Matematika - pokazatelj sposobnosti
Matematika - pokazatelj sposobnosti
Pravkar sem prebral članek, ki ugotavlja po državah problem:
veliko otrok 'ni dobrih učencev'; avtorja sem razumel, da meni, da imajo otroci slabe umske sposobnosti, in da je dober pokazatelj matematika.
Kdo lahko pove, ali ima matematika res lastnost, da loči dobrega učenca od slabega, in zakaj naj bi bi bilo temu tako?
veliko otrok 'ni dobrih učencev'; avtorja sem razumel, da meni, da imajo otroci slabe umske sposobnosti, in da je dober pokazatelj matematika.
Kdo lahko pove, ali ima matematika res lastnost, da loči dobrega učenca od slabega, in zakaj naj bi bi bilo temu tako?
Re: Matematika - pokazatelj sposobnosti
Matematika je dober pokazatelj sposobnosti abstraktnega razmišljanja, analitičnega reševanja problemov, natančnosti, sistematičnosti.
Re: Matematika - pokazatelj sposobnosti
Zajc, si ti univerzitetni učitelj? (Da bom znal odgovoru pripisati pravilno težo.)Zajc napisal/-a:Matematika je dober pokazatelj sposobnosti abstraktnega razmišljanja, analitičnega reševanja problemov, natančnosti, sistematičnosti.
Re: Matematika - pokazatelj sposobnosti
Dobri učenci so tisti, ki se naučijo, karkoli se že učijo. Tisti, ki jim dobro gre matematika, so primerni za določene poklice, ostali pač za druge. Otroci imajo v splošnem čisto normalne umske sposobnosti, so pa lahko žrtve slabih učiteljev in učnih načrtov.Rock napisal/-a:Pravkar sem prebral članek, ki ugotavlja po državah problem:
veliko otrok 'ni dobrih učencev'; avtorja sem razumel, da meni, da imajo otroci slabe umske sposobnosti, in da je dober pokazatelj matematika.
Kdo lahko pove, ali ima matematika res lastnost, da loči dobrega učenca od slabega, in zakaj naj bi bi bilo temu tako?
Re: Matematika - pokazatelj sposobnosti
Kaj hočeš reči?derik napisal/-a:Dobri učenci so tisti, ki se naučijo, karkoli se že učijo. Tisti, ki jim dobro gre matematika, so primerni za določene poklice, ostali pač za druge. Otroci imajo v splošnem čisto normalne umske sposobnosti,Rock napisal/-a:Pravkar sem prebral članek, ki ugotavlja po državah problem:
veliko otrok 'ni dobrih učencev'; avtorja sem razumel, da meni, da imajo otroci slabe umske sposobnosti, in da je dober pokazatelj matematika.
Kdo lahko pove, ali ima matematika res lastnost, da loči dobrega učenca od slabega, in zakaj naj bi bi bilo temu tako?
Se ne strinjaš, da je večina otrok 'povprečnih', nekaj je nadarjenih-talentiranih (btw, ta izraza menda nista sinonima), nekaj je 'bolj slabo sposobnih'?
Ni vsak primeren za 'univerzitetni šudij' (za razmišljanje), kot tudi ne bi vsak užival v rokodelskem poklicu?
Re: Matematika - pokazatelj sposobnosti
Spraševal si, ali je nadarjenost za matematiko karakteristična za dobrega učenca in na to sta se oba odgovora nanašala. Tvoja replika pa se nanaša na nekaj drugega.
Re: Matematika - pokazatelj sposobnosti
Ne. Tudi nimam pedagoške izobrazbe. Navedel sem le podatek, ki se pogosto sliši v zvezi z matematiko v šoli.Rock napisal/-a:Zajc, si ti univerzitetni učitelj? (Da bom znal odgovoru pripisati pravilno težo.)
Re: Matematika - pokazatelj sposobnosti
Pri tvojem odgovoru, 'da imajo, na splošno vzeto, otroci čisto normalne umske sposobnosti', sem se ustavil. In sem se vprašal, kakšno razmišljanje tiči za tem.derik napisal/-a:Spraševal si, ali je nadarjenost za matematiko karakteristična za dobrega učenca in na to sta se oba odgovora nanašala. Tvoja replika pa se nanaša na nekaj drugega.
Re: Matematika - pokazatelj sposobnosti
Dejal si, da si avtorja nekega članka razumel tako, da meni, da imajo otroci slabe umske sposobnosti. Brez posebnega razmišljanja menim, da to pač v splošnem ne more držati.Rock napisal/-a:Pri tvojem odgovoru, 'da imajo, na splošno vzeto, otroci čisto normalne umske sposobnosti', sem se ustavil. In sem se vprašal, kakšno razmišljanje tiči za tem.derik napisal/-a:Spraševal si, ali je nadarjenost za matematiko karakteristična za dobrega učenca in na to sta se oba odgovora nanašala. Tvoja replika pa se nanaša na nekaj drugega.
Re: Matematika - pokazatelj sposobnosti
Članek je v Delu, zadnja SP, intervju z nekim nem. predavateljem, na več straneh.derik napisal/-a:Dejal si, da si avtorja nekega članka razumel tako, da meni, da imajo otroci slabe umske sposobnosti. Brez posebnega razmišljanja menim, da to pač v splošnem ne more držati.Rock napisal/-a:Pri tvojem odgovoru, 'da imajo, na splošno vzeto, otroci čisto normalne umske sposobnosti', sem se ustavil. In sem se vprašal, kakšno razmišljanje tiči za tem.derik napisal/-a:Spraševal si, ali je nadarjenost za matematiko karakteristična za dobrega učenca in na to sta se oba odgovora nanašala. Tvoja replika pa se nanaša na nekaj drugega.
Re: Matematika - pokazatelj sposobnosti
Dokler je delovanje družbe pogojeno z rastjo BDP-ja, smo vsi izpostavljeni nerealnim pričakovanjem, še posebno otroci. Jaz verjamem, da smo kot biološka vrsta že v principu usposobljeni za tisto, kar nas osrečuje. Seveda se je potrebno šolati, a ob tem ne gre spregledati pomembnosti vseh tistih lastnosti, ki so nam dane že brez šolanja.
Ljudje se množično selijo v razvite in gospodarsko uspešne države, kjer jih bodo poskušali šolati za svoje potrebe, nihče pa ni pozoren na osnovne človeške kvalitete.
Ljudje se množično selijo v razvite in gospodarsko uspešne države, kjer jih bodo poskušali šolati za svoje potrebe, nihče pa ni pozoren na osnovne človeške kvalitete.
Re: Matematika - pokazatelj sposobnosti
'Jaz verjamem, da smo kot biološka vrsta že v principu usposobljeni za tisto, kar nas osrečuje.derik napisal/-a:Dokler je delovanje družbe pogojeno z rastjo BDP-ja, smo vsi izpostavljeni nerealnim pričakovanjem, še posebno otroci. Jaz verjamem, da smo kot biološka vrsta že v principu usposobljeni za tisto, kar nas osrečuje. Seveda se je potrebno šolati, a ob tem ne gre spregledati pomembnosti vseh tistih lastnosti, ki so nam dane že brez šolanja.
Ljudje se množično selijo v razvite in gospodarsko uspešne države, kjer jih bodo poskušali šolati za svoje potrebe, nihče pa ni pozoren na osnovne človeške kvalitete.
Ljudje se množično selijo v gospodarsko uspešne države, kjer jih bodo poskušali šolati za svoje potrebe, nihče pa ni pozoren na osnovne človeške kvalitete.'
Hočeš biti bolj konkreten?
Re: Matematika - pokazatelj sposobnosti
Še bolj konkreten? Težko.Rock napisal/-a:'Jaz verjamem, da smo kot biološka vrsta že v principu usposobljeni za tisto, kar nas osrečuje.derik napisal/-a:Dokler je delovanje družbe pogojeno z rastjo BDP-ja, smo vsi izpostavljeni nerealnim pričakovanjem, še posebno otroci. Jaz verjamem, da smo kot biološka vrsta že v principu usposobljeni za tisto, kar nas osrečuje. Seveda se je potrebno šolati, a ob tem ne gre spregledati pomembnosti vseh tistih lastnosti, ki so nam dane že brez šolanja.
Ljudje se množično selijo v razvite in gospodarsko uspešne države, kjer jih bodo poskušali šolati za svoje potrebe, nihče pa ni pozoren na osnovne človeške kvalitete.
Ljudje se množično selijo v gospodarsko uspešne države, kjer jih bodo poskušali šolati za svoje potrebe, nihče pa ni pozoren na osnovne človeške kvalitete.'
Hočeš biti bolj konkreten?
Re: Matematika - pokazatelj sposobnosti
Škoda. Prava diskusija se razvije šele ob konkretnostih. Splošne narave smejo biti le zaključki, ko ni več dvoma, kaj komu pomenijo dani izrazi.derik napisal/-a:Še bolj konkreten? Težko.Rock napisal/-a:'Jaz verjamem, da smo kot biološka vrsta že v principu usposobljeni za tisto, kar nas osrečuje.derik napisal/-a:Dokler je delovanje družbe pogojeno z rastjo BDP-ja, smo vsi izpostavljeni nerealnim pričakovanjem, še posebno otroci. Jaz verjamem, da smo kot biološka vrsta že v principu usposobljeni za tisto, kar nas osrečuje. Seveda se je potrebno šolati, a ob tem ne gre spregledati pomembnosti vseh tistih lastnosti, ki so nam dane že brez šolanja.
Ljudje se množično selijo v razvite in gospodarsko uspešne države, kjer jih bodo poskušali šolati za svoje potrebe, nihče pa ni pozoren na osnovne človeške kvalitete.
Ljudje se množično selijo v gospodarsko uspešne države, kjer jih bodo poskušali šolati za svoje potrebe, nihče pa ni pozoren na osnovne človeške kvalitete.'
Hočeš biti bolj konkreten?
Re: Matematika - pokazatelj sposobnosti
Moraš kdaj kaj zanimivega prispevati, pa ti bo diskusija stekla.Rock napisal/-a:Škoda. Prava diskusija se razvije šele ob konkretnostih. Splošne narave smejo biti le zaključki, ko ni več dvoma, kaj komu pomenijo dani izrazi.