Roman napisal/-a:Rock napisal/-a:Identifikacijske oznake so pravilne (Rock 31. 05. 2015, 04:52).
Dosti lažje bi bilo navesti povezavo, na primer:
viewtopic.php?p=100189#p100189.
Opiši mi prosim tehnologijo.
Morda je napaka v IT?
----------
Ne, v nastavitvi časovnega pasu.
Ah, tako. Hvala. Nadzorna plošča torej? (Kakšne blagodati pomeni demokracija! Če se prav spominjam, ni Bargo govoril o nikakršnem avtomatizmu.)
Navodilo, da mora najprej preteči do točke, kjer je začela teči želva.
-----------
Hočeš reči, tvoje navodilo?
--------------
To navodilo je pač Zenonovo. Je jedro paradoksa.
Ne, napačno interpretiraš Aristotela. Ponovim: ne 'navodilo', ampak 'utemeljevanje'.
Menim, da sem bil dovolj jasen.
----------
Očitno jaz nisem bil dovolj. Pa kaže, da Zenon tudi ne.
...
Hočeš reči, da bi morali besedilo razumeti drugače kot je napisano?
-------------
Katero besedilo?
---------------
Besedilo paradoksa vendar. O čem pa govorimo?
--------------
Torej poimenovanju paradoksa dodaj dodatek, 'paradoks v interpretaciji Romana'.
--------------
Ne, pač pa tako, kot ga je napisal Zenon (no, vsaj v prevodu, grščine ne razumem). Očitno ti Zenona drugače razumeš in interpretiraš, žal ne vem, kako.
Ne.
Na kar se danes večinoma opiramo, so Aristotelovi zapisi, prevedeni v angleščino.
In tu angleški prevod ni sporen. - Predlagam, da se z angleščino nekoliko bolj potrudiš, ali pa zaprosi za pomoč. Vsak ti bo rad pomagal.
V danem primeru velja: 'končna sodba o kazenski odgovornosti je za obdolženca neskončno pomembnejša od dvomljivih matematičnih pravil končnosti/neskončnosti
--------------
Joj, hudo. Jaz želim razumeti paradoks, ti pa ga daješ pred sodnika. Saj nisi resen.
Želim verjeti, da bi ti kot sodnik uporabljal svojo vest in znanje previdneje, kot napletaš z matematično znanostjo.
Bom uporabil tvoje besede: "Te stvari so teoretično povsem raziskane, ostaja le nekaj čudnih problemov".
--------------------
Čudni problemi lahko rušijo neko teorijo, ni pa to nujno. Zenonov paradoks o Ahilu in želvi je čuden problem, a matematike ne ruši, fizike tudi ne, za pravo pa nisem prepričan.
Ni potrebe, da presegaš matematične kompetence, dokler vidiš v paradoksu 'Zenonov čudni problem'.
Enkrat si že lahko prebral: predmet naravoslovja in prava ni identičen. Pred sodnika stopiš, ko kršiš norme obnašanja.
Drži pa, da obstaja skupna točka, logika.
Morda se boš razveselil razlage ...
------------
Bi se, ko bi imela kakšno zvezo s temo pogovora.
--------------
Sokrat je uspel.
-----------------
Me veseli. Poveš kako?
-----------------
Ne bo preveč težko. Preden pravo kaj reče ...
--------------
Nisem vedel, da je bil Sokrat pravnik.
Skoraj dvomim, da nisi čital njegove apologije. Moj dvom pa bo drugačen, ko preidemo na razumevanje.
Poleg tega gre za vprašanje pojasnjevanja paradoksa o Ahilu in želvi, pri čemer je resničnost in resnicoljubnost pomembnejša od benevolentnosti.
Ne.
Pogoj za resnico je resnicoljubnost, pogoj za resnicoljubnost je morala.
In ni pomembno, ali so Sokratu sofisti všeč, zanima me, kako je Sokrat problem rešil, kar si zatrdil, a ne razložil.
Zgodbica ti ni bila všeč?
Moj sedanji kmr: Isto kot zgoraj: menim, da sem bil dovolj jasen.
--------------
Pričakovano.
Če imaš pripombe, bodi konkreten.
Če pa te zanima, od kod razlika v najinih stališčih, nastopi z argumenti
--------------
Očitno ni dovolj vprašati.
Zanimiva resnicoljubnost matematika.
Tvoji kolegi govore o nekakšnem 2.000-letnem problemu.
Paradoks ti je gotovo prezenten, četudi ga morda od prej nisi poznal.
Moral boš nastopiti s protiargumenti, ohlapno abstraktna vprašanja ne zvene prepričljivo.
če me boš prepričal, bom samo vesel.
-------------
Ničesar te ne želim prepričati. Moja skrajna ambicija je ugotoviti, kaj sploh misliš. Ampak se moram zadovoljiti z Dantejevim nasvetom.
Jaz pa uživam v napeti diskusiji, in še bolj v polemiki. Vendar topik debate se ne sme razvodeneti: ohlapnost ima sicer tudi nekatere dobre lastnsti, toda ne vodi k resnici.