Giblješ se nevarno blizu "straw manu". To sigurno sam veš.vojko napisal/-a:Moj komentar je: zelo močna izjava.
Po znanem pravilu, da močne izjave zahtevajo še močnejše argumente, bi pričakoval vrsto trdnih argumentov. Strinjal se boš, da je opazka, da nekdo osebno »ne pozna nobenega zgodovinarja antike ali bibličnega zgodovinarja, ki bi imel senco dvoma o obstoju Jezusa Kristusa« dosti premalo za dokaz o Jezusu kot zgodovinski osebnosti.
Morda, nič ne rečem. Je zato njegova izjava nakladanje?Morda se tale Clarke pač ni gibal v krogih zgodovinarjev, ki pa resno dvomijo o njegovem obstoju.
Sam najbrž dobro veš, da ne gre za dokazovanje temveč za izjavo strokovnjaka. Upam, da ločiš pojma. Dokazi so sigurno "razgrnjeni" v njegovih raziskavah ali monografijah in tudi v monografijah drugih strokovnjakov. Na podlagi dokazov se potem oblikuje izjava.Poleg tega je zatrdil, da so 'materialni dokazi (documentary evidence) preprosto neizpodbitni'. Zakaj jih ne razgrne, pa da vidimo, ali so res neizpodbitni? Takšno 'dokazovanje' zato lahko upravičeno označimo za 'nakladanje'.
Za primerjavo, če ti jaz kot matematik dam izjavo, da so dokazi za matematični "osnovni izrek algebre" (pa zdaj ni važno, kaj je to) neizpodbitni in da izrek brez sence dvoma drži - boš mojo izjavo ravno tako ocenil za "nakladanje", zahtevajoč, da bi ti te dokaze bil moral "razgrniti"?
In če ti nek fizik poda izjavo, da so dokazi za relativnostno teorijo neizpodbitni - boš njegovo izjavo označil za "nakladanje", ker da ti teh dokazov nikjer ni "razgnil"?
Kaj praviš na to primerjavo?
Stavim, da ne. Če se najde en, to gladko štejem kot argument, ki upravičuje omenjeno "močno izjavo".Dobro veš, da bi lahko našli plejado uglednih zgodovinarjev, ki bi trdili ravno nasprotno: »NE poznam nobenega zgodovinarja antike ali bibličnega zgodovinarja, ki NE bi imel senco dvoma o obstoju Jezusa Kristusa«.