Ojoj..
Saj ne vem kje bi začel..
Najhuje je ker se bolj ali manj ne strinjam z nikomer..
Pa začnimo na začetku..
Ja, tema foruma naj bi bila pisanje igric!
Pravilen pristop do programiranja je, da veš kaj želiš. Če tega ne veš se moraš toliko časa spraševati "kaj jaz sploh želim" dokler ti to ni jasno. Ko ti je to jasno moraš vso stvar čim hitreje spraviti na papir, (osnovne smernice) ker kaj kmalu se ti lahko zgodi, da boš svoje želje razširil.
Tako seveda programa/igrice ne boš nikoli dokončal, ker v osnovi ne veš kaj sploh želiš. Niti ne veš, če si to dejansko sposoben narediti.
No in na to je dejansko opomnil le AlexUS..
...
No, in naš gost
radovednež je svojo celotno zamisel strnil v dve vrstici..
Kako bi napisal igro (sprogramiral)?????
prosim pomagajte.
Če bi bil moderator programer bi temo enostavno zbrisal..
...
Tema DirectX ali pa OpenGL je pač stvar posameznika oziroma njegovega predhodnega programerskega poznavanja.
Tako DirectX kot OpenGL je le programski vmesnik (interface). V obeh se, da napisati povsem enake stvari.. Vsak posameznik pa naj bo začetnik ali profi bo hvalil tisto s čimer ima boljše izkušnje.. Da pa spišeš igrico v enem ali drugem pa je potrebno obvladati marsikaj. Za začetek vsaj osnove programiranja..
shrink napisal/-a:To je še en dokaz, da ne znaš brati. Če si še enkrat pozorno prebereš post, boš (upam) ugotovil, da je odgovor bil namenjen GJ-ju, ki je povsem napačno sklepal, da govorim o dogajanju v bivši Jugi. Sicer pa je res, da sva z GJ-jem že marsikatero rekla (tudi z ostrejšim tonom) v številnih debatah, zato si lahko privoščim tudi takšne besedne zveze, kot je npr. "kot ponavadi".
GJ ni napačno sklepal, da govoriš o bivši Jugi, temveč je hotel izvedeti kaj pomeni zate besedica programiranje.. In sedaj mi je to veliko bolje jasno..
Jeep.. Programiranje ima za seboj več desetletno zgodovino.. Da ne rečem, da se je začela veliko prej kot pred 40 leti. Sodobno programiranje se je začelo z zasnovo procesorja, ki jo je izumil gospod Von Neumanna in objavil že leta 1945.
Koda o kateri govori shrink je na nivoju potrebe reševanj numeričnih problemčkov.
In je programsko povsem preprosta pač primerna takratnim potrebam. Povsem razumljivo je, da se koda še danes prevede saj uporablja povsem osnovne programske ukaze.
shrink napisal/-a:No, če odgovorim še tebi: Ameriške kode, ki so tako robustne, da zdržijo še desetletja in se še danes uporabljajo, so zlata vredne. Pa sploh nisem "amerofil", ali kaj podobnega.
Namesto besedice 'robustne' bi bilo bolj točna raba besede 'preproste'..
Tukaj seveda ne mislim na sam problem, ki ga koda rešuje temveč zgolj na kodo.
Citat..
shrink napisal/-a:Poznam pa programerje, ki trdijo, da je objektno programiranje popolnoma nepotrebno in lahko kodo ravno tako kvalitetno, pregledno in za potrebe kasnejšega vzdrževanja ali popravljanja primerno zaprogramirajo v neobjektnem jeziku. Se pa strinjam, da če od začetka začneš gojiti objektni pristop, se ti ta prej ali slej obrestuje.
Jaa.. Tudi jaz jih poznam.. Ker sem low level progrmer ti lahko mirne duše zagotovim, da se da vsak program povsem lepo, kvalitetno pregledno in za potrebe kasnejšega vzdrževanja napisati brez rabe programskega jezika, torej direktno v memoniku oziroma zbirnem jeziku.
Objektno programiranje je zgolj urejen logični nivo razmišljanja oziroma dojemanja/reševanja programskega problema.
In če hočeš še drugače.. Po dobrem programskem dizajnu spoznaš dobrega programerja, seveda pod pogojem, da si sposoben razumeti njegovo kodo!
shrink napisal/-a:Če nov standard podpira prejšnje, je to hvale vredna lastnost.Bil je Basic. In koda se je dala prenesti, vendar ne brez popravkov.
In..
Če programer pogleda programček o katerih govoriš.. Ga v naslednjem trenutku lahko brez kakršnih koli problemov prevede v C.
shrink napisal/-a:Sploh ni govora o prenosljivosti a' la copy/paste, ampak o tem, da se kode v nespremenjeni obliki dajo prevesti v delujoč program. Po mojih izkušnjah edino Fortran to omogoča.
Ahh, daj no edino fortran? Več kot očitno imaš ti povsem zadostuje fortran izpred 40 let. In za reševanje matematičnih problemov povsem zadostuje (prosim ne mešati specializiranih matematičnih programov ala Math lab s programskimi jeziki čigar osnova je seveda C).
No C je standardiziran že zelo dolgo časa ali pa recimo pascal.. In, če je koda v skladu s standardi se tudi temu primerno prevede.
Lahko noč..