To pa nebo držalo nekaj največjih znanstvenikov je ateistov - a oni ne iščejo resnice, ne poskušajo razumeti sveta? (pomoje je pravzaprav obratno, vernik ne poskuša razumeti in se ozreti okoli sebe, ker tega ne potrebuje, to naredi vera zanj, če ti je začetek pot in konec znan se ti res ni treba spraševati zakaj?!)Vedež napisal/-a: Ateist niti ne poskuša razumeti, se ozreti okoli sebe.
Ne vidi globjega pomena česa - obstoja? Zakaj ne? Kako lahko rečeš da ga vernik vidi ateist pa ne?! Vernik vanj lahko verjame, lahko verjame da ga doživlja in da čuti ta globji pomen, ateist ga pravtako lahko išče, oz ga lahko že ima! (Tle bi prišla prav definicija globjega pomena? Če je globji pomen tisti, ki je tebi skrit - si del večjega "stroja" ... potem je to enako za vernike kot za ateiste, la da eni verjamejo da vedo kaj neki ta stroj je, drugi pa poskšajo to ugotovit)Vedež napisal/-a:Ateist misli, da mora uporabiti domišljijo, da bo "videl kaj več", kar pa po njegovem prepričanju tako ali tako ne obstaja. Ker ne vidi globjega pomena, tudi ne more niti približno vedeti za kaj gre. Nobena knjiga in zapis (tudi tale), ti ne pomaga razjasniti tistega kar moraš sam zaznati ...
Pa bi lahko argumentiral zakaj ne more biti to eden temeljev? Pravzaprav se temelji ateističnega sveta kot ga poimenuješ stalno spreminjajo, v približevanju resnici, kot taka se spreminjasta tudi fizka in kemija. (sam je tudi to res da kot ateist imaš opcijo dvomit tudi v fiziko in kemijo, prav tako kot lahko dvomiš v božanstva in čudeže, le da je en dvom bolj upravičen od drugega - s tem mislim da je en bolj pikolovski)Vedež napisal/-a:Izgovori na kemične procese in fiziko bodo prej kot slej zaprašena zgodovina. Jasno pa je, da vse deluje na fizikalno-kemičnih itd. procesih, saj so temelj materialnega sveta. Ampak to ni in ne more biti temelj ateističnega pojmovanja.
Spet se ne strinjam zakaj bi se moral v karkoli prepričat lahko v marskaj dvomim (recimo da sem sam kot ateist prepričan v obstoj pa ne moj obstoj ampak obstoj, v bit - če želiš v to da nekaj je, in v to stvar ne morem več dvomit ker ne najdem argumenta za dvom) Sam to pa ne pomeni da v nekaj verujem, ker tisto sekundo ko bom našel argument za dvom v to se bo tudi to spremenilo - v tem je pa razlika z vero.Vedež napisal/-a:Ateizem je prepričevanje samega sebe v nekaj, prav tako kot vera v Boga na podobah in freskah, mislim da razumete.