Roman napisal/-a:problemi napisal/-a:Pustimo pridevnike resno/neresno raje ob strani.
Jaz pa te ocene resno jemljem. Še posebej, če gre za moje ocene.
Tu ne bom polimiziral, gre pač za tvoje mnenje oziroma oceno.
Roman napisal/-a:Ampak filozof bi se ga moral zavedati in ga poskušati zmanjšati na najmanjšo možno mero.
Pa saj se ga. Saj se zavedajo, da je filozofija od človeka (človekovo umovanje) in ne od kogarkoli drugega.
Roman napisal/-a:Pa le ni tako preprosto. Če je namen logičen, to še ne velja nujno tudi za izjavo, ki je rezultat tega namena.
Roman se strinjam, da ni tako preprosto. Pravim samo, da si lahko zamislimo nek formalno logični sistem (konec koncev je to religijski koncept nastanka vesolja, življenja itd.), za katerega pa se izkaže da je popolnoma zgrešen.
Roman napisal/-a:Ja, izkaže se, da res predpostavlja, da bog je, čeprav naj bi ga dokazal. Zato je kajpak svoje dokaze preimenoval v poti, a nekateri kar ne morejo verjeti, da gre samo za poti. Končnost v resnici ni predpostavljena in jo poskuša dokazati. Sicer neuspešno, a tega s takratnim znanjem logike ali matematike ni mogel vedeti.
"Vsaka stvar, ki se giblje, mora torej imeti vir gibanja v drugi stvari. Če se torej gibalo spreminja, mora tudi samo imeti vir gibanja v neki drugi stvari in ta znova v drugi.
To pa se ne more nadaljevati v neskončnost, ker bi tako ne bivalo neko prvo gibalo in potemtakem tudi neko drugo gibalo ne, ker druga gibala vzgibljejo samo zato, ker jim je dalo gibanje prvo gibalo, tako kakor npr. palica giblje samo, če jo premakne roka. Torej moramo priti do nekega pragibala, ki je negibno in vsi vedo, da je to Bog" (kopirano s tvojega posta na mislecih)
Da ne bo pomote, Akvinca ničesar ne obsojam (v stilu: pojma ni imel, glej kaj je pisal), zopet samo hočem poudariti omejitve, ki jih ima lahko sklepanje iz logike (s čimer se tudi sam strinjaš).
Roman napisal/-a:Ah, to. Ja, imaš prav. Kršeno je v bistvu načelo sorazmernosti. Ampak je tu tudi logika: zakoni morajo biti taki, da koristijo barabam na oblasti.
Dobro.
Roman napisal/-a:Kaj je slabega na omejevanju? Načeloma sem pošten. Se moram zaradi tega počutiti omejenega?
V mislih sem imel Nietzschejevo filozofijo.
Roman napisal/-a:Tu gre za težavo, da se ti zdi logično, da se ti ne bo nič zgodilo. Svet pač ne deluje po željah posameznikov.
Ne gre se za to, da bi jaz živel v neki fantazmi, da se mi na temu svetu ne more nič zgoditi. Govoril sem o logiki nasilja, o logiki akta te nasilne osebe oziroma njegovega dejanja.
Roman napisal/-a:Predlagaj.
Kaos (kaotični sistemi), imaginarno (ne mislim na števila).