Evo vidiš. Pretiravaš z razbijanjem. Zakaj sprašuješ in odgovarjaš z natanko tako, če tako, te moram spomniti na bias.

Niti ne, vesolje je, kar vemo. Zakaj vemo, ker smo tudi mi. Kaj in kako je, pa je že naša lokalna zgodba, da ne rečem dogodivščina.Roman wrote:Spet pesniško pretiravaš. Vpliv imamo le na zelo majhnem delčku vesolja, pa še to le do neke mere.Na dogajanje v vesolju pa imamo nek vpliv

Nitka iz Nastanek vesolja
Aniviller: Najboljši dokazi v naravi so tisti, ki gradijo na zdravi pameti in zanikanju predpostavk na podlagi neujemanja napovedi.
Bargo:Kako preprosta modrost.
Malo pa že bi dejal Archibald. Se strinjaš?Roman wrote:Ampak to ne pomeni, da nanj vplivamo.nenazadnje smo njegov del, a ne?
Vi ki niste, pač ne veste da ste, kar je dejstvo, dvakratno dejstvo.Roman wrote:Zakaj takšna dikcija? Kaj pa mi, ki nismo?Kako mi, ki smo

Ti pa praviš, da ne govoriva istega jezika.Roman wrote:Tako je.pojave preučujemo in poimenujemo pa je pomembno samo za nas
Vidiš, kako nama gre. Saj komaj verjameš, kaj ne?Roman wrote:Objektivno (kakšen izraz iz tvojih ust!) smo res smrtniki, ampak ni to vzrok preučevanja in poimenovanja.ker smo objektivno smrtniki.
SSKJ: púhlica in puhlíca -e ž (ú; í) 1. ekspr. besedna zveza, ki zaradi pogostne, nepristne rabe izgubi svojo vsebinsko vrednost: govoriti, uporabljati puhlice / časopisne puhlice / obrabljene, prazne puhlice / sprejel jih je s prijaznimi puhlicami 2. agr. rahla, rodovitna prst: saditi v puhlico / obdelovati puhlico ♪Roman wrote:Puhlica.Zmeraj sta vsaj dve poti. Biti ali ne biti.
Ja, kakor želiš.
Saj otrok ni kamera in še ta ima svoje omejitve. Ali nisi videl, da otroci obračajo glavo? Iščejo dogajanje po prostoru tisto, ki jih pritegne in čemur so pripravljeni posvetiti pozornost, skratka izbirajo iz prostora. To počneš tudi TI, a ne?Roman wrote:Posnema. Nezavedno in nekritično posnema.Kaj pa počne? Kako se pa uči?Roman wrote:Res sicer ne ve, kaj naj izbere, sploh ne ve, da bi lahko izbiral. V resnici sploh ne izbira.
Struktura je jezikovno neodvisna, je kakršna je in eno od teh smo mi poimenovali kozarec. Stavim, da imajo tudi v drugih jezikih besedo za kozarec? Kako bi sploh bili mogoče prevodi, če ne bi bilo mogoče transformirati ene besede v drugo in ohranjati pomen zgodbe? Te ne preseneča, da se je jezik neodvisno razvijal po svetu in to tako, da je mogoče prevajati/prirediti, da se ohrani izvorna zgodba?Roman wrote:Misliš kitajskega in slovenskega?Kozarec, kot predmet ima tako dva ali več "šumov"/besed, a ne?
Ne izbrati je izbira, ne gre za odrekanje temveč za svobodno izbiro.Roman wrote:Razumem, da se lahko odpoveš nečemu, kar je.Če izbereš, si izbral iz danih možnosti, lahko pa ne izbereš, ne vem kaj te zabava.
Lepo, da se znaš zabavati sam.Roman wrote: Zabava pa me odrekanje v primeru, ko tistega, čemur se odrekaš, ni, ali pa ni mogoče. Niti na misel mi ne pride, da bi se odrekel večernemu sprehodu na Jupitru.
Seveda sem tako mislil, cilj otroka je komunikacija, učinkovita komunikacija, kar pomeni, da bi rad, da ga še kdo drugi razume poleg mame in če tako se mora potruditi, skratka prilagajanje okolju. In ko uspe, začne prilagajati okolje sebi na večji skali.Roman wrote:Me veseli, da tako misliš. Prej si namreč dejal, da otrok iz blebetanja naredi komunikacijo. Kakor da blebetanje ni komunikacija.Seveda je blebetanje komunikacija, začetek komunikacije, ki jo vzpostavlja otrok.

Prvi izbor je časovno omejen, drugi relacijsko in vrstno določen. Kaj pa je značilno za otroke?Roman wrote:Po katerem kriteriju se imate za otroke?Veš, mi smo itak otroci.
i]otrok 1. deček ali deklica v prvih letih življenja 2. človeški potomec v odnosu do staršev (SSKJ)[/i]
Vidiš, še je ponovljivo. Kako dolgo bo še tako?Roman wrote:Uspelo.Predlaga "žonglerji" in moraš vztrajati na "žbonglji" in potem bi naj dobil tisto sliko.
Ja, bo mogoče prišel drugačen čas.Roman wrote:Če ti tako praviš. Jaz do Googla ne gojim take vere.Kje na nje so žbonglji ne vem, nekje so pa že, če Google vrne, kaj ne?
Ja.Roman wrote:Res?Veš, Google vrne samo tri slike in mogoče je potrebno poiskati skupno lastnost vseh treh, da bi dobil pomen
Zakaj vera, Google objektivno kaže, da si TI tisti, ki si je izmislil besedo in pač imaš to čast, da podaš definicijo.Roman wrote:Res? Oba zadetka kažeta na moja prispevka v dveh forumih. Huda vera, res.če upoštevaš še dva besedilna zadetka, "ontologija ničnosti" in "Skrivnosti homo sapiensa" bo še lažje.
hm. Mogoče ubogljivosti.Roman wrote:Nasprotje česa?Eva je nasprotje
Ne dolgo tega nazaj, sem celo sebe presenetil.Roman wrote:Tega nisem vedel. Kdaj ti je to nazadnje uspelo?in z Evo se najlažje odkrivajo nasprotja.
Seveda sta sterilizacija in vojna problem. Od kod ti takšne ideje?Roman wrote:Torej sterilizacija in vojna nista problem. Zanimivo.Zakaj pa naj bi to bil problem?
Opa, to pa je za novo temo, ker je res močna.Roman wrote:Uh, ta je pa močna. Je pod dobavljanjem hrane mišljen tudi Monsanto? In človeštvo naj bi imelo korist od ekonomske učinkovitosti? Iz katerega stoletja je citat? In kako se ekonomska učinkovitost vidi v ekonomskih krizah? Kako v izkoriščanju revežev? Pri čemer članek obravnava stradanje samo v smislu koncentracijskih taborišč, nikakor pa ne v smislu revežev, ki se redijo, ker si ne morejo privoščiti zdrave hrane. Saj ne morem verjeti.This is due to an increasing supply of food and to overall gains in economic efficiency.
Zato, ker sem lahko tudi del te skupine, če želim.Roman wrote:Zakaj potem uporabljaš prvo osebo množine?Jaz ne več. Sem se otresel te vere. Kaj pa TI?Roman wrote:To veruješ?
Verjetje, verovanje, smiselna stava na resnico, vse je to v istem košu. Kaj meniš, če rečem tako, da so verjetja informacijska stanja, ki predvidevajo/utemeljujejo naše obnašanje/odzive. ?Roman wrote: Zame ne skrbi, verovanje ni moj problem.
No, vidiš? Vesolje je, ...Roman wrote:Ah, to. Seveda ne.Opis sestave molekule ni v molekuli.
No, dopolni/spremeni tako, da boš lahko umaknil pesništvo. Boš?Roman wrote:Pesniško rečeno res.Kako pa pridemo do novi spoznanj, če ne tako, da postavimo pravo vprašanje naravi?
Res je, hecno je, da tudi tebe ni mogoče dokazati, čeprav meniš, da si skrit za kožo in se najdeš v možganih.Roman wrote:Dobro. Te pač ni mogoče dokazati.Ne vem, očitno veš TI, da JAZ nisem prav razumel.Roman wrote:Si prepričan, da si vse prav razumel? Ali mantraš kar tako?

Tako, "Stand-up komičar je osoba koja humorističnim nastupom nastoji nasmijati i zabaviti publiku na pozornici."Roman wrote:Saj pravim, da je komik. Kako ne?Ne, če je vsemogočen je lahko tudi komik.Roman wrote:Standup?
Še bolj, veliko bolj, kot si sploh lahko predstavljaš tako, da je poleg izginjanja in pojavljanja povedal še kakšno o kreiranju, kot smo že jemali: "Končno energije v nekaj časa", ker neskončno energije v nič časa ne ustreza našim domnevam, da o nič energije v neskončno časa sploh ne govorimo.Roman wrote:Heisenberg ni bil tako pesniški. Če bi bil ti manj pesniški, bi razlikoval med izginjanjem in pojavljanjem.Heisenberg te pozdravlja, ki pravi, da če preveč posiljuješ z pridobivanjem informacije ti bo še delec izginil tako, da ...