Problemi je napisal:
Vojko resnično te pozivam, da si preberi kaj o argumentaciji. Vse kar si povedal se je zgodilo, ko je bil omenjeni že v debati. Lahko bi me sicer opomnil, da zakaj se hecaš in ga pozivaš k računaju, recimo to bi lahko razumeli kot vpletanje shrinka v debato. Čeprav seveda ne gre za to, sem pač mislil, da bo razumel šalo.
A primer naše vrle dame Agate - »ene od najrazgledanejših«
na našem forumu - si pa kar izpustil? Nekako ne spada v to tvojo predstavo o argumentaciji, kaj? In ti boš mene "pozival, da si preberem kaj o argumentaciji«! Mislim, da nisi samo »fizikalni analfabet«, kot je izvolil pravilno zapisati
shrink…
Očitno sem se zmotil - ne on, jaz sem se glede tega zmotil.
Očitno, ja, ampak ni treba ponavljati, nismo
slow-minded, razumeli smo že prvič: ti si se zmotil (kot bičajno).
Ni niti ene teme v kateri si me ti stisnil v kot.
O tem ne moreš meritorno soditi ti, ki si involviran; to bodo povedali drugi.
Ampak to je dejansko povsem nepomembno ... Ti si vedno in zgolj oproda nekomu. Rekel sem ti, da se ne primerjaj predvsem pa ne šlepaj na ostale sogovornike.
Včasih je komu biti čast oproda, če smo že pri tem, »
ampak to je dejansko povsem nepomembno«, kot praviš. Glede »šlepanja« (pravilno nem. »schleppen«) pa sem ti že povedal svoje: to ni moj nivo.
To trdim še zdaj. Konec koncev si dve živali tu dopisujeta.
Narobe! Govori v prvi osebi ednine.
Skušaj razumeti evolucijo. Razsvetljenstvo (brez upoštevanja evolucije) je povsem passé!
Od kod pa zdaj tale »bosanski lonac: razsvetljenstvo in evolucija??!! Mislim sem, da debatirava o odnosu materija/zavest.
Preberi si o "zrcalnem poskusu" in neki gorili, če se ne motim z imenom Koko. Dodaten dokaz pa dobiš v odgovoru glede živali in kulture pri le teh.
Preberi si ti, kaj vse spada med »živali«, o katerih trdiš, da imajo zavest. Če se tudi teh »bedastoč« niste učili v tvoji srednji šoli, ti bom osvežil spomin, kaj vse spada v »živalsko carstvo«:
deblo - praživali
deblo - spužve
deblo - nečlenarji
deblo - mnogočlenarji
deblo - maločlenarji
deblo - strunarji
poddeblo - brezglavci
poddeblo - plaščarji
poddeblo - vretenčarji
razred - obloustke
razred - ribe
razred - dvoživke
razred - plazilci
razred - ptice
razred - sesalci
Torej, katere imajo zavest? Ne moreš kar začeti jecljati o »neki gorili, če se ne motim z imenom Koko«. No, kaj bo, Sancho? Pa ne spet
ad hominem, ko sem te stisnil v kot.
Če klati neumnosti pač klati neumnosti, četudi je to sam Karl Marx.
Ti boš že vedel, ker si prebral vseh njegovih 40 knjig…
Saj sem ti rekel, da je dialektični materializem pri obravnavi zavesti tako relevanten kot amritova obravnava teorije relativnosti.
Mnenje eksperta sem vedno cenil in upošteval…
Razmišljati o zavesti mimo evolucijske biologije je tako kot obravnavti elektromagnetizem brez, da bi upošteval Maxwella.
Ljubi Sancho, kdo pa »razmišlja o zavesti mimo evolucijske biologije«?? Jaz kaj takega niti v deliriju ne bi počel. Povrhu pa je tvoja primerjva z Maxwellom in elektromagnetizmom čisto deplasirana.
Dojemaš zdaj tiste moje besede, da ti manjka najmanj celo 20. stoletje?
Dojemam, Sancho, saj nisem imbecil. Tebi sicer ne manjka celo stoletje, tebi manjka nekaj krajšega, pa zato bolj bistvenega: solidna splošna razgledanost.
Res je, sploh glede na to da ga ni zanimal.
(Sancho misli na Marxovo zanimanje za Darwina)
Sancho, odvaditi se boš moral te tvoje priskutne manire, da insinuiraš ljudem stvari, ki jih niso napisali, nato pa se v potu svojega obraza »obračunavaš« s tako spreobrnjenimi tezami.
Nikoli nisem napisal, da Darwin Marxa »ni zanimal«. Napisal sem: »Poleg tega Marxova
os zanimanja ni bila evolucijska biologija.« To pa ni trivialna semantična razlika, kaj?
Potem mi pa opiši dialektiko pri novorojenčku, dialektiko med materialnim substratom in čim?
Pa saj nismo v šoli, Sancho! Sicer pa si sam priznal, da o dialektiki nimaš pojma. Še slabše, upal si se celo javno postaviti z »ugotovitvijo«, da je "
dialektika tu toliko relevantna, kot je relevantno amritovo .../. ".
Kaj bom gluhemu razlagal, kako zveni Beethovnova Deveta…
"Volčji človek" odpade, se spomni obdobja ko je rasel med živalmi, torej se je brez dialektike med materialnim substratom in sociološko-historično komponento pri njemu formirala zavest.
Daj, ne dlakocepi, Sancho! Obnašaš se enako iracionalno in otročje kot pri zdaj že razvpitem izračunu verjetnosti nihanja entropije v sobi. Najprej si scal od smeha, ker sploh nisi razumel bistvo fizikalnega problema, druga faza je bila, da si naivno menil, da
shrink ne bo znal ali hotel opraviti izračuna, nato pa – ko ti ga je serviral na pladnju z zlatim robom – si začel momljati nekaj o tem, da "
je notri še nekaj praha, pa nekih drugih delcev, pa kakšna mačja dlaka, katero prepih v sobi premetava sem ter tja, bi se našla» in podobne imbecilnosti.
Saj sem ti napisal, da se je formirala pri »volčjem človeku«
rudimentarna zavest, ki pa je bila
na ravni duševnega bolnika. In to ravno zato, ker ji je manjkalo tisto bistveno – socializacijsko-kulturna komponenta, o kateri ti ves čas govorim in ti jo kažem, ti pa buljiš v moj kazalec.
Poleg tega, edina dialektika, ki jo sam upoštevam, je Heraklitova dialektika.
Veš koliko stoletij je minilo, odkar je Mračni pisal svojo dialektiko? Meni se zdi, da ni »edino dialektika« iz tistega časa, ki jo upoštevaš, ampak kar vsa znanost…
Ti trdiš neprestano: obstaja samo materija in nič drugega.(Vojko)
Točno to, nič drugega.
Vulgarni materializem
par excellence.
Besede, misli, pojme reduciraš na njihov materialni substrat.(Vojko)
Točno tako.
Vulgarni materializem in redukcionizem
par excellence.
Tisto kar omogoča polno uživanje Beethovna so možgani in procesi znotraj le teh. Vse ostalo Ockhamova britev z enim mahom obrije.
Dve orjaški korekciji:
Prvič, najprej moraš Deveto
slišati, ne pa držati partituro v rokah in buljiti v note in skušati uganiti, kako bi zvenele zaigrane.
Drugič, ni res, da so samo »možgani in procesi znotraj le teh« tisto, kar »omogoča polno uživanje Beethovna«. Samo kultivirani možgani (to pa se doseže s sociološko-historično komponento formiranja zavesti, kontinuiteto, ki se na fenomenološki ravni reflektira predvsem skozi jezik) so sposobni "polnega uživanje Beethovna."
Predvajaj Beethovnovo Deveto tistemu »volčjemu človeku« in opazuj njegovo reakcijo. Ring-a-bell, Sancho?
Skratka, knjigo v roke in hitro poskušaj nadoknaditi zamujeno!