se z njim ne ukvarjaj. Tudi knjiznice za DELPHI so redke in jih je tezko najti.
2.)Ce hoces 3D pospeseno grafiko, potem se izogibaj DirectX-u. Microsoft je tukaj naredil eno veliko sranje. Za prvi trikotnik rabis v DirectX sto vrstic neberljive kode, v OpenGL pa okrog 10. Poleg tega pri OpenGL za vsako stvar ki jo napises ves kaj pomeni, kar zna biti precej koristno. Glede programskega jezika je pa tukaj najboljsi C++ ker mu je OpenGL pisan na roko. Glede postavitve prvega okna in manipulacijo gumbkov in podobnih reci je pa spet boljsi Linux in njegov QT, ki ga molce prevzamejo tudi Win uporabniki. Brez tega imas namrec spet opravka z mesano solato nekih nerazumljivih _HANDLE, HWND in HINSTANCE zadev...
pa se to: DELPHI je za otroke in nedeljske programerje. Ce noces dobiti cira na zelodcu se z njim ne ukvarjaj. Tudi knjiznice za DELPHI so redke in jih je tezko najti.
Ne pritozuj se. V Delphiju bi rabil se vec. Razlika je samo v tem da ti razvojno okolje nudi moznost da samo zlagas zadevo kot iz lego kock. Zelo slab stranski efekt tega nacina je pa da nimas nikakrsnega nadzora nad mehanizmom ustvarjanja okna in tako ne mores posegati v delovanje (sploh ne ves kaj pravzaprav zadeva pocne). Sploh pa tudi za C++(Borland) in Javo(NetBeans) obstajajo podobna orodja (in ravno tako ti skrivajo resnico o tem kako zadeva deluje).
Pa mislim da je 50 vrstic pretirano. Deluje ze tole (upam, nisem preveril):
Za kaj vec pa samo povozis QWidget in v konstruktorju meces gor elemente. Simpl.
Pa mislim da je 50 vrstic pretirano. Deluje ze tole (upam, nisem preveril):
Koda: Izberi vse
#include <stdlib.h>
#include <qapplication.h>
#include <qwidget.h>
using namespace std;
int main(int argc, char **argv){
QApplication app(argc, argv);
QWidget* widg=new QWidget();
widg->setGeometry(40, 40, 500, 500);
app.setMainWidget(widg);
widg->show();
return app.exec();
}